Oh dan… ligt er ook niet ver van vandaan.
Groot schuilenburg ken ik niet van naam…
weet wel de naald…deventerstraat…laan van erica…jachtlaan…bachlaan…rentmeestersveld te vinden…o ja malkenschoten ook nog…en de ankelaarseweg (casabonita) maar voor de rest houd het op…hihhihihi
ja en dan in wenum…schimmel de kuikenbroederij…hahaha…die zit achter de sleutelfabriek…
maar nog anderhalve week en dan komen we die kant op…big party…nou niet groot…diner en receptie in de speulbrink, ben benieuwd of de krant nog komt…
Oh dan… Maarja, de Deventerstraat loopt vanaf het centrum ( bij de markt) tot aan zowat Twello. Maar dan ben je in ieder geval (Deventerstraat) al heel dicht in hun buurt. ![]()
En Laan van Erica… da’s bijna hier!!! hihihi.
Ik zal de krant ook in de gaten houden Viva.
Nog 5. ![]()
Zo meiden ikke thuis… Lekker gegeten…
Eigenlijk niets te melden, want ik ben ff op!
Ff lekker dutje doen Bep. ![]()
Ik moet er ook nog 5. ![]()
Nee, ikke ga ff zitten, en denken… Ben blij dat de kat uit de doos is… Ik snap eigenlijk best dat Bloem naar huis wil komen. Hiervandaan kan ze weer rustig eea op een rijtje zetten, en mak aan de volgende reis plannen. Maar ik ben ZOOOO bang dat het niet brengt wat ze zoekt, en dat ze over 20 jaar nog steeds hier zit, en baalt dat ze NU haar reis onderbroken heeft…(En daarom heb ik wat afstandelijk erover gereageerd!!)
Nou goed, lekker gegeten. Zo koffie(ik heb van B**smn de cappucino-poeder Jammie ENNNN bij de Boi in de aanbieding.,… 40 % korting!!!)
ikke nog 2773 om mn volgende ster te krijgen
Je hebt ook van nutrici* nieuwe cups voor in de s*nseo…echte chocomelk…moet heerlijk zijn…heb je wel een aparte houder voor nodig…starterskit… 3,59
Bo*i in de aanbieding.,… 40 % korting!!!)
geen idee welke winkel dat is…
Ik heb al wel de cappucino-cups geprobeerd van Sens**, maar vond het wel een bietje waterig smaken. De choco weet ik nog niet. Ook maar eens proberen.
Kom op Viva. :arrow:
B*ni Viva.
ja gaat wel lukken vanavond hoor…l*l er gewoon een punt aan…
Mijn collega heeft die cups, voor chocomelk…is ook van Nutrici* dus de enige echte, moet heerlijk zijn…ik heb van sense* koffie choco…nou niet te pruimen die handel, is een slap aftreksel van koffie met een vleugje chocolade…
zal ik bij de volgende maar gewoon knallen…
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
5000 het is toch gelukt vandaag…wie had dat nou gedacht.
:lol::lol::lol::lol:
hihihi…sterretje erbij…en nee niet op het ijs…zoals joling…afgelopen vrijdagavond…
:vak02:Hartelijk gefeliciteerd Viva. :vak02:
Eindelijk :kus: