Ttt 59..!!

hallo allemaal

he Mk…meissie hoe gaat het…??? druk???

Hallo MK :zon: Hoes tie?

Je hebt gewoon gelijk Viva, maar als ik thuis zit blijf ik ook bezig. Stopknopje is kapot zullen we naar zeggen

Hey Mk, alles goed met jou en de kids

@toos
Pas je wel een beetje op jezelf. Ben het met de anderen eens, de 3e kuur… is niet goed hoor.

Ja alles gaat lekker met me. Ik ben alweer een aantal weken aan het werk en dat bevalt wel weer goed. Heerlijk om weer wat te doen. Thuiskomen bij de kleintjes is ook zalig hoor. Het is alleen wel druk.

ja dat kan ik me voorstellen…

Zal je die toch ook een keer moeten laten repareren Toos. Ik denk ook dat rust op de plaats nu wel even goed voor je is. Je krijgt nog genoeg te doen en dan wil je er ook zijn.

Inderdaad MK. Dat lijkt mij ook.

Op het werk moet ik alles weer oppakken en ik heb m’n tijd hard nodig, dus geen tijd ‘over’ om hier mee te kletsen. 's Avonds eerst de kinderen en vaak daarna nog wat huishoudelijke taken en dan gaat de avond weer snel. 's Nachts mijn bed uit en 's morgens voor dag en dauw eruit, de dagen zijn goed gevuld.

Druk zat dus MK. :wink: Logisch dat je hier (WW) geen tijd voor hebt.

Mk…ik neem mijn petje voor je af hoor…

MK Goed dat je er bent!! Mis je regelmatig hier!! Maar net als ik, ik kan echt niet vaak langskomen(iig niet zovaak als ik zou willen!!)

Meiden ikke ga op Out-stand op de tv-stoel!!
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/DSCN3323.JPG](javascript::wink:
Dan krijg je dit soort beelden haha!!
Tot morgen!
:dag:

Ziet er lekker uit zo in je luie stoel:D

@viva
dank je

Beps…truste…

Voelde me net zo als vanaaf. Ging lekker tv kijken, poes op schoot, en werd wakker van de flits haha

@beps
Geweldig die foto hahahaha

Toos:kus::kus: