Haha ja die lui komen weer samen
Zijn dit jaar ook geweest en ging eigenlijk voor de kinderen mee. Maar het was echt leuk
helloo!!
zo ik een paar daagjes vrij na dat gewerk van dubbele diensten…en 5 dagen achter elkaar!!.. Ik ga is ff bijlezen!
xx
heb door Toppers 2 uur in de file gestaan waardoor ik op het nippertje op tijd was voor mijn vliegtuig toen.
Als ik nu plan om te vliegen kijk ik eerst wie er in de buurt van A’dam optreden ![]()
welkom thuis ![]()
Hey Brenniej, alles goed
dus niet op 23 en 24 mei vliegen dus
En ook niet op 2 juni, dan is het concert van celine dion
Ik ben even snel eten.
Rustig aan dames, anders moet ik zo weer teveel teruglezen ![]()
@ Toos: jaaa hoor met mij wel, Ik heb het alleen zo drukkkk met werken!!.. Maar goed weet waar ik het voordoe!
en hoe is het met jou??
Met mij gaat het goed hoor. Moet morgen nog een avondje aan de crock en dan vrij tot volgende week donderdag. Vandaag kerstrooster gezien, dat is dus zwaar balen. Heb eerste kerst een late dienst en de dag erop weer om 7 uur present staan
@ Toos: ooohh baahhh!!.. nou ik heb het met oud&Nieuw:(![]()
OUd jaar een late…tot half 12… hmmm dan in het vuurwerk snel voor 12 uur thuis aankomen!
hehe en de volgende dag weer om 7 uur op de werkvloer staan!! Ahhh oohhh…dat wordt een nachtje doorgaan!!!
Maar ga er nou echt vandoor, chinees is in aantocht:dag::dag:
lang leve de zorg!:D:D:D:D
even de posts van roanna en viva gelezen en dan ben ook ik weer helemaal op de hoogte:D
ook vandaag nog gewerkt…en nu lkkr weekend ![]()
sorry…weer niet gereageerd…maar zal dat van het weekend (even) doen
fijne avond allemaal…xx
@Brenniej: Dat mag dus niet, er moet minimaal 9 rusturen tussen 2 diensten zijn. Dat is CAO bepaald. Ik werk de 's avonds tot 10 uur en dan om 7 uur beginnen. Mag net
@ Toos: jaa acchh ikke weet het, maar ja er gebeurt wel meer dat niet mag op mijn werk:S:S:S maar goed! ik hoef nog maar eventjes ik probeer me er niet meer druk om te maken!![]()
Ikke heb verder ook de posts van Vica en Roanna gelezen, ik ben dus ook weer opde hoogte!:)![]()
@ Roanna: Jeetje…dat is wel vervelend zeg…
Ik denk aan je! :kus: :kus:
@brenniej…nog een verhelderend gesprek met je askim gehad?
Lieve meiden… bedankt voor jullie steun.
Ik ga nu eerst even eten, dan naar de verjaardag en misschien is het dan inderdaad wat bezonken en kan ik weer normaal reageren en haar even een mail terug sturen met hoe ik er over denk.
Tot laters :kus::dag: