Ttt 70!

Waar is iedereen…???
Nu ik wacht af… wil eerder naar huis… Dus hopelijk om 14.30…

ikke ben hier, de anderen weet ik nie :question:

zit maar te sukkelen met de foto ! Dacht dat ik het gevonden had, maar het was al 2 maal gezegd. Ik wacht nog op een hintje !

Nou Kaylo, kom maar op dan, dan gaan wij saampjes zoveel kletsen,dat we over 1 uur gewoon bevallen :lol:

Nog " maar" 615 te gaan Beppie :smiley:

Pcies…Daarom Antonie, doen wij toch ff met elkaar, daar hebben wij geen moeite mee, slap l*llen toch??? :lol:

Zal voor mij nie lukken vandaag. We gaan straks Chinezen als lunch, dus denk niet dat ik terug ben voor 14 u ! :hihi:

nou goed, nog ff chinees geklees dan voor de lunch…
hihi!!

ben net terug, sigaretje gerookt !
Sigaret bijna weggewaaid en ikke ook (nou ja, is niet zo simpel) ! Wat een rotweer !

Telefoon staat trouwens ook niet stil vandaag !
Punthoofd tegen straks !

@Kaylo,

telefoon gewoon naast de haak leggen.
Wordt het vanzelf rustig :smiley:

Hier is de regen ook begonnen, voordeel is wel dat ik vanavond de plantjes geen water hoef te geven (:hihi:)

Pfff ikke heb geen zin, maar… vanmiddag gaan we het keukenkastje ophalen

Hier is het NOG droog.
Maar als ik jullie zo hoor kan 't niet lang meer duren eer het begint.

Moet zo dan maar even snel naar tankstation rokertjes halen.

Druk!! Moet voor 20 personen acco in bern zoeken tijdens EK…

@Cynthia,

zal niet meevallen denk ik EK is meestal erg populair dus druk dus plaatsen vroeg volgeboekt

ja ik krijg het ook niet voor elkaar… :frowning:

Droog bij jullie ? Hier valt de regen met bakken !

Hier regent het ook…

Cyn,zal zeker niet makkelijk zijn,anders misschien een plaatsje in de buurt,maar ook dat lijkt me niet makkelijk…

http://www.animaatjes.nl/glittertexten/img/goedemorgen_www-animaatjes-nl.gif

Zo!!! maar even een vrolijk plaatje op deze sombere donderdagochtend.

Rustig hier vanmorgen, op een paar ‘hard werkende’ WW members na dan.
Beetje bijbeppen in de baas zijn tijd, kan toch allemaal maar…
En dan uit eten bij de Chinees, 't is dat je zo vroeg op moet anders ging ik ook weer aan de arbeid. :teeth::smiley:

Ben bezig mijn vakantie foto’s te bewerken en sorteren van afgelopen zomer, zijn er niet zoveel als Bloem, maar toch wel 1000.
Nog wel een poosje bezig dus…

marifran : ja, 't is hier nog zo slecht nie ! :hihi: We hebben echt wel een goeie baas en een goed team.