Meiden fijne avond!! Ik ga met mijn blauwe knieen weer richting huis!! Morgen naar de Makro, dus ik spreek jullie vrijdag weer!!!
TRL: GENIETEN HE! :kus:
Meiden fijne avond!! Ik ga met mijn blauwe knieen weer richting huis!! Morgen naar de Makro, dus ik spreek jullie vrijdag weer!!!
TRL: GENIETEN HE! :kus:
Cyn,tuurlijk ga ik genieten dank je hoor :kus:
Bloem,eindelijk de zon voor je geniet er lekker van en vooral op het bedje aan het strand.
Roanna,en de camera kunnen scoren?
Marion,jullie een hele goeie terug vlucht gewenst,voor jullie zit het er weer op en ik gaaaaa…:vak02:
Zo thuis en eten op. Gewoon niets byzonders biefstukje eigen gemaakte patat en rauwkost salade… Lekker jammie!!!
Iedereen gemist. Maar ja, ook dat is dan maar zo!
Benieuwd naar alles…
Tot straks denk ik!
Koffer zo goed als gepakt,maar natuurlijk weer te veel erin gestopt,heb hem nog niet gewogen,hoop dat het nog geen 20 kilo is…
@Trl: Ja hoor! Heb die camera kunnen scoren. Het is voor dat geld best een leuk, simpel ding. De buffetkast staat nu ook ingeruimd in de keuken, dus ben voorlopig weer klaar.
Oh lekker he, de koffer inpakken? Heb ook zo’n zin weer. :zon02: Maar nu eerst jij hoor. Jij bent nu aan de beurt en ook jij hebt het wel een keer verdiend. Ook nog leuke plannen met askim :wub:, dus wat wil je nog meer.
Ik neem aan dat je morgen nog wel even hier komt, dan kan ik je alsnog een fijne vakantie wensen? ![]()
Wel erg rustig weer hier he?
Goeieavond ! Proficiat met het nieuwe deel !
Was gisteravond laat thuis, door die kl**t*vergadering ! :unibrow:
Heb pas de trein kunnen nemen van 20u05 en 21u45 thuis ! Wat een dagje. :tssk:
Moet ik daarvoor dus om 05u mijn bed uit ? :finger:
In elk geval, vandaag genoten van mijn vrije dagje (altijd op woensdag). Gelukkig maar ! ![]()
Marion : ook ff langs geweest ! Geniet er nog van en hoop je een goeie terugvlucht toe ! ![]()
TRL : jij bent dus nog van de goeie ! Jij mag nog vertrekken ! Leuk zeg !
Heb gelezen dat het om een visum-aanvraag gaat ? Komt je vriend naar hier of zo ? Heb dat eerlijk gezegd niet gelezen hoor :redface: (zou wel kunnen dat mijn ogen op mijn kont staan natuurlijk).
Cyn : hoe gaat het nog met je knieën ? (dat wist ik nog :dope:).
Voor de rest : sorry hoor, maar heb niet meer bijgelezen (zag dat er al een nieuw deel was).
TRL : met “niet gelezen” bedoelde ik dat ik niet goed gevolgd had, en dus ook niet goed weet waar het over gaat :redface:
@Roanna:Het is weer vreselijk rustig hier. Je buffetkast ziet er echt leuk uit zo:thumbsup:![]()
@Trl: En koffer al gewogen? Niet teveel meegesjouwt? Lekker hoor dat je morgen weg mag:vak02:
toos : niet aan de crock ?
Was trouwens terug een leuke foto van de lalalalama ! ![]()
Nee niet aan de crock vandaag, woensdag is ook mijn vaste vrije dag. Morgenochtend mag ik weer rondcrocken
Roanna,natuurlijk kom ik morgen nog even langs,vertrek pas morgenavond dus nog tijd zat…
Mooi dat je de camera heb kunnen scoren,kan je gelijk een mooie foto maken van je nieuwe buffetkast.
Toos,nee koffer nog niet gewogen doe ik morgen wel als alles erin zit…en dan denk ik hmmm kan wel iets lichter en weet je wat ik dan doe?Dan haal ik er 1 t-shirt uit hahaha
Kaylo,vertrek morgen naar izmir dan ben ik samen met me vriend 4 of 5 dagen in Kusadasi,vandaaruit gaan we met de bus naar istanbul waar we op 1 november een afspraak hebben bij het consulaat voor de visum aanvraag.
@Toos: Jawel he? Is best mooi geworden zo he? Moest nog wel een beetje puzzelen hoe ik het in moest richten, omdat het andere kastje dichte deurtjes had. En ik heb speciaal even de flessen wijn ernaast gezet ( nee hoor, die staan daar altijd ), dan weet je dat er altijd een wijntje in huis is. :unibrow:
Hallo Kaylo. Ook weer aan boord? ![]()
@ trl alvast een fijne vakantie, geniet ervan
Roanna,heb ik iets gemist is Toos bij je op visite geweest???Of heb je ergens een foto geplaast??
Besmile,dank je
@Roanna: Vette kastttt!!! Echt mooi!
@Trl: Nou, ik heb een foto gemaakt ( oude camera nog) en inderdaad even naar een paar dames gestuurd, omdat ik zelf niet zo’n held ben, hoe ik het hier op krijg. :lol:
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ???
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi:TURKEY:
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Cris: 8 november - weekendje Dublin
WW: 18 november - MEETING!!
Roanna,Toos,Beps,Cyn, Viva, Trl??: 18 november -Utrecht:)
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Nee hoor ben (nog) niet bij Roanna op visite geweest. Wel van plan, moet nog foto’s ophalen;)
Nou wordt ik toch ook wel nieuwsgierig hoor…
Toos en nog wat afgeven toch;)