Ttt 70!

Goeiemorgen!!!

Ik vandaag weer werken, maar ga zo eens op zoek naar een opleiding… :biggrin: Merk toch dat ik eigenlijk nog wel verder wil leren… maar geen idee wat ik wil gaan doen!!! Dus ga zo eens ff kijken!!!

Heb wel bijgelezen, maar heb nu al geen idee meer wat er stond!!

@Beps: mooi kastje :thumbsup:

x

@Bloemmie: Er zit een camera op je foon, LAAT ZIEN WAT ER BINNENKOMT!!!

@ roanna, tja denk een beetje jong en zit hier een beetje niet zo pretty te wezen, beetje haast vanochtend, kleding probleem… maar ja…

@ cyn, turks? spaans?
secretaresse

@ beps, jong, ict, lekker ruikend en heldere ogen en een verschrikte blik…:smiley: daar doen we het voor !! weet alleen niet wat ie hier doet, of ik aardig tegen em mag doen of… nou ja
zal zo eens koffie gaan halen voor iedereen :unibrow:

wetgeving: Ik heb nu alle soorten ziektewet…(WIA WAO WAZO ziektewet en zo) Dan komt ook de WW erbij… Lijkt me wel gaaf…

Hier rust… Eindelijk op 2/3 van HP…

@Bloemmie: Jammiieeeeee niet kwijlen in zn koffie(Of willie chocomelk :hihi:)

kan allemaal!!

zucht!! dit weekend schaatsen kijken!!
lijkt trouwens of nu pas het besef komt wat ik allemaal gedaan heb, bedacht me gisteren met dat pokke weer: waar was de tijd dat ik in de rivier een olllie aan t badderen was, of zwetend van de hitte een tijger zat te aaien enzo!! en hoe koud was het in mongolie enzo! hahahaa

Je eigen harde schijf heeft tijd nodig eea te plaatsen natuurlijk. En dan komt het besef ook!

blijkbaar
of t komt door de sleur van om 6.45 uur opstaan en elke dag dezelfde bammetjes mee naar t werk ofzo!? hahahaha

tis wel errug lekker rustig he, beps :wink:

Ja behoorlijk, en ze nemen maar mensen aan… Weer een beschikbaarheid van 11 mensen,… Maar ik klaag niet… :lol: Ikke geniet van het makkelijk verdienen!

ja tuurlijk!!
tot hoe laat mag jij vandaag??

owh hebben we hem weer…!!

owh laa maar… tis nunne belgschgggg…

mmhhh :tssk: tis wel nunnen skoane jongsk…
jammer… moet ie wel zn mond houden en mooi wezen :smiley:

Bloem: Tsja moeilijk, moeilijk… Heb namelijk geen idee… Turks zoiezo niet… Wat heb ik daar aan? En heb daar een thuisstudie van… Dus dat kan ik altijd gaan doen…

Of misschien Triage… Dat is ziektebeelden bepalen door de telefoon…

Ik weet het gewoon niet!!!

Goedemorgen :dag:

Sorry dat ik zo laat ben… ben later begonnen omdat we vanmiddag een sint/kerst avond hebben met de collega’s. Ik kwam binnen en tja… het was errug rustig op kantoor dus moest me gelijk even aanmelden op de telefoon. Ben al voor verrotte vis uit gemaakt… dus mijn dag kan niet meer stuk hihi

Bloem heeft goed uitzicht… (doe mij ook maar een bakkie)
Beps is al vroeg uit de veren en heeft een goed plekje
Gisteravond is het ook niet echt druk geweest. Ik heb hier nog genoeg te doen… ga zo eerst even een peukie doen :smiley:

@Bloemmie: Vandaag tot 15.30, ga niet eerder weg.

@Damber: Leuk he telefoondienst…waar doe je dat eigenlijk, das me ontschoten!

Hier is het rustig nog steeds

@Bloemmie: maar bij jou is ook niet veel te doen dan, behalve kwijlen over jonge belgen… kan ook heel enerverend zijn haha

@ triage… voor de 112 ofzzo??
ikke heb gewoon triage geleerd via t bedrijf…
waarom alles zo medisch als dat toch niet is wat je wilt?

ikke weer aan de slag

Ik werk bij het CBR :wink: en hoefde maar een uurtje in te loggen… :smiley: Vind het overigens errug leuk