Ttt 70!

Hahah Antonie… Misschien wil beps hem nog een keer plaatsen :wink: hahaaaa

Antonie: google op haan met kippen… en dan op de ‘straf’ klikken welke vermeld staat…

Kom ook even aanwippen, niet mee naar spanje dus:crybaby:. Heb het nog gevraagd, maar paste niet in de zak.
Vanmorgen gecrockt en vanmiddag geshopt, nou ja was ik van plan. Alleen balletje voor de hond gekocht:disgust:
@Marion: Nog steeds geen klepdoos, lekker dan.
@Antonie: Je vrouw heeft een hele reis voor de boeg
@Trl: Fijn zo’n collega, kun je echt op bouwen, dus niet

@Cynthia,

a.u.b niet.
Moet nog eten

:wink:

Haha DE FOTO. Blijft je achtervolgen he Beps

@Toos: Altijd als je niets zoekt vind je plenty maar mag en kan je dan is er NIETSSSSSS, iig de hond verwent :lol:

Welkom Toos…

:tssk::puke::evil::wink:

whahahahahahahahahahahahahaha sorry hoor!!

Beps,dat dacht ik ook van die reserve sleutel ben dan ook naar de afdeling gegaan die dat altijd beheert,maar helaas er zijn geen reservesleutels van :disgust:

Toos,pastte je niet in de zak???Dan had die sint maar een klein zakkie of niet

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Ik ga hier de boel afsluiten.,

Krijg vandaag geen nieuwe haastklus meer.

Tot dadelijk

:dag: :dag:

Antonie,wel thuis en is idd een eindje reizen voor je vrouw…

@Antonie::dag:
@Trl: Een klein pietje, kon me niet meenemen. Mocht niet van de arbo, te zwaar

O ja vandaag kaarten geboekt voor de toppers, concert in mei. 24 mei is bijna uitverkocht, sinds vandaag kaarten voor een extra concert op 23 mei. Vond het een leuk cadeautje voor onder de boom

Goedemiddag… Ik ben er wel. :unibrow:

Maar had inderdaad ff andere dingen an de kop, zeg maar.

Heb alles wel weer bijgelezen maar niets schokkends gebeurd, las ik.

@Marion: nog steeds geen klapdoos om mee te kleppen.
@MK: lekker kadootjes uitgepakt met de kleintjes.
@Bep: Eerder naar huis en nu op naar het keukenkastje.
@Bloem: Nog ff langszij geweest.
@Kaylo: De hele dag zitten kleppen hier, maar toch nog tijd kunnen vinden om te gaan chinezen.
@Antonie: Moest zo nodig weg, om zijn rokertjes te halen en volgt zijn vrouw in gedachten naar Istanbul.
@Cynthia: Weer druk doende met de nieuwe gidsen en heeft een klapper gemaakt door zoveel mensen toch in een appartement te kunnen boeken en heeft altijd leuk foto’s in haar bestand. (Holbewoners)
@Trl:Heeft zich vandaag dood geergerd aan die “oude” doos!
@Toos: Zie ik ook net online komen.

De rest … weet ik ff nie meer.:unibrow:

Toos,das zeker een leuk kadootje en wanneer ga je de 23ste of de 24ste.

De 23 ste. Kreeg vanmorgen een mailtje dat er een extra concert kwam en meteen gereserveerd. Heb nu goeie plaatsen. Op de 24 ste zijn alleen nog kaarten voor plaatsen helemaal bovenin

@Roanna: Goed van jou zo’n update:thumbsup:. Had wel bijgelezen, maar sla het even niet op in de grijze cellen. Gaat alles goed bij jou?

@Roanna: :kus:

Ik ga nu aan het eten. Tot straks…(cappucijners met spekjes en uien,…JAMMIEEE behalve voor de mensen om me heen :evil:)