Ttt 70!

Viva, dank je,jij ook een fijne avond

zal wel lukken hoor, lekker bankhangen met hubs…gezellig.

En lekker saampjes vanavond dus misschien ook wel een beetje bijbabbelen:unibrow:

ehjjjj
@ trl. wat vertel je nou?? vanaaf gewoon je B-day vieren?? heel veel plezier dan! laat je maar lekker verwennen en maak er een leuk feessie van

@ viva, lekker alleen thuis met hubs

bro weer weg, instellingen van downlooit programma gesynchroniseerd, heeft een jabraatje voor me meegenomen, kan ik ff kijken of dat wat voor me is als ik strax die flaptap heb…

@ antonie, hoe beviel de 1e dagen cursus??

hier giet het echt, lekker dan…

@ roanna, tis verdorie helemaal geen prachtig weer!! en jij mag er ook wezen hoor :wink:

Hi, hi, Bloem… da’s wel snel dan. :smiley: Ik ben net op het internet en ik las eerst even mijn mail en deze vond ik wel weer ff de moeite waard om door te sturen.

Ga nu even hier bijlezen. :paranoid:

ga ff het een en ander uninstallen, opnieuw opstarten en downloaden…

:tssk: vrees dat ik me er maar gewoon bij neer moet leggen… t werkt gewoon echt niet en durf niet te veel te rommelen met deze pc want tja… hij is nie van mij he?

Zo, ben weer bij. Was gelukkig nie zo heel veul.

Hoezo dan Bloem? Problems met de pc? Nou, dat kun je denk ik, wel aan jou overlaten. Krijg jij wel weer voor mekaar! :biggrin:

@Miere: Mocht je dit ook nog lezen… ik vind het ook tof te lezen dat jullie het toch weer gaan proberen. Klasse en hopenlijk gaat het nu wel goed. Een beetje geven en nemen, hier en daar wat water bij de wijn doen, dan moet het toch weer goed komen. Heel veel sterkte en wijsheid samen hoor! :kus:

@Damber lekker naar de date momenteel. Heel veel plezier. :dag:

@Viva lekker “bijbabbelen” met hubs op de bank. Moet kunne viv.:lol: Of heb je ook zo’n lekker schapenvachtje of tijgervelletje voor de open haard liggen? Geniet ervan!

Marion nog naar de verlate Klaas. Ook veel plezier gewenst.

Beps en Antonie heb ik bijna nog niet gezien hier.

Ik heb dus een soort boompje gekocht met ingebouwde lampjes. Hebben er een mooie paarse slinger omheen gedraaid en van die kleine paars/roze balletjes erin en zie… voila… een klein boompje staat op het bijzettafeltje. Gezelli.

Ook net een halve middag kaartjes zitten schrijven naar jan en alleman, dus ben wel even zoet geweest vandaag. Pffffffff…

@ roanna helemaal in kerstsferen dus… gezellie
en paars en roze is wel helemaal hip dit jaar he?

beps visite…

ik zit hier met 2 scizophrene cockers… helemaal dwaas, alle speeltjes liggen in de kamer, en af toe krijg ik een natte neus tegen mn heup, been, arm aangeduwd… ze zijn zo liefff he? :wub:

Bloemmie die cokkers willen spelen, met jou, dus hup maak ze even gek…hihihihi, daarna heb je lekker rust, liggen ze uitgeteld onder de tafel, zonder natte neuzen overal en nergens…

Damber haar date belde op om 19.15 uur of ze naar hem toe wilde gaan, nou een wervelwind door de kamer en weg was ze…hihihihi, vanmiddag had ze hem ook al op msn…hihihihi…knikkende knieen…lekker gevoel hoor:unibrow: hopeloos verloren is ze hihihihihi…afwachten dus maar…

Roanna, lekker meis, toch in kerstsfeer, je wilde niet, maar toch overgehaald, aangestoken door ons gekke wijven…dikke knuf voor jou hoor…enne laat die mail naar je dochter toch zitten, gewoon stil zwijgen is het beste. Hoe moeilijk het ook is om te reageren, laat je niet verleiden, je humeur er onder te laten lijden…

Bloemmie, heb je bij die link gelezen, je moet eerst de andere versie van adobe verwijderen voordat je de nieuwe kan installeren…

gosh wat is het hier rustig zeg…

@ viva, i know, did it, maar werkt nog steeds niet en wil niet te veel lopen kloten op de pc van mn pa
hij zoekt het maar uit :wink:

hahahaa… fppfff begin een beetje nerveus te worden voor morgen!

Ik had me ff aangemeld bij youtube, maar snap er zoals gewoonlijk weer, geen hol van dus, la ma. :tssk:

@Viva: Zo zit ik ook steeds te denken, maar ik kan heel veel dingen, waar ze mij van beschuldigd niet zomaar over me heen laten gaan. Alleen heb ik ook die gedachten, om het lekker na het weekend te doen. Kan ik die van mij en die van haar ook niet verpesten.

@Bloem: Voor ik het vergeet… heel veel plezier morgen en als ik er aan denk, zal ik even kijken of ik je nog zie daar! :dope:

Nou, het is zo rustig hier. Ik ga me eigen eens ff lekker een rood zoet wijntje indoen.

@Viva: Wat leuk he voor Damber, dat het zo goed klikt momenteel met die D. he! Ik hoop dat ze weer een leuke avond zullen hebben. :wink:

@ roanna, weinig kans, gaan ergens staan waar de schaatsers wel langskomen en de camera’s niet :smiley: maar ja, als mr denny natuurlijk de 1000 wint, dan grote kans dat ik en mn buurtjes aan de baan (al geregeld) met hun denny rules spandoek wel ff in beeld komen

maar goed
en lekker nog ff laten rusten… en je mag best haar weekend verpesten hoor, moet ze maar niet haar ongenoegen op jouw afreageren!! wat zegt je mannie ervan??

en wat snappie niet van youtttuuubbeee??

@bloem;mooi tijd hoor van Sven,kwam om 15 uur thuis en gelijk aanklikken,morgen zit ik weer vanaf 1en voor de buis…

Vandaag ''rustige post"heb hulp gekregen van uitzendbureau die me 2 weken bijstaat,verwacht dat de meesten dit weekend gaat plakken en sturen,maar ben er klaar voor de komende 2 weken

@roan;in youtupe moet soms flink’‘spitten’'om iets te vinden…

Ik heb me eigen al aangemeld daar (youtube) en had ook al wat gevonden, maar weet niet hoe ik dat hier (andere topic) krijg.

Ik zal toch proberen goed op te letten morgen. :unibrow:

Oh, nog even antwoord op je vraag Bloem. Mijn man vind het allemaal heel erg, maar kan er niet goed mee omgaan, zeg maar. Natuurlijk staat hij achter mij, maar het is te gecompliceerd om dat zo even te vertellen.

Maar het geeft helemaal niet, ik kom er wel uit. Dit is niet de eerste keer dat ze me dat flikt.

Maar ga er nu even niet meer aan denken. :wink: Okeeeeeeeeeee :wereld:

Huppakee…wat mag het zijn?

Roanna;op de link gaan staan,rechtermuisknop indrukken,dan krijg je kopieren;die aanklikken.

Vervolgens de topic opzoeken;rechtermuisknop aanklikken en dan plakken kiezen en dan staat die erop…succes