Boom Denk dit jaar een echte…anders een kunst. In de hoek bij de telefoon, anders kan ik m niet makkelijk kwijt. Opzetten altijd 12-12(ja ook mn trouwdag, en dan ben ik vrij,… lekker makkeli) Kleur, denk goud en bruin dit jaar, kan er wel de komende 10 jaar elk jaar een andere kleur kiezen, zoveel staat er boven op zolder
gasten 6 dus dit jaar…
Vrouw van Antonie is in regenachtig Istanbul aangekomen, Crazy ook, en nu ben ik het kwijt…
Bloemmie wil een blauwe headset, ze kan ze niet missen :lol: :lol:
Nou ikke wel, maar moet er morgen ook weer 1 op, dus ikke ga slapen… @Bloemmie: Veel kijkplezier morgen(Daar zien we weinig van dit weekend)
heb ook mat en glimmend…maar vind het wel goed, ik kijk niet zo nauw…maar heb wel de ballen goed verdeeld,…wel zonde hoor Bloemmie van die zuil, ik had vroeger ook een glazen zuil met op de bodem een spiegel, met daarbovenop een glazen schaakspel, hubbie ook een keer met de stekker van de kerstboomverlichting in de weer, laat hij hem vallen op die zuil, finaal de bodem gebroken…jammer, maar niets aan te doen. Die zuil stond altijd in de kamer, had er dan weer een droogboeket, of een opgemaakt boek in liggen.
heb altijd mijn oude ballen geloosd…met de kinderen mee naar school…en mams al het rose en paars gegeven…had gewoon de ruimte niet om het te bewaren…vond dit jaar zwart wel heeeeeeeeeeeeeeel mooi maar zoooooooooooooooooo duur…laat maar zitten dan nietwaar. De kleuren die ik nu al zo lang heb, vervelen eigenlijk niet.
ikke wel veel hiero zijn hoor!!
kan de tv nog steeds goed zien, alleen zondag ben ikke out, maar dan kunnen jullie mij weer veelvuldig op tv zien!! vooral als denny M weer een gouwe medaille in ontvangst gaat nemen!!
was ook het 2e wat ik zei bij de scheiding: jij de schulden, ikke de boeken, cd’s, dvd’s en fotoalbums en alle kerstspullen (ter waarde van veels te veel euries!)
hihii…
zag laatst in een of ander high teck blaadje een glazen bakje, waarin je op de bodem 5 waxinelichtjes moest zetten die dan tot in t oneindige weerspiegeld worden…
echt belachelijk!!
heb een B8lkin laptop hoes gezien, site van de laptop is ie 24 euries, maar komt er nog 1 euries bij verzendkosten, ga ik op de belk*n site zelf kijken, is ie gewoon 30 us dollar (= 18 euries,) maar nog niet bestelbaar!! arcchhhh ikke wil ook weer eens wat!
Oh, wat klinkt dat allemaal gezelli die kerstspullen bij jullie thuis. Nou, ik zit al een week met mijn rooie pyramide voor het keukenraam en daar zal het wel bij blijven, denk ik. Maar misschien kom ik nog wel in een goede bui, dat ik toch de hele tent weer ga versieren. Heb een beetje last van stemmingswisseling weet je wel.? :lol:
Weet al wel, dat we de eerste kerstdag uit eten gaan en voor de rest zien wij het nog wel.
@Beps: Eg gaaf kassie zeg! Daar kan je weer een hoop in kwijt.
O ja, heb trouwens die mediabox van pc ook weer ingepakt staan.Vanmiddag weer storing met dat klteding. Heb ze al een mail gestuurd, dat die er weer aan komt!
Dat kun je wel zeggen Bloem. Maar heb me nu voorgenomen, dat ik me niet meer zoiets laat aanpraten. Dit was al de 2e keer. Wij zijn zo a-technisch, dus niks voor ons.
Of… gratis aansluiten door de monteur, die niet eerder weg mag, tot alles goed werkt.
Maar voorlopig kijken wij wel weer analoog. :unibrow:
daar zou ik ook voor kiezen, een monteur die alles gereed voor gebruik maakt.
En ook alle knopjes op de afstandbediening onklaar maakt waar je beter niet aan kunt komen.
krijg kouwe voetjes
morgen weer vroeg op
dus ga maar es naar bed toe
eerst heel die kerstverlichting hiero uit doen enzo…
dus tot morgen allemaal, slaap lekker en welterusten :dag:
we hebben ooit Bluetooth uitgevonden om van al die draadjes af te zijn.
Kan nog plaatjes van paar jaar terug herineren waar je al je electrische stereo apparaten op elkaar stapelde , stroom erop , en “ze” herkenden elkaar meteen en konden dan ook nog eens met elkaar overweg
Kan helaas , voorlopig, alleen maar gebruikt worden voor beperkte gegevens overdracht van mobiele telefoon of p.c.