hehehehe ben ik dan eindelijk…druk op het werk, uitzoekklus, of we maar even van 8 weken tijd willen schrijven, achteraf, lekker is dat alle bestanden in de pc openen om te tellen…bleh…natuurlijk weer overleg gehad, eerst anderhalf uur met zijn 4en en toen twee en een half uur met zijn 5en, weer gesteggel nu niet tegen ons, maar tegen de coordinator…maar goed, dat hebben we dan ook maar weer gehad,…week 51 ikke vrij, dus nog 4 dagen werken dit jaar klinkt als muziek in mijn oortjes.
Mooie updat van Roanna, daar heb ik niets meer aan toe te voegen…
@Toos en alle anderen: Ja hoor hier alles wel oke. Zijn wat problemen met de oudste dochter. Die is door allerlei omstandigheden momenteel overspannen en daar kreeg ik vandaag een mail van, wat er op neer komt, dat ze mij een hoop verwijten maakt en ik dus mede oorzaak ben, van haar depri.
Maargoed, vergelijk het een beetje met, hoe jou zus met jullie omgaat en zoiets is dit ook. Ik doe in haar ogen, niets goed en dergelijke. Dit speelt al jaren en moet nu weer net voor kerst opgerakeld worden. En daar word ik dus weer niet goed van! Het voert ook te ver om het hele verhaal hier neer te zetten, maar het komt er op neer, dat ze heel erg teleurgesteld is, in mij, terwijl wij bijna altijd haar gesteund hebben, maar dan op onze manier.
Ach…la ma… komt wel weer goed. Vanavond ga ik eerst naar een verjaardag en daarna zal ik haar even een vette mail terug sturen, hoe ik er over denk.
Toos jij bent dus ook niet meegenomen, en dan ook nog geshopt en niet geslaagd lekker dan.
Beps lekker eerder naar huis.
Tlr…taartdoos jou collega zeg
Antonie…voor je vrouw veel succes, en ik benijd haar niet om zo’n eind te reizen iedere dag, maar het is voor een goed doel moet je maar denken.
Marion…jammer klepdoos nog niet ontvangen.
Bloemmie, jij wel je klepdoosje al??? of nee dat duurt nog even he…
Roanna…wat anders aan het hoofd…het zit allemaal niet mee.
Roken…ja stoppen, misschien laat ik mij wel laseren dan ben je er in een keer vanaf zonder alle bijverschijnselen.
Mk…fijn voor M. dat ze alles zo leuk vond, G. is nog te klein om het te beseffen, en geef je nog de borst, of ben je aan het minderen.???
Linda druk met kadootjes, fijn dat buurkindje weer thuis was voor de Sint
Kaylo…lekker gechineest, dat is hier in nederland ook een andere betekenis hoor, ja eten bij de chinees, maar ook dat je aan de drugs bent…maar ik denk dat het bij jou het eerste was…hihjihihihihihihih…zoniet dan zit je stoned aan de pc…
en toen wist ik niets meer
O ja Marifran, druk met vakantie foto’s ja, wel opschieten hoor, want anders komt de lading van de volgende zomer er ook al weer bij…
Toosl…toppers…leuk, had ook al gekeken, wist alleen niet dat er een extra concert kwam…jammer die zal nu ook wel volgeboekt zijn.
:kus:Roanna, meissie toch, fijn is dat…andere visie van je dochter over jou behulpzaamheid dus…pfffff…en dan net voor alle feestdagen, prettig NOT…
dikke knuffel van mij…
@Roanna: Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Laat het eerst even bezinken voordat je een mail stuurt waar je misschien iets zegt wat zij weer verkeerd begrijpt.
Was weer zooitje op de weg.
Wind en regen , moest stuur met beide handen stevig vasthouden om
niet door tegenliggende vrachtwagens van de weggeblazen te worden.
@Roanna,
zijn niet zulke leuke berichten zo vlak voor de feestdagen .