Nee Roanna. Heb mıjn koffer nog nıet gepakt. Ga ık vanavond doen als we terug komen uıt Fethıye. Nu ben ık er vantussen … de douche ın en de hort op.
hallo meiskes
wilde ff zeggen dat we goed en wel zijn aangekomen in bangkok
vlogen met een 777 en met alleen maar transavia ervaring was dit echt een verademing
ruime stoelen, gratis eten en drinken, warme maaltijd… relaxed!!
maa goed
een klap in mn gezicht… warm, benauwd, pfff… zal wel ff wennen zijn, hoop dat het gauw went
zitten nu in backpackers heaven… alleen maar backpakcers, eetstalletjes, westerse dingen, straathoertjes en proppers enzo…
hele lieve mail van mn papsie gekregen… peohee… just what the doctor ordered…
het marion… vanuit turkije te zien aan de i-tjes… hihih
hier is het toestenbord bezaaid met allerlei ander abracadabra
Hey Bloem :dag:
Ik kom zo weer. Moet ff achter die digicamera aan. Is alleen vandaag geldig.
:dag: :kus:
remy remy!!
digicamera… ben ik blond of te lang alweer weg??
Hoiiiii Bloem: In ieder geval goed aangekomen in Bangkok, wat zijn verder jullie plannen??
@Trl: Er zal vast wel een vliegtuig die kant op gaan hoor.
Marion: Geniet nog maar ff lekker!!!
Bloem: Welkom in Thailand!!! ![]()
hihihih
dank je cyn
bloody hot!! of meer klef…
@ toos, plannen?? paar daagjes bangkok… beetje rondkijken enzo naar paleizen en tempels en dan richting strand…
@Marion: Nog lekker een dag genieten in Fethiye en goeie reis terug!!
@ trl maak je geen zorgen, heb net ff het nieuws bekeken en het betreft een kleine aanval en niet een grootscheepse aanval, waarvoor ze onlangs toestemming hebben gegeven… dit is wel vaker gebeurd en dat vliegtuig gaat heus wel… dont worry (al was het alleen maar om toeristen weer terug in Nl te krijgen!)
Bloem&TRL: Juist!! Ook ik heb nog steeds niks gehoord hier op mijn werk! dus ga er lekker van genieten!!!
TRL: ik kom morgen denk ik niet meer online, dus bij deze: HEEL VEEL PLEZIER, EN SUCCES!!! En kom samen terug he!!!![]()
:kus:
Hoe is dat nou, weer een beetje bewoonde wereld
mhawhh,… kathmandu en dan met name thamel was erg modern hoor…
nog net geen mac do, maar atm’s overal, restaurants met alleen maar engelse kaarten, gewone wc’s overal en veel muziek en lichtjes enzo
okey op weg hier naar de stad een donkere skyline met grote wolkenkrabbers enzo, en heb al een subway’s gezien… maar ook veel eetstalletjes op straat, weer de bekende bedelaars enzo… dus dat is eigenlijk niet zo anders…
thamel voelde eigenlijk heel erg westers op een knusse intieme manier… hier is het echt groot en massaal (khoa san road) met oneindig veel backpackers…
het accentjes is wel weer typisch… hihi
zal w
zal weer ff wennen zijn… elke keer als we ergens nieuw aankomen, meestal s’ avonds, dan ben je gewoon ff out… de bekende lege blik en gewoon ff weer acclimatiseren aan je nieuwe omgeving. nieuw geld, nieuw schrift, nieuwe gezichten, nieuwe taal… etc etc
Ikke ga naar huis
Tot vanaaf!!!
:dag:
Ik ben naar huis, tot morgenavond, dan heb ik pas weer een pc tot beschikking.
fijne avond allemaal :dag:
Bloemmie, hoelang blijven jullie in Bangkok? Pff ben nog steeds jaloers op je avonturen hoor!! Geweldig!!
Beps:kus:
Fimbo: fijne avond!