@cyn…1.5 jaar geleden heeft ie volgens mij zoiets als een tia gehad…daarna veel controles enzo gehad…en nu dan geopereerd…
al die termen op zn duits begrijp ik niet helemaal…dus 100% weet ik ook niet wat nu precies gedaan is…
mm ok… Spreken jullie duits dan met elkaar???
ja…wat spreken jullie dan met elkaar?
Filiz en Cyn…jullie spreken toch koeterwaals met jullie vriend…
koeterwaals…?
wat is dat?
Viva,nog geen vierkantje oogjes ???
Filiz,wij spreken engels met elkaar en soms koeterwaals
haha…je wilt mijn vriend geen engels horen spreken hoor…
maar van koeterwaals heb ik eerlijk nog nooit gehoord…wat is dat?
![]()
koeterwaals, is eigenlijk een soort begrip…het is dus een taal die niet bestaat, maar handen en voetenwerk, en vanalles door elkaar heen…(eigenlijk een grapje) hihihi…
Tlr…ja vierkante oogjes en ook een vierkante kont…ga nu zo maar even stofzuigen…krijg ik het misschien ook wat warmer, de kachel aan en een spijkerjasje aan en nog niet warm…brrr…
Beps…sneekie meelezen he…
VViva,dus een beetje actie voor je,wordt je warm van en na 3 dagen mag dat ook wel ![]()
@ Cyn: schitterend weer, wel frisjes. Zonnetje schijnt elke dag VOLOP. Haast geen regen gehad. Enne, tis hier heeeeeeel leuk!!
@ TRL: hard aan het werk voor jezelf EN voor je collega!
@ Filiz: oo, gelukkig is alles goedgegaan:D.
Hihi, koeterwaals!
Jaja, ik ook aan het hw. Ik ben vandaag niet naar colleges gegaan omdat k te moe was en wat bleek… mijn professor was niet op komen dagen dus ik had zoiezo geen les gehad!!!
Goed gepland;)
ohh haha…oke van die kant…ja doet doen we ook hoor!! ![]()
@cris…dat heb je idd heel goed gepland ![]()
Filiz: wij engels!
Klinkt al beter…
![]()
Hey meıden!!!
Nog even snel een berıchtje vanuıt een bewolkt Turkıje :o
Hoe ıs het bıj jullıe? Hebben jullıe je rustıg gehouden deze week of heb ık overmorgen een dagtaak met bıj lezen? Voor ons zıt het er bıjna op nu. Morgen de laatste een dag. Vanavond nog even Fethıye ın en morgen lekker rustıg aan bıj het zwembad als het weer tenmınste mee werkt. Maar zoals ık het net zag gaat dat goed komen.
Dıkke kus van mıj voor jullıe en tot ın Holland overmorgen :paranoid:!!!
TRL
Voor morgen een hele goede vlucht en hele mooıe tıjd met je askım ın Turkıje :wub:
Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel.
Zo, heb het weer overleefd en kreeg net te horen, dat ik er volgende week woensdag weer heen moet. Nouja, het begint al een beetje te wennen en ook nu weer waren er 3 collega’s van mijn lokatie daar aanwezig, dus voelt het niet helemaal zo vreemd.:disgust:
Ik kan ook koeterwaals. Spreken velen deze kant op, ook. :lol:
@Viva: Nog lekker gerelaxd vandaag?
@Bep: Valt niet mee alleen maar ff
he?
@Cris: Ook weer even op bezoek geweest. Leuk hoor!
Ik zag Marion ook online net, dus die zal ook nog wel wat te vertellen hebben. Koffer alweer inpakt Marion. :lol:
@ego: De ene wand is al gesausd, dus gaan zo ff de kast opz’n plaats zetten en inruimen.
@MARION: :dag: Geniet er nog even van en een goede reis terug morgen. :vak01:
Is er helemaal nıemand???
Ben er ook weer van tussen …
:dag::kus: