Beps,dat was dan wel ff schrikken of niet :D,maar gelukkig kwam je er snel achter
Seray: 16 december- Gümbet![]()
Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen
**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
Hihi, ja was best wel schrikken, hubbie al bijna over de rooie… maar gelukkig zag ik die nrtjes…hihih!!!
Mooi kastje Bep,
ik zie dat je kat 'm ook mooi vindt, hij/zij is aan het kijken in welk laatje tie kan gaan zitten ![]()
Goede avond :dag:
Heb alles netjes bijgelezen… Marion en Beps… mooi verslag!! Daar sluit ik me voor het gemak even bij aan.
Beps; mooi, ingewikkeld kastje… Wel errug mooi…
Ik ben zwak… heb na 2 dagen toch een smsje gestuurd naar D. Ik kreeg er snel een terug… :wub:
Waarom toch zo moeilijk?!?!?!?!
Ga nu Viva even helpen… heeft samen met papa een kerstboom gekocht… Hebben net dus even aan de oliebollen gezeten en nu is het dan toch zover dat de kerstboom komt te staan in de kamer…
ola ikke ook weer
wachten tot mn fiets gehaald wordt :S
@ roanna, :kus:
@ brenniej, ga je nog na de jaarwisseling naar turkije??
@ damber, zwak hoor!! ohohoh, ga je nog iets afspreken?
@ beps, kastje is super!! woow, mooi hoor, maar dacht pas met een paar weken? of vergis ik me nu??
7 mei cker vakantie, tickets zijn loeiduur!
uhm, de rest, tja…
alles is wel zo’n beetje gezegd, ben t er allemaal mee eens
nog een half dagje morgen, rustig aan, en dan lekker weekend!! ALLEEN!! hihiiihhahaaa, sinds 3 sept geen minuut meer alleen geweest… poeheee!!
Ik ben er ook weer!!!
@ Beps: Heee leuk kastje!!!![]()
@ Bloem: Hmmm het is nog niet zeker… Maar ik denk het niet… ik zou heel graag willen, maar toch denk ik dat ik het dan nog wel 2 maandjes kan volhouden…en het geld kan besparen voor Maart!.. Misschien dus…
De verkooper was bij de importeur, en die had deze nog staan, showmodel. Korting hadden we al gehad, en dus al 2 mnd eerder dan gepland…
@Antonie: voer voor de katten, en water staat ernaast hihi!
@Brenniej… :kus:
@Bloemmie: vakantie,…volgens mij isdie dan al om… of niet???
Nou ik ga verder met house…
@ brenniej, maar in t kader van de problemen enzo, face 2 face gesprek? toch lullig als je alles achter je laat en jullie zijn er in mrt in 1x achter dat het over is
wil niet pessimistisch zijn, maar toch, dan zit je je eerst 4 mnd op te vreten dat het niet lekker gaat en wil je dan nog wel gaan voor ‘oneindig’ ??
heb net mn fiets verkocht!! jippie, nu heb ik er nog maar 1, zoals het hoort…
@ Bloem: daar heb je ook zeker gelijk in, en daar heb ik zelf ook al over na zitten denken!..Alleen weet ik nu ook zeker wel dat ik terug kom… ik weet alleen niet hoelang ik daar blijf!..en ga ik niet ALLEEN voor Askim naar Turkije toe…Maar goed ik wacht nog gewoon eventjes af…
Vrouwtje is veilig bij vriendin aangekomen.
Zou eigenlijk eerst nog beetje op Taksim rondhangen ,
maar het regent nog steeds erg hard … gelukkig, voor mijn ongeruste hartje ![]()
Crazymar zal wel balen denk ik.
denk t ook, ze is om 2 uur vanmiddag aangekomen (toen zette ze d’r telefoon aan en werd mn sms bezorgd…)
@antonie;Taksim en regen…weet niet beter,altijd als ik er was regen en kou.
Mijn ex-vriendin heeft daar een winkeltje in een zijstraatje…
Nou dames en heer… ik sluit af… de kerstboom en alle versiering daarom heen staan weer… vind ik altijd zo gezwellie!! Morgen nog een dagje werken, daarna sint/kerst vieren met het werk en tja… nu even douchen :dag: slaap lekker!!!
In kusadasi regent het ook…
Bloem,lekker dat je fiets is opgehaald en weer iemand blij gemaakt,kwam die ook uit O of B anders moet je nog opletten dat je niet een keer de verkeerde pakt
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Brenniej,lekker ff door sparen is altijd lekker om een buffer te hebben als je in Turkije ben
jij hebt wel echte pech met het weer in Turkije.
Meen te herineren dat je laatst een keer zei dat je in Izmir was toen het vroor.
Ik zelf ben , ondertussen door de jaren heen , keer of 50 in Istanbul geweest waaronder ook in deze tijd …'t was niet erg warm, maar ook amper koud ,regen ? heb ik nog nooit gehad daar.
Maar wel paar keer in Izmir terwijl ik op die plaats het juist veel minder verwachte.
@ trl, nee uit A’dam
@ damber, owh gezellie!!
@ antonie/ hans, ikke ken istanbul alleen met felblauw water, en zonneschijn en brooodjes doner in t park
ikke ben ff mn eigen kerstkadootjes aan het shoppen met de CC van pa
my dream come true!! (wel een max hoor!)
Damber,dus je komt al helemaal in de sfeer.Werk ze morgen
weltrusten :slapen:
…was weer een snelle ronde vanavond hier.
Ik zal dit weekend eens verder gaan met de sf’s