Ttt 70!

zo ik achter de pannnen,toos dankje wel…

@ filiz…Ja acchh weetje,…een goed gesprek voeren gaat nu gewoon eenmaal niet! ik vind een goed gesprek voeren doe je met iemand die je recht in de ogen kan kijken…(vind ik hoor) aan de telefoon kan je alles wel zeggen maar je ziet iemand ogen niet!.. maar we laten elkaar nu eventjes met rust…dat is even de beste oplossing…dan dat gevecht de hele tijd!.. 1 ding hebben askim en ik gemeen en dat is dat we ontzettend gek op elkaar zijn! en dat merk je …en dat weten we allebei… Het moet gewoon even rust hebben… en moet zeggen dat het heel goed gaat nu… af en toe een berichtje op deze manier maakt je dan nog blij… dan dat eeuwige geruzie aan de telefoon…snap je wat ik bedoel… ik heb er nog alle vertrouwen in… dat het goedkomt…! en hij ook…

@Breniej,

blijven lastige dingen , liefde op afstand.
En inderdaad telefoneren is leuk maar oogcontact is soms ook erg nodig.

Maar het ziet er toch goed uit voor jullie zoals ik lees.

@ antonie; jaa ik kan gewoon geen goed gesprek voeren aan de telefoon!.. Ik weet niet…het voelt niet okay… ik ben er gewoon niet goed in!.. Ik moet iemand zien als het om echt iets belangrijks gaat!..Maar goed!!.. Het komt allemaal wel goed…

vertrouwen erin blijven hebben is het belangrijkste…anders kan je het maar beter gelijk opgeven… Maar ken hem nou al zo een tijd… en hebben samen al zoveel meegemaakt… Dit jaar was zeker niet makkelijk voor ons… dus we beginnen het nieuwe jaar gewoon goed… en gaan er samen tegenaan!:):slight_smile:

Ik zit nu de hele tijd op de site van het ataturk vliegveld te kijken of mijn vrouw al geland is.
Vliegtuig is op tijd volgens tabel , nu nog wachten op geland melding .

Puf, wat een zenuwen gedoe

Terwijl ik het vorige bericht schreeft is 't vliegtuig geland :slight_smile:

Is alweer een opluchting.

@ Antonie: aaaahh!!.. rustig…rustig!!!.. er komt vanzelf een gelandmelding!!

Zie je wel!!

@Brennie,

telefonische gesprekken zijn ook niet mijn favoriet.
Ondanks dat we twee talen hebben waarmee we beiden goed mee overweg kunnen gaat het toch regelmatig fout.

@ Antonie: hmmm dan ben ik dus niet de enige!..:0 dat is dan weer een troost.!!

Ik ben even eten!!..ben er strakjes weer!!!..

:kus:

@brenn…heb je gelijk in…de telefoon is niet alles…zeker niet voor serieuze gesprekken…maar komt allemaal goed zo te horen :wink:

ikke ga trainen…tot morgen of anders overmorgen

Ze heeft gebeld .

alles ging goed… gaat nu naar Taksim.

Wil ik ook jaaaa

In istanbul regent t dat t giet … hier ook :smiley:

@Brenniej ,

smakelijk .

@Filiz,

train ze .

:dag:

Goede avond allen!
Ben ook weer bij met alles, vanmiddag nog even naar mijn zus geweest, kadootjes van de kids bewonderd.

@Beps
Eindelijk het (bijna) perfecte kastje maar nu moet de vriezer weer een metamorfose. Je houdt hubs wel bezig.

@TRL
Ze spant echt iedereen voor haar karretje. Jij ruimt op kantoor voor haar de rotzooi op en haar man thuis.

@Cyn
En hoe vond je collega de excursie naar de grotten van Han :evil:?

@Kaylo
Een fijne vrije dag morgen en vanavond succes op de les!

@Antonie
Gaat dan nog een gepuzzel worden hoe je vrouw zo snel mogelijk daar moet komen morgen. In ieder geval is ze veilig en wel geland.

@Toos
Zekers een leuk kado voor onder de boom!! Lijkt me echt supergezellig zo’n Topper concert.

@Viva
NOg 4 dagen afzien en dan … VAKANTIE!!!

@Roanna
Hier alles we oke zegt ze dan :finger:!!! Problemen met je zus hebben is al erg maar je eigen kind lijkt met helemaal vreselijk. Mailen? Slaap er eerst een nachtje over, lijkt me beter. Ook ik heb met je te doen. Dikke :kus:

@Brenniej
Succes met bijlezen, moet zo ongeveer een dagtaak zijn. Gelukkig weer wat betere berichten over askim.

@Filiz
Gaat het trainen nog door bij jullie? Hier is alles afgelast.

Zo eten op, ikke is er weer

@Brenniej: Zelfs als je hier bent en je elkaars taal spreekt en elke dag bij elkaar bent… wij hebben het ook!

@Roanna: Ik vermoedde het… Denk eraan lieverd, dat ze het best schoppen tegen wat het dichtst bij staat!!! De duitser zegt: Wat van elkaar houd, vecht met elkaar! Zo waar!!! Dikke kus :kus:

@Toos: Nou nog ff, morgen, dan is het ‘het weekend’ en daarna is het tijd voor Toos en gezin!! Ik denk ook aan jou! (jullie)

@Antonie: Gelukkig geland… Nu op naar morgen… Ben benieuwd(Nieuwsgierig!)

@Viva: Laseren om te stoppen, de helft van de mensen die gelijk bij mn zus hiermee behandeld werden rookten binnen 1 maand. Je moet erachter staan anders lukt het niet… EN 4 daagjes…das ook nog uit te houden, en dan hoef je ze DE REST VAN HET JAAR NIET TE ZIEN(ohh klinkt zoooo lang :hihi:)

Zo en dan nu mn kastje…

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/P1000260K.jpg

De voorkant is glas, en dan kan je er iets ‘achter’ stoppen. Geen idee of ik dat ga doen, maar het kan…

@Beps
Kastje is SUPER!!

:hihi:

Mooi kastje hoor beps…

Was nog wel lachen…we hadden m opgehaald, en toen de laden eruit gehaald, dan ist kastje lichter, en tillen is dan makkelijker…
Ik in de keuken…passen de laadjes niet meer…:frown:
Blijkt het allemaal zulk handwerk, dat op de plaats van de lades en de lades zelf een nummer staat, en dat laadje in dat vak dus… Pffff… :thumbsup: