Baas altijd blij en vrij soepel. Als het werk maar gedaan is ! En dat is het dan ook altijd :hihi:
Zo, ikke weg ! Heb er zin in !
Tot strakskes !
@Kaylo, dat klinkt gezellig op het werk, gelukkig kan het zo ook nog zijn. Als je niet meer betaald werk zijn dat de dingen die je mist, kontakt, waardering, maar aan de andere kant het geouweh**r… Laat mij nu maar lekker mijn eigen ding doen en zoveel mogelijk met vakantie gaan.
EEt smakelijk en veel plezier !!!
Zo ik nog 10 min tot lunch… Hoop nog steeds dat ik eerder wegmag. Maar denk dat het niet gaat lukken!
ola
ikke lunch\druk vandaag, dingetjes invoeren, controleren, bellen enzo…
hihi
t geluid van Q-m*sic was geraden vanochtend, hihi, helaas niet door mij
denk dat marion aan de puzzel is hoe ze d’r nieuwe laptop aan de praat krijgt
roanna, misschien ook verslapen??
anyway
weinig bijzonders om op te reageren, hiero hardstikke donker en nat, ikke lekker binnen, de rest naar buiten, mij niet gezien
waar is de tijd gebleven dat ik nat werd gesproten door een olifant en dat ik die vervolgens in bad deed??
owh ja
@ beps, je bent jaloers want je wilt ook naar istanbul
ehjj dooske, heb nieuws voor je: je gaat naar Istanbul
hebbie het lijstje niet meer bekeken ofzo :hihi:
Kom net terug van het tankstation.
Zijknat … denk dat ik toch maar stop met roken
Bloem,en wat was het voor geluid of heb je dat niet gehoord…
Yes!!! Heb 5 appartementen gevonden voor totaal 20 personen in Luzern… Niet zo ver van Bern af :biggrin:
Ga zo lekker broodje krokettie eten ![]()
ja tuurlijkk!!
hoor t al weken!! hahaha
helemaal een obsessie
maar het was dus het uitklappen van een gevarendriehoek
@ antonie, er is altijd wel een goede reden om te stoppen!!
@ cyn goed gedaan!! was een appartement ook goed?! cker wel puzzelen geweest voor het ek!
Goede middag!!!
Nee hoor … Marion is niet aan het puzzelen met de laptop. Moest vanmorgen aan het werk bij de lammetjes, daarna vlug douchen en naar de fysio. Nog even boodschappen gedaan en dan is de morgen al weer voorbij.
En nu lekker rustig met een italiaans bolletje en een bakkie hier bijlezen.
ik heb nog maximaal 3 maanden…dan is hopelijk mijn vrouw hier.
Dat zenuwen gedoe met vrouw op afstand en wat er voor gedaan moet
worden moedigd ook niet aan om direct al the stoppen.
Leuk werk Cyn !!! En weer gelukt !!!
Eetze allemaal, ga ook maar eens op zoek, maagje knort.
Bloem heb jij de foto’s alleen gesorteerd en zo of heb je ze ook nog bewerkt? , b.v. op kleur of formaat ?? Of waren ze gewoon allemaal goed :so:
@ antonie, je moet dan juist nu al stoppen! ![]()
@ marion, hoe was het bij de fysio?! en nog geen spoor van de klepdoos?
@ marifran, ik had 5200 foto’s, de ‘slechte/ dubbele’ heb ik eruit geknikkerd, toen waren het er nog maar 4000
enkele die ik toch niet wil uitprinten heb ik ge-resized, omdat ze anders niet op een schijffie van 4,7 GB pasten
vervolgens heb ik alle vingers, storende hoofden, telefoonpalen etc eraf ge’knipt’ voor zover dat mogelijk was en de rest is er gewoon zoals ze zijn…
wel zitten stoeien met vlekjes wegwerken, moet nog aan de slag met kleurfilters, maar heb 1 zo’n mooie van de everest, heb ik als bureaublad op de laptop en wowowowowwww :wub: wat kan ik toch mooie foto’s maken ![]()
en ik ben weer weg
lees jullie vanavond weer
:dag:
@Bloem
Was goed bij de fysio. Meneertje heeft me weer lekker ‘verwend’.
Er is wel een doos hier … en die zit te kleppen … maar DE klepdoos heb ik nog niet gezien :so:
:dag: Bloem.
Hallo Marion ![]()
succes met de foto’s en smakelijk eten voor nu.