Ttt 70!

Bloem,wat lief van je pa dat hij jouw laat shoppen met zijn CC…En al wat moois uitgezocht?

@ trl, kan niet echt vinden wat ik zoek
heb wel t kado wat mn broer wilde hebben
en tja… lief, aan de ene kant wel, aan de andere kant is ie gewoon te lui/ heeft ie te weinig tijd om t zelf te doen… dus tja…

@Bloemmie: Zoek voor mij ook maar iets uit op zijn kosten dan hihi!!!

Ben weer vertrokken

@ beps, i wish!!
ben op zoek naar een bluetooth headset zodat ik gewoon kan bellen en chatten met mn nieuwe lapklepdoos… (strax in hotel… wifi op de kamer :smiley: )

Bloem,neem je toch wat extra voor de moeite;),altijd leuk om kadootjes uit te zoeken…

@antonie;kwam er ook altijd in januari/februari met de auto via ankara…pech dus

@ trl, ben lekker aan het rondspeuren :smiley:

@ hans, moet zeggen dat ik het altijd erg gezwellie vindt als je ook mee probeert te babbelen

heb het idee dat het al vrijdagavond is
maar da is nie, want dan zat ik nu lekker alleen, tv te kijken!! :smiley: met een fles wijn naast me en 2 honden op schoot :smiley: :smiley:

Zo Damber onder de douche, hubbie op de bank, dozen weer naar zolder, en de kamer lekker gezellie versiert, lampjes kerstboom ect…vind het altijd leuk, maar ben ook altijd weer blij als alles weer verdwenen is in januari, en alles weer spik en span op zijn plekje staat, heb het dit jaar maar weer anders gedaan, enneuhhhhhh, de boom stond voor de tuinramen, helemaal opgetuigd, toen op de bank gaan zitten, staat hij half voor de tv, dus de hele boel maar weer verschoven…nu staat hij aan de andere kant van de kamer…gelukkig lag er een kleed onder dus stekker uit het stopkontakt van het verlengsnoer, en de hele boom 3 meter naar voren en 2 meter naar links verplaatst…hihihihihi

@ viva, hihi, wat een gedoe he?
de boom staat altijd voor t raam, waardoor de stoel (2 bij 2) midden in de kamer staat, tis ff wennen (kan nie meer zo lekker vanaf de pc naar de tv kijken ivm de stoel) maar ja… luxe problemen he? :hihi: de gezelligheid telt!! :smiley:

Antonie, relaxed, je vrouwtje weer op de plaats van bestemming aangekomen.

Beps…gaaf dat kastje…leuk hoor om wat achter die raampjes te doen, eigenlijk moet er iets van rijst,bruine bonen, linzen, witte bonen, erwten, koffiebonen ect…in he…weet alleen niet of dat een grote stofbende wordt, of dat de bonen dan vanzelf achter de ramen heen en weer lopen, of dat er muizen op af komen…maar vind het wel supergaaf.
Brenniej…net wat Bloem zegt, geen schepen achter je verbranden, dan kun je beter er 300 euro tegenaan gooien in januari ofzo…om te zien of het echt wel werkt, tussen jullie 2, als je in maart gelijk voor een lange tijd gaat, en het wordt toch niets, heb je hier je schepen achter je verbrand.

Bloem het is niet de eerste keer hoor dat ik een boom verplaats, een jaar of wat geleden, kwam ik 2 dagen voor de kerst erachter, dat waar toen de boom stond, ik mijn gasten moest laten zitten voor het kerstdiner, had ook de ramen met lintjes en sneeuw gedaan, dus 2 dagen voor de kerst s avonds om 11 uur iedereen naar bed, ik in de weer, lintjes en sneeuw van de ramen afgewassen, gordijnen gewassen, en de kerstboom een hele grote ik had 3 cm speling tussen de grond en het plafond, gewoon opgepakt, met ballen en al en de hele boel verplaatst, toen hubbie sochtends om 5 uur naar beneden kwam, dacht hij er is er een hartstikke gek geworden, die kerstboom stond toch aan de andere kant…hihhihihihih

Bloemmie bij de mediam*rkt heb ik geloof ik wel zo’n bluetooth gezien…die jij bedoeld, ik weet alleen niet wat hij koste, en of hij geschikt is voor jou lp

die winkel heeft geen assortie op internet
zie er alleen 1 van 100 euries en das me dan toch een klein beetje te gek, dan ga ik wel aan een draadje…

enneuhm… waarom moesten de lintjes en de sneeuw dan van t raam af? hadden de gasten dan toch geen last van??

vroeger deden mn ouders dat ook, rode ruitjes, sneeuw en van die plakstickertjes,… dat was de tijd van de kerstkransjes in de boom hangen…
maar goed…

hoe veel man komen er dit jaar bij jou??

ikke weer terug…

@beps…mooi kastje!!

@bloem…wanneer wordt je fiets gehaald dan?

@damber…'t soms idd moeilijk om iets vol te houden…wel een leuk smsje terug dus dat scheelt :wink:

@antonie…voor het goede weer hoeven we nu dus niet naar turkije…

@marion…ja we trainen gewoon tot aan de kerstvakantie…ook nog 2 weken wedstrijdt…erge fanatieke trainer :wink:

@viva…de kerstboom al opstaan…welke kleur ballen dit jaar?

ikke ga nog ff op de bank en dan lkkr slapen…welterusten all…xx

Viva,helemaal klaar voor de kerst…

Mijn ma deed dat vroeger ook altijd ja van die ruitjes op de ramen en sneeuw op de ramen,kerstkleedjes op de tafels,gelukkig is het nu allemaal wat rustiger geworden…

Slechte site he die van de Mdi M*rkt

Ik ga ook lekker slapen.Morgen half dagje werken en s’middags oppassen…

Filiz ik heb geloof ik al `10 jaar dezelfde ballen, ben ooit begonnen met zilver, toen zilver met rood, toen rood, toen rood met rose, toen rose met paars en nu al 10 jaar van brons, goud en wit…dit jaar niet veel gehaald, 10 witte rozen en 3 gouden kruizen…heb dit jaar ook een rustige boom, meestal een met veel lameta, van die gouden sliertjes, dit jaar nu eens niet, voor het eerst dan, hubbie vind het leuk al die sliertjes ikke niet, dus nu een rustige boom.

idd
goeie winkel, leuke klantenkring :wink:
maar idd slechte site
ik geef t op met die headset, ga wel in de winkel kijken word er helemaal teureluurs van…:retard:

mijn boom heeft alleen rood en zilveren ballen, glimmend en mat
en dan zilveren en witte 3d sterren met 12 punten, groot en klein

en dan had ik nog een glazen zuil, van 1,50 meter groot, met groene en gouden ballen, ook weer mat en glanzend, van mini tot mega (grootste is 50 cm in diameter!) en dan 3 lichtsnoeren erin…
alleeen… die buis is dus kapot gevallen… oeps… was errug veel glas en alles staat nu netjes op zolder in dozen, best jammer, maar ja, mn ouders hebben zoveel kerstspullen dat ze die van mij er niet bij willen hebben

ik kon ook altijd uren naar die boom turen en dan maar die ballen aanpassen, te veel rood aan 1 kant, te veel glans bij elkaar :retard: