Ik ga naar huis, nog geen internet in mijn nieuwe onderkomen:( dus ook geen chatsessies meer met askim) en niet meer kletsen hier s’avonds
tot morgen en fijne avond allemaal
Ik ga naar huis, nog geen internet in mijn nieuwe onderkomen:( dus ook geen chatsessies meer met askim) en niet meer kletsen hier s’avonds
tot morgen en fijne avond allemaal
@Toos: Die had ik jou aleens toegestuurd. Weet je dat al niet meer?
Oh, kokkie roept, ik moet ff eten. Nee, geen Hawai tosti. Waarom ga je niet naar Hawai ofzo, denk ik in keer?
Tot strakkies weer. Eet smakelijk iedereen. :dag:
@Seray: Fijne avond nog en hou je haaks he! :kus:
nee natuurlijk weet ik dat niet meer. Eet smakelijk!! Hawaii hmmmmmm klinkt ook lekker
@Cynthia? Dus Oma is weer terug uit Salou!
En wat lees ik? Heeft ze toch nog de terrasjes kunnen vinden? :unibrow:
En jij weer blij. ( Not)
Hi ben ik weer…werd nog ff druk op het werk, en toen naar huis…nu al gekookt en gegeten…meisje naar de zonnebank en hubs net thuis die moet nog tennissen.
Bloem…meissie doe wat jezelf wil…laat niemand voor jou een beslissing nemen.
Toos…mexico…antillen…cuba…hawai…malediven…er is zoveel te zien…
Roanna…geheugenkaartje…hihihi…neem gewoon een kladje werkt net zo goed…
Beps…zie je wel dat er wat met je was??? Wij zijn er ook voor jou hoor…en als je het niet online wil doen…dan maar per pb…toch…kus…
Marion nog naar de dokter geweest???
@Viva: Kom op… nog maar 14. ![]()
@Marion: Ja, hoe is het nu met je?
ik doe mijn best Roanna, maar gaat heel moeilijk in je eentje hoor…
Welnee… wij helpen je wel. Zeg maar wat wil je dat ik nog even vertel. Van de Waterlei wist je al he?
op mijn werk ook weer het een en ander aan de hand, woensdag hebben we vergadering, ik ben benieuwd hoe en wat…moeten ook een zelfevaluatie maken…de opzet hiervan is door de coordinator gemaakt, ben het er helemaal niet mee eens wat er zoal in staat, dus daar moet ik me morgen maar eens over buigen…blehhh
ja daar was je langs gekomen met je zoon toch…is richting zutphen he…zeg maar Deventerstraat en dan naar Zutphen toe toch…of ligt het aan de andere kant van de maten.
Nou, zie je nu wel. Je weet zelf al wat te vertellen. ![]()
Zijn ze nu nog aan het rommelen op je werk? Ze houden je wel bezig he?
goh nou nog maar tien, dat zou toch moeten lukken voor vanavond nietwaar, ben benieuwd of tennissen door gaat voor hubs, vind het wel lekker zo’n paar uurtje in mijn eentje…lekker doen waar je zelf zin in hebt…en lekker de tv op het kanaal wat ik leuk vind…in plaats van altijd het journaal…hihihi
Nee Viva, Mijn zoon woont vlakbij de Waterlei en dat heet daar Osseveld. In De Maten,… daar woon ik.
Het ligt van de stad af gezien links van de Zutphenseweg. Je kunt er inderdaad ook van de Deventerstraat komen.
Maar ik neem haast aan, dat jullie wel een Tom-T** hebben? :biggrin:
Ja, daar wordt je niet goed van…het hele programma is gedoemd te mislukken…de samenwerking tussen de coordinator, en het team is in een woord k*t…maar die heeft waarschijnlijk op zijn donder gehad, wat ik heb hem nog nooit zo ijverig gezien…
We wachten woensdag maar weer af. personeelzaken loopt ook geen stap harder, vanaf april zijn ze al bezig om de functie te beschrijven, nou dat is nog niet gebeurd, maar we zijn er al wel een half jaar mee bezig…misschien begrijp je er wel geen klap van waar ik het over heb, maar het is zo…
het programma is ons in de strot geduwd, daar hebben we maanden voor zitten leren, en zijn van hot naar her gereisd om overal mee te kijken. De functiebeschrijving moet gemaakt worden, met het nieuwe programma erin…ze hebben ons vanalles beloofd, maar niets is nog na ge komen en er staat nog niets zwart op wit. Ook zijn er van allerlei zaken waar wij buiten gehouden worden, maar waar we wel mee te maken hebben… 1 directeur heeft al ontslag gehad, en 1 manager is vertrokken, nu komt er per 1 nov. een nieuwe directeur, en een intrem heeft de taak van manager op zich genomen, maar die doet ook verder niet…
ook bestaat het team uit 4 personen waar 3 managers zich mee moeten bemoeien, de een wil dit, en de ander zegt dat…en wij zijn net marionette popjes, als er aan een touwtje getrokken wordt moeten wij gehoorzamen…en dat zijn we zo beu…
Nee geen tom tom maar we vinden het wel, mijn nichtje woont in De Tol.
Groot-Schuilenburg weet je wel he? Nou, vanaf de stad is rechts de Maten en links dus Woudhuis/Osseveld. Kan niet missen.
Poeh hee, wat een gedoe dan op je werk Viva. :paranoid: