@Antonie: Dat bedoel ik maar! Wij hebben altijd de mooiste, de nieuwste apparatuur gehad, mede dankzij werken bij Phil**s. Inderdaad, gewoon stapelen en de mooiste muziek. Afspelen , opnemen. Niets van… moeilijk doen. Mijn man kon dat prima…kreeg het altijd voor elkaar, maarja…da wa vroegah!!!
En handleidingen lezen… nou, we hebben van onze LCD-tv hele boekwerken erbij gekregen, dat je bijna wel HBO electronica gehad moet hebben om het nog te begrijpen.
Gelukkig is die bij aflevering helemaal in en afgesteld door de monteur van Expe**.
@ roanna, ik heb echt respect voor mensen die zo aan de frot kunnen met die dingen en het gewoon ‘snappen’ ik ben technisch behoorlijk blond en kan echt met de stekker staan te kijken naar t stopcontact…
van het type: breng muis naar rechterbovenhoek
okey, wat ik wel kan, is tandjes poetsen, lichtjes uit, hondjes weg, kleertjes uit en in bedje duiken!! :dag:
heb nog nooit een handleiding gelezen voor ik de apparatuur aansloot.
Wel eens later om na te kijken of er nog meer funkties waren als ik zelf a lhad uitgevonden.
Ik schrijf machine gebruiks handleidingen om het leven van mijn collega’s makkelijker te maken
Kom nog even welterusten wensen, bij deze dus:slapen::slapen: @Antonie: Doe jij het :idea: uit en de kachel laag en vergeet de boel niet op slot te doen. Zal nog een spaarlampje aanlaten voor de eventuele laatkomers en nachtbrakers:D
:dag::dag:
Goede morgen!
Beps was weer van het licht vanmorgen … das lang geleden.
Kantoordagje vandaag, zit niet alleen dus denk niet dat ik er veel ben. Misschien tussendoor op de meeleesmode.