Ttt 59..!!

dank je wel Roanna…

Na deze post, ben ik er 1 voorbij Toos dus… :dope:

Viva, zet 'm op en ga ons voorbij. :wink:

hihihi…dan is het commentaar niet van de lucht…heb al de naam he vivastyle…hahahaha

Dan ga ik die van Nutri*** ook eens proberen. Ik vind hun gewone chocomelk ook de lekkerste dus ook deze even proberen dan.

toch niet slecht gedaan in krap 7 maanden toch…

:lol: :lol: :lol: Ach meen je dat? :lol:

ja, ik ga ze morgen ook halen…in de aanbieding bij de hoogvl**t

er zit een aparte houder bij…voor de sense*

Ik ook ff denk ik. Alleen de Boi zit wel een eindje hier vandaan, dus eerst maar ff hier bij de Dekmarkt kijken.

Is dat die van spuC??? Dat nieuwe apparaat??

En dat is ook van Nutric**?

Bep, help eens even. Of moet je die gewoon in een mok met water of melk aanmaken?

nee gewoon voor de sense*…met een aparte houder die zit in de starterskit, met een soort cupje…moet je de folie vanaf halen…en gewoon in de sense* stoppen…druk op de knop en hete chocomel…de enige echte.

En die is wel lekker Viva?

ik zet hier even de link…kun je zelf lezen hoe en wat, het schijnt dat het allernieuwste apparaat de cups nog niet kan gebruiken, de wat oudere apparaten wel.

volgens mijn collega geen verschil met een pak of fles van het bekende merk.

ik heb het zelf niet geproefd…hier op de link staan mensen die er eigenlijk niet zo tevreden over zijn… mijn collega vind het heerlijk…ik weet het niet…ik denk dat je het gewoon moet proberen…over smaak valt niet te twisten nietwaar.

oke dan, jammer dat ik geen sendinges meer heb haha

hihihi…dan maar een pak, en opwarmen in de magnetron nietwaar…

Hmmm … de reacties zij nogal verschillend op die site he?

En eerst voorspoelen, dan choco maken en dan weer naspoelen…dan zet ik het ook liever in de magnetron. :lol: