@ toos, zeg t vrijdag nog wel een keer, maar sterkte
@ crazy, weet niet of je het nog leest, maar heel veel plezier met je hubbie, anders maar ook leuk!
@ beps, tegen jou heb ik alles al gezegd
@ cyn, voor iemand die niet aan sint doet ben je aardig verwend…
@ linda, goed nieuws!!
uhm… ben t kwijt
zie dat roanna d’r avator weer terug heeft
ikke was om 4 uur naar huis, maar ja, socializen kost zoveel tijd
ga strax mn vliegticket boeken, dus zal t lijsjte eens opsnorren
en uhm… denk denk… weet het echt ff niet meer…
@Roanna
Zie je wel dat de kadootjes nu gaan komen. Als je de laars maar lang genoeg laat staan.
@Beps
Leuk he dat zwarte piet spelen. Vroeger deed mijn buurmeisje dat ook altijd bij ons toen wij klein waren. Wat ging het er altijd op, de ramen sprongen bijna het kozijn uit. Totdat ze met aankloppen haar arm brak toen was de lol er voor haar af.
owh ja
@ marion, jammer dat de klepdoos nog niet binnen is, heb je J wel verteld dat ie em krijgt, of doe je morgen nog een verrassing onder het mom van: kijk eens wat sint nog heeft achtergelaten??
@Marion: Ja he! Kan de laars weer aan de voet of in de kast! :biggrin:
Mijn man heeft ook jaren hiernaast voor zogenaamde zwarte piet gespeelt, (3 meisjes van 8, 6 en 4 jaar) maar ik denk dat ze het dit jaar elders vieren, want het is opvallend rustig hiernaast. :so:
@Bloem
Gaan het hem zo meteen wel vertellen, moeten nog even op hub wachten en die kan ieder moment binnen komen. Duurt J. toch al te lang af allemaal en hij is al zo hyper op het moment. Zullen hem maar niet langer in onzekerheid laten dan nodig is.
Knap balen van het ticket, als je zo meteen iets ziet maar meteen boeken voordat die ook weer weg is.
had nog sneller gekund, maar ik dacht, wacht ff op een hoger bod
vond dit wel acceptabel
en iddddddd!! mn vlucht is geboekt! kan weer aftellen, maar dat doe ik niet, wil niet te veel ergens naar toe leven maar vooral genieten van het huidige moment
trouwens… vandaag best lekker gewerkt, beetje afwisseling, beetje lol,. productief bezig geweest… kijk t nog ff aan…