ja zo te lezen wel, en een pak open scheuren en in de magnetron zetten, is volgens mij net zoveel werk…en scheelt ook nog een paar centen…hihihi…
@Toos: Ik heb vanmiddag het eerste rolletje foto’s Turkije opgehaald, maar daar staan wij nog niet op. Deze gaat tot Kos, de dag voordat we naar Turgutreis gingen. :biggrin: We staan dus nog op het toestel. Ik duw het rolletje wel ff door, zodat ik het kan wegbrengen.
Ja, echt wel. Ik doe het ook toch liever zo hoor! :king:
Heb ook die senso choco als proefmonster gehad, was echt ranzig. Waterige chocomel. Andere choco niet geprobeert, wel gezien bij de C1**.
Toos hoe is het met je keel???
@Beps: Ik denk dat je gelijk hebt, daar krijgt Bloem spijt van als ze nu terug zou komen en niet gaat zien van wat ze eigenlijk wilde.
Zelfde als de cappu dus?
Doet bij jullie Nederland 1 het ook niet? ![]()
Doet nog goed zeer. Zou eigenlijk moeten stoppen met de hond uitlaten;)
ned 1 doet het hier wel
Vind de cappu van sens*o wel lekker hoor
waarom ga je de ziektewet niet in??? Straks stort je in als je aan de gang moet in het huis…
ik maak ook cappo met de sense* hoor, maar niet met die pads…die vind ik niet lekker…haal van nstle de cappucino ja, die in die zak…gooi een lepel in je kopje en doe een gewone koffiepad in je sense…heerlijke cappucino maar niet zo zoet, als alleen die zak.
3 kuren voor je keel in een maand is wel erg veel hoor Toos…
Gefeliciteerd met je 5000ste en ster:kus:![]()
:king:
stress oke, en dat je daar keelontsteking van krijgt, ja dat weet ik, maar dit is niet goed hoor meissie…
dank je Toos:redface:
Als ik wijs zou zijn ging ik ook de ziektewet in, maar het is gewoon tegen mijn principe. Zolang het gaat ,gaat het.
@Toos: Doe je nog wel de hond uitlaten dan? :unibrow: Doet dat geen pijn dan met inhaleren?
tja principe of niet…je lichaam geeft aan dat het genoeg is…en maar door lopen, dan wordt het van kwaad tot erger, straks helpt niet ene kuur meer…
Nee het is ook niet goed Viva, dat weet ik. Andere kuren zouden niet afdoende zijn geweest.