Ik vandaag weer werken, maar ga zo eens op zoek naar een opleiding… :biggrin: Merk toch dat ik eigenlijk nog wel verder wil leren… maar geen idee wat ik wil gaan doen!!! Dus ga zo eens ff kijken!!!
Heb wel bijgelezen, maar heb nu al geen idee meer wat er stond!!
@ beps, jong, ict, lekker ruikend en heldere ogen en een verschrikte blik… daar doen we het voor !! weet alleen niet wat ie hier doet, of ik aardig tegen em mag doen of… nou ja
zal zo eens koffie gaan halen voor iedereen :unibrow:
zucht!! dit weekend schaatsen kijken!!
lijkt trouwens of nu pas het besef komt wat ik allemaal gedaan heb, bedacht me gisteren met dat pokke weer: waar was de tijd dat ik in de rivier een olllie aan t badderen was, of zwetend van de hitte een tijger zat te aaien enzo!! en hoe koud was het in mongolie enzo! hahahaa
Ja behoorlijk, en ze nemen maar mensen aan… Weer een beschikbaarheid van 11 mensen,… Maar ik klaag niet… :lol: Ikke geniet van het makkelijk verdienen!
Bloem: Tsja moeilijk, moeilijk… Heb namelijk geen idee… Turks zoiezo niet… Wat heb ik daar aan? En heb daar een thuisstudie van… Dus dat kan ik altijd gaan doen…
Of misschien Triage… Dat is ziektebeelden bepalen door de telefoon…
Sorry dat ik zo laat ben… ben later begonnen omdat we vanmiddag een sint/kerst avond hebben met de collega’s. Ik kwam binnen en tja… het was errug rustig op kantoor dus moest me gelijk even aanmelden op de telefoon. Ben al voor verrotte vis uit gemaakt… dus mijn dag kan niet meer stuk hihi
Bloem heeft goed uitzicht… (doe mij ook maar een bakkie)
Beps is al vroeg uit de veren en heeft een goed plekje
Gisteravond is het ook niet echt druk geweest. Ik heb hier nog genoeg te doen… ga zo eerst even een peukie doen