Ttt 70!

@Linda: Hoest met het buurmeisje?? Sint in het ziekenhuis of thuis??

Iedereen heel erg bedankt voor het duimen, het heeft geholpen, ze is vanmiddag thuis gekomen. Voordat mijn zusje en ik straks naar mijn ouders gaan gaan we alles er voor de deur zetten enz

Goedenmiddag.

Zo, weer helemaal bij. Laat ik nou toch nog de Klaas hebben gezien met zijn 4 pietjes. Kwamen tussen de middag in het restaurant en ook nog speciaal ff bij mijn aan de kassa. :unibrow: Heel bekend gezicht en stem, maar het idee was …super. Zaten we dan de pepernootjes op te peuzelen, terwijl je ook je gasten te woord moet staan. Hi, hi.

Ook nog een zakje met 3 mini chocolelettertjs erin. (Lust geen chocolade)

En dan nog niet eens van ons eigen bedrijf S, danwel de grote Acme, :finger: …nee een presentje van Temp* Te*m, waarvan ook enkelen van ons voor werken, maar ik dus niet.

@Marion: En… is die er al? Oh…Spannend.

@Beps: Wat een leuke foto’s. Je lijkt echt op je vader, vind ik! En wat fijn te lezen, dat het zo’n mooie dag was.

@Marifran: Bedankt voor je support op die fototopic. :wink: Was de eerste keer, maar tevens de laatste keer, voor mij.:smiley:

@Toos:Bekend van de dranken? Maar wel lekker toch? Ik lust ze ook wel hoor!

@Crazymar: Ik wil jou nog een hele fijne reis en een paar hele fijne dagen in Turkije wensen. Geniet ervan. :thumbsup:

Ik ga eten nu. Jullie ook allemaal …eet smakelijk zo en voor al diegenen die klaasje vieren… heel veel plezier!

@Linda: Tofffffffffffff!!! :thumbsup:

@Linda: Mooi…niets mooiers dan dat op dit soort dagen de kinderen gewoon in eigen omgeving kunnen doorbrengen!!!

Linda,dat is super nieuws zeg,geweldig!!!

Niet vergeten … ALLEMAAL EEN HELE FIJNE PAKJESAVOND!!!

@Beps
Laptop is er nog niet, ben bang dat het morgen gaat worden.

@TRL
Tuurlijk zijn de kindjes vanavond ook blij!

@Linda
Wat fijn dat het buurmeisje thuis sinterklaas kan vieren. Een mooier kado kunnen de ouders in ieder geval niet krijgen.

@Roanna
Eindelijk ook sinterklaas voor jou!

Bij ons is vanmorgen een juwelier ontvangen…Dit is de beschrijving van de daders…Hele donkere huidskleur en zwart krullend haar,nou zeg daar lopen er vandaag heel veel van door Nederland.En het is geen grap…

Roanna - Eet smakelijk !
Jammer dat je nu niet meer mee doet met de foto’s. Gewoon nog eens proberen !
Als je de betreffende foto wilt plaatsen, moet je hem nog eens opslaan en een andere naam geven.

Marion,dat is jammer voor J ,maar een dagje langer wachten zal hij vast niet erg vinden

@Roanna
Tuurlijk doe je nog mee met de foto’s!

@TRL
Het is jammer natuurlijk maar denk wel dat hij het het wachten waard vindt.

Marion - Wat jammer, hadden ze het niet moeten beloven! Zou nog even bellen als ik jou was .

Antonie - Vanavond overwerken, hoe verzinnen ze zoiets! Of heb je het zelf aangeboden. Als je toch geen Sint plannen hebt dan maar extra centjes of extra uren !.

Linda - Heerlijk dat het gezinnetje weer kompleet is. Jij ook nog een gezellige avond met de familie!

Eetsmakelijk allemaal !

@Roanna: Tuurljk doe je nog mee, heb het ook eens gehad met de algemene foto. vreselijk moeilijke cubaanse foto opgezocht, was vergeten om aan te passen
@Marion: Nog een dagje geduld voor de klepdoos, wie weet komt hij nog. Het is nog geen 6 uur

@Linda: Fijn voor je buurmeisje dat ze toch sint thuis kan vieren en voor haar ouders ook natuurlijk
@Beps: Wat een mooie foto’s, vooral die van je ouders. Hoop dat wij over 24 jaar ook nog zo naar elkaar kijken.
Voor degene die Klaas op bezoek krijgen, fijne avond en voor degene waar klaas niet komt ook natuurlijk

Ben net thuis.

Iedereen zal wel langzaamaan aan het uitpakken gaan nu.

Ikkke eerst nog eten en dan een normale avond.

@ Antonie - Je bent niet alleen hoor. Wij hebben het zondag al gevierd.
Ben niet meer zo vaak bij TT omdat ik het toch leuker vind om langs de lijn mee te lezen. Maar ik geniet er wel van dus lekker door blijven kletsen hoor!

groetjes Rodemi

@Rodemi,

gelukkig toch noch iemand aanwezig hier. :wink:

Meelezen kan/mag, als je af en toe ook maar eens mee doet :smiley:

@ Antonie

Ja hoor af en toe zal ik me laten horen, trouwens ik heb je vertaalhulp regelmatig nodig omdat anders het gesprek met Turkije niet echt loopt. Bovendien leer ik er ook nog wat van, hoop ik :slight_smile:

@Rodemi,

ik zal regelmatig in die afdeling kijken.

@ Antonie - Helemaal geweldig maar volgens mij deed je dat al toch?
Wat heb jij van de Sint gehad?