Ttt 70!

Hallo beiden, ook ik niets met Klaas… hubbie is de laatste hapjes aan het eten, ruimen we de boel nog op(van het klussen) en dan onderuit CSI, Bones… Ik vermaak me wel

@Rodemi,

ik heb niks gehad… nog.

Kan zijn dat er later op de avond nog iets komt… ik wacht wel af :smiley:

Zou het eigenlijk alleen voor de kinders doen, maar die zijn nu al iets ouder en vinden kerst dan leuker.

Heb jij nog iets leuks gehad ?

Hallo Beppie,

mooie foto’s zag ik vanmiddag effe tussen door.

Die paarse vlinder is dat nou een echte ?
Lijkt wel een metalen.

Feestje van gister was ook goed heb ik begrepen.

hallo Beps en antonie

Ach ik heb wat leuke dingetjes gekregen zoals de geijkte sokken en ondergoed(:
en een staafmixer en wat voor in bad.
Hoe meer voor in bad hoe leuker ik het vind! Alleen de jongste gelooft nog maar ik vind het maar een gestress, weken van te voren is ze al niet te genieten en dat is nu gelukkig over.

@ Antonie Zal ik de sint nog even langs laten komen?
@ Beppie lekker gegeten, schiet het klussen al op of is het al klaar?

Nee wij doen niet aan de sint!!!

@Antonie: allemaal echt!!! Zoo mooi daar…

@Rodemi,

heb je zo’n eendje voor in bad gehad :smiley:

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/smiliebath.gif

Klussen klaar??? Nee nooit hier geloof ik.
Het leggen/trekken van kabels en de aansluitingen wel geloof ik. Dan moet de tafel helemaal kaal, nog 2 stoelen ook. In de antiek-lak en dan zijn we weer een klus verder!!!

@ Antonie - nee, weer niet gekregen!, heb jij er een? dan mag ik hem misschien wel lenen?

Zo rondje puntjes ook weer klaar geloof ik…

@ Beppie - Knap hoor dat geklus daar heb ik helemaal niets mee, vind het leuk om te zien hoe anderen het doen, ik kijk wel. Dingen uitzoeken vind ik wel leuk.

Maar, Rodemi…geloof me, ik klus ook niet :lol: Dat LAAT ik doen… Ik bedenk het, en hij MOET het uitvoeren :lol:

@ beppie - een vrouw van mijn hart, iemand die zelf ook niet klust!

roanna : je MAG/MOET terug meedoen met de foto’s hoor !

ALS JE JE AVATAR TERUG VERANDERT IN DIE POES MET HAAR MUTSKE !!!

:D:tongue::tssk::unibrow::wacko::wink:

@ Antonie en
@ Beppie

• Ik ga er weer eens vandoor! De jongste gaat nu naar bed en dan ga ik maar eens het bad in. Bedankt voor de gezelligheid en zo af en toe zal ik weer eens meekletsen
    Maar het leukste vind ik gewoon meelezen.
    Ik houd jullie dus in de gaten ! haha

fijne avond allemaal

@Antonie: Ik ben er ook nog hoor! :wink: Wij vieren ook niks. Wij doen het met kerst en dan ook alleen een aardigheidje hoor!

Ik heb dan wel 2 kleinzoons, maar die wonen in het noorden van het land en zie ze door allerlei omstandigheden weinig. Maargoed, dat zij zo!

Wij doen dan vaak met kerst onder elkaar wat leuks en zo zal het ook dit jaar wel weer zo gaan. Ik heb zoiezo niet veel op met deze feestdagen. Zal blij zijn, als alles weer normaal is.

@Beps: Hubs nog steeds aan de klus? Moet het vast heel mooi worden.

@Rodemi: Gezellig dat jij ook weer even op de thee/koffie komt! Dingetjes voor in bad, vind ik ook altijd wel welkom en lekker.

O ja… er lag net toch ook nog een klein kadootje in ons buitenbrievenbus. Heel leuk verpakt en daar zat een rommetje in met de foto’s van de afgelopen straatbbq. Heb net wel een half uur met manneke zitten kijken en natuurlijk weer zitten lachen om al dat gekke gedoe van toen. :stuck_out_tongue:

Nee Antonie, geen haar op mn hoofd… Doe gewoon of ik het niet kan, en dan ist snel over…dan HOEFT het niet meer :hihi:!!!

@ Roanna en Kaylo - jullie ook een fijne avond en ik kom wel eens een keertje buurten! Nu is het bedtijd voor de jongste.

Hihi, buurman belt aan, of ik ff rammen bellen en strooien willl!!! ondertussen gedaan…sleutels weer door de bussss… Ikke ben er ook weer voor een jaar vanaf!!!

Oke… hier is tie dan weer. :unibrow:

:wink: