Ttt 70!

dat lijstje bevalt me wel!! :smiley:

Zo visite nu weer weg

@Bloemmie: Ticket geboekt dus… mooie datum om terug te komen, heb je tijd genoeg voor je weer weggaat!

Ikke ga zo maar eens lekker slapen! Morgen om 6 uur eruit en om 7.15 weg…pfff geen tijden om te beginnen dus!!!

Beps,weltrusten en werk ze morgen.

Bloem,straks ga je het werk nog leuk vinden :smiley:

hey dames en heer…

hoest met iedereen…fijne pakjes avond gehad?

voordat ik het vergeet…
@crazy…een hele fijne tijd in istanbul!! geniet ervan

hoop dat het goed is met iedereen…niet veel puf om terug te lezen…ben van half 11 tot half 10 op stage geweest…
sint langsgeweest…daarna film gekeken…daarna 9 kids op tijd van 20 min in bed geduwd (we waren al ver over bedtijd) recordtijdje lijkt me zo:D

sorry voor het egootje

@ trl :finger: nie overdrijven ehj!! :wink:

@ beps, ja komt dan goed uit he?? wel eerder weg, dus minder tijd om te werken en geld te sparen, maar goed… of t een of t ander…

@ filiz en wilden ze allemaal wel slapen dan? is intensief natuurlijk dat sinterklaas en die spanning enzoo… ook voor jou :hihi:

@Crazy: Geniet van Istanbul en van elkaar… Ben benieuwd naar je verhalen als je thuis komt, ehhh nee, als je terugkomt van je thuis…

gaaaappp
ben echt moe, ga maar eens lekker vroeg naar bed!! jippieeee lekker slapen! mmmmhhh… nog 2 daagjes en tis weekend!! oleeeee

Bloem,hihihihi…

Ik ga ook lekker slapen.Weltrusten allemaal en tot morgen

okey
ja ik ga
heb mn ticket, laptop besteld, reisje geboekt… weer hard werken voor de centjes en allemaal leuke tripjes op de agenda…
wou alleen dat ik wat meer rust had om mn eigen dingetjes te doen maar voor de rest ben ik helemaal happy…

is wel eens anders geweest…
zo met die gedachte sluit ik af, kan met een gerust hartje slapen

truste allemaal en tot morgen lieverddddsssss

@Trlover en Bloem,

weltrusten.

:slapen:

bloem…genoeg leuke dingen op de planning voor jou zo te lezen :smiley:

niet willen slapen? kan goed dreigen…:slight_smile: nu in bed of anders ga je morgen maar een half uurtje eerder;)

Ikke ook naar bed
:slapen: Doei
:dag:

Weltrusten Beppie

:dag: :dag:

Ik zelf ben voorlopig nog wel wakker …

@antonie;pb gestuurd

@beps;moest wel lachen;deden wij vroeger ook;op de deur rammen en klaar voor een jaar

@Bloem;je leeft maar een keer…materalistisch zegt niks…leven,reizen,zien,ervaren…dat neem je mee in de rest van je leven,kan daar over meepraten.

@Hans,

pb gezien en ff kort beantwoord.

Heb sinds tijden msn weer eens aan de praat gekregen en wordt nu volop bestookt

Nog even op de valreep, bedankt voor alle wensen!~Manlief en ik hebben er veel zin in, om half 5 op naar Schiphol, we vliegen om 7 uur!
Nou mensen, allemaal alvast goed weekend toegewenst, wij gaan er in Istanbul wat van maken!
Dikke knuffel voor allemaal XXX

Veel plezier in Istanbul Crazymar