Ttt 70!

Goedenavond lieve mensjes.

@Hans:
Mijn man heeft die box vanmiddag weer retour gedaan. We hebben alles zo origineel mogelijk terug in de doos gedaan, zelfs de batterijen waren nog nieuw, want er zaten nog van ons zelf in. Wist alleen niet naar waar retour, dus had het postbusadres van de bevestigingsbrief aangehouden, maar dat bleek dan weer niet goed voor retourzending. Gelukkig hebben ze hier op het postkantoor de adressen wel, omdat die dingen bijna dagelijks terug gestuurd worden en hun daar dus ervaring mee hebben. Heeft de T*T medewerker dus alsnog het goede labeltje erop gedaan.

Ik hoop toch echt dat ik er nu wel vanaf ben dan, als jij nog zo’n brief na krijgt. Ik heb hun ook een mail gestuurd met de reden enzo en daar heb ik nog niets op gehoord.

Wij hebben alleen de tv via UC. De telefoon gaat nog gewoon via budgetbellen van KN en internet via ADSL van XS4a**. Ik ben ook nog aan het zoeken, om alles in een pakket te nemen, maar ben mij nog aan het orienteren.

ikke weer terug vant dansen…

@beps…veel plezier met papz en mamz…

brenn lkkr in bed

sommige de kerstboom al op staan andere nog niet…

ikke ben me druk aant bedenken of ik op stap ga of niet…

Nou meiden, jullie zijn allemaal zo gezellig aan het inrichten, dat ik me heb laten overhalen door jullie en morgen ook maar eens ga kijken voor het een en ander.

Iedereen die nu nog wat leuks gaat doen… bankhangen of lekker met veel schuim in bad… heel veel plezier gewenst. :dope:

Een goede avond allemaal :dope:
Heb de computer weer helemaal terug … klepdoos binnen en hij draait op volle toeren.
Niet veel blijven hangen alleen het liedje van Filiz!! Past misschien mooi bij die ene foto van Beps :lol:

@marion: J achter de klepdoos?

Zo boom staat nu de laatste versieringen nog

@ roanna, aanstekelijk he?
@ marion, jippppie de lapflap binnen!! zal J wel blij mee zijn!

gaaaappp lange week geweest zeg… ben al een beetje kachel van de wijn en de (schaats) spanning… maar ja, zo lekker stil in huis!! hihi…zalig!

@Bloem: Lekker aan het genieten dus? :zon: Zal ik er dan nog een in doen?

@roanna: schenk mij er ook maar een in

hihi
ja doe maar, die ene meer of minder…

Iedereen aan de pimpel! En ikke ben nu aan de beurt op de klepdoos, is toch weer even wennen aan het toetsenbord. Pik er regelmatig langs, te weinig vergaderingen gehad op het werk de laatste tijd.

En nu even limewire installeren, kan ik mijn favorieten weer gaan downloaden.

Nou daar gaat tie weer dan. Hou jullie glas maar bij. :unibrow:

Ja, dat is wel wennen he Marion. Ik mag ook weleens even op die van mij zoon, maar vind het in het begin wel ff wennen hoor. Je moet er ook zo mee vingeren op dat onderste ding he, of heb je een losse muis erbij?

Doe mij ook maar

Heb vanaf 4 uur zitten kijken,bloemie,maar de grote namen ontbreken;jammer hoor

Zou je dat nog wel doen Linda? Straks hangen de ballen er scheef in of ondersteboven. Ha, ha. :unibrow:

@Hans: Wat mag het zijn? Zoet rood/wit wijntje of een pilsje? :smiley:

was me een weekje wel;best wel aktief geweest met nieuwe topics;komt er zo’n wim langs die ik hier nog nooit heb gezien en dan die tikt je op de vingers qua taal;zit tegenwoordig op de laptop en met zo’n klein toetsenbord sla je dus wel eens mis…

Roanna;droog/rood,aub

Zitten we dan met z’n drieen…morgen nog een dag posten,moet extra hulpkrachten inwerken voor de komende stormachtige weken.
wat me wel opvalt zijn die hele kleine kaartjes…die vallen dus uit je bundel,maar onderga het allemaal komende weken.

Komt er aan Hans. :smoke: Ook een sigaretje erbij?

@roanna: schenk maar in hoor, de ballen hangen al in de boom