Ttt 59..!!

trl : lengte valt wel mee hoor : 1.77. gewicht, :question: (niet zo erg hoor !). Pffffffffffffff… Ben er aan het werken :unibrow:

Roanna,hij is echt mooi zeg,daar kan je wel trots op zijn.

Kaylo,dan ben je groter dan ik.

@Miere: Wens je veel sterkte met alles:kus:

miere : leuk je nog eens te horen ! Hoop voor jou dat alles alsnog de goeie richting uitgaat :thumbsup:

Is verdorie koud om te roken in de tuin ! (rook niet binnen - beetje uit principe) :tssk:

Ga nu lekker in zeteltje hangen voor de haard (is daar tenminste lekker warm). Ga kijken naar V*M (stuntels op de ijsschaatsen).

22u bedje in en 06u de trein op ! :finger:
Kom morgen wel terug ! :kus: en :dag: iedereen !

TRL : morgen overdag kom ik nog wel even langs ! Mocht ik je missen, wens ik je een hééééééééééééééééééééééél goeie reis toe en geniet ervan met je askim !

toos : ja hè ? :stuck_out_tongue:

@Miere: Och meid toch. Ik hoop en duim voor je, dat jullie hier uit kunnen/zullen komen. Ook heel veel sterkte gewenst. :kus:

Begrijpelijk dat je niet alles wilt/kunt vertellen hier.

Kaylo,fijne avond verder en bedankt…

Zo meiden, hubbie de deur uit, ikke de tijd voor mezelf!!

@Mierre…:kus:

en verder…Geen idee :lol:

@Kaylo: Welterusten voor straks
Kreeg een smsje van mn broer, hotel lijkt van der Vlk wel, alleen andre hazes en hm* rookworst ontbreken nog. Kon er niks aan doen, maar moest er toch wel om lachen

Toos,klinkt idd grappig,maar voor de rest heeft je broer het wel naar zijn zin??

@Toos: Oh echt? :unibrow: Is toch wat. Ben je lekker mee dan.
By the way…nog bedankt he, voor het plaatsen van dat plaatje. :wink:

Ja geloof het wel, het was 26 graden vandaag dus niet verkeerd

Dames,ik ga op de bankhangen en op tijd naar bed,des te eerder is het morgen:unibrow:

fijne avond allemaal:dag:

@Trl: Slaap lekker voor straks. Mocht ik je morgen missen dan alvast
Een fijne tijd met je askim:wub::wub: en vooral succes met de visumaanvraag. Ga voor je duimen dat het jullie gaat lukken

@TRL: GENIET, en terug met zn 2-en!!! Duim voor jullie

Meiden ook ikke ga ff onderuit. Lijk wel een oud wijf! Slaap om 21.30!! Maar ik ga vechten(zeker 10 min :lol: )
Als ik het verlies, Tot morgen
:dag:

@Trl: Weltrusten voor zo en alles voor elkaar nu? Niets vergeten? :unibrow:

@Bep: Is ook zo af en toe wel lekker hoor, zo een avondje thuis voor jezelf!

@Beps: Je lijkt niet alleen een oud wijf… Middagdutjes, vroeg naar bed, al een rollator nodig??:smiley:

Nee, die staat al in de schuur :D!!
Echt, ik zeg net tegen hubs… We staan wel altijd vroeg op, maar daardoor ook vroeger moe… Hebben afgesproken, om erger te voorkomen: NIET VOOR 10 UUR NAAR BED…(of we moeten ffies willen babbelen :wub: )

En als er bijgebabbelt wordt, moet je weer een middagdutje doen;)

Kijk jij snapt het!! :wink:

Nee zonder dollen. Ik ben er vanmorgen rond 5 uur uit gekomen. Logisch dat ik nu moe ben. Maar ga ik er nu in, dan ben ik tussen 4-5 weer wakker, en morgenavond weer vroeg moe! Nu ga ik langzamerhand de avondtijd wat verder door brengen…Mss dat dat helpt :retard: