Ttt 59..!!

t Is gewoon een mooie kast, TRL! Klaar, mooi, leuk met die glazen deurtjes en die schuifdeurtjes onder! Dat jij dat niet zien kan haha

Beps,:finger:

Ja, ja Toos ook nog wat afgeven ja. :unibrow: Nu niet vergeten.

Oh, bedankt voor jullie respons en dat jullie het ook wel mooi vinden. :thumbsup:

@Trl: Ik zal straks even zien, of ik je emailadres nog heb, stuur ik het jou ook nog even door.

Dat is waar ik moet ook nog wat afgeven, mag ik wel niet vergeten:unibrow:

Ben aan het bijlezen. Nie te doen :D! Wat een kletsw**ven zijn die Hollanders toch :tongue:
Sla enkele bladzijden over hoor. Hoop dat jullie mij dat niet kwalijk nemen ? :wink:

TRL : wou in elk geval dat ik in je koffer mocht ! (je zal dan wel IETS meer dan 20kg te sleuren hebben denk ik ! :o)

@Roanna: Moet ik hem er even opzetten hier??

Ik ga er efkes een lekker wijntje bijhalen (neeje Toos : geen Samos !).
En er vlug eentje roken ! :nod:

Toos,stop het maar vast in je tas weet je zeker dat je het bij je hebt,moet je natuurlijk niet van tas veranderen:biggrin:

Roanna,leuk ben nieuwsgierig

Kaylo,mag van mij best maar veel ruimte is er niet meer over,weet niet hoe groot je bent??

Tja, het is gewoon drama, lijk soms echt dement. Maar het komt goed, ik leg het vast in mn auto

Toos,pas maar op dat ze het dan niet uit de auto jatten:tongue:.Straks is Bloem terug en heb jij het nog in de aut liggen hahaha

@Is goed hoor Toos. Zet 'm d’r maar even op!

@Trl: Ik heb je als het goed is, een mailtje gestuurd.

@Trl: wij zijn denk ik ongeveer even groot, Kaylo is iets langer

Roanna,nog niks ontvangen,maar ik wacht rustig en geduldig af

Ha meisjes, weer even een teken van leven van mij. Nou ja leven… Ik weet het allemaal niet meer, voel me niet echt goed, maar probeer op de een of andere manier door te gaan met m’n leven. Contact met hubs is erg slecht, eigenlijk helemaal niet op het moment. Er gebeurd zoveel, maar kan en wil dat allemaal niet hier te vertellen. Denk wel veel aan jullie, en ik hoop binnenkort betere berichten te hebben over mezelf. Geniet van jullie leven, wees gelukkig, en geniet van al het goede wat je hebt…
XXX Mar

Dan moet Kaylo zich dubbel vouwen wil ze in me koffer passen:D

Oh, dan hoop ik maar dat ik 'm naar de goeie heb gestuurd. :paranoid: ik zal je ff pm-en.

Miere,fijn dat je wat laat horen.Jammer dat het contact met hubs slechter gaat.Wens je heel veel sterkte en denk ook aan jouw:kus:

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/GetAttachment.jpg