hihi… maar heb al gegeten
@ cyn, ja zeg het vaak tegen mezelf, maar in dit geval kan ik van beide dingen spijt krijgen of iets doen… of laten… of…
hihi… maar heb al gegeten
@ cyn, ja zeg het vaak tegen mezelf, maar in dit geval kan ik van beide dingen spijt krijgen of iets doen… of laten… of…
Spijt krijg je als je NIET kiest… Dan krijg je spijt…
Nog 15 minuten!
ik oko chappati… :so: Haha nee hoor… dat lust ik niet :so:
@ toos, hij wil liever niet dat ik dat online bespreek
maar laten we zo zeggen, dat beps niet wil dat ik overhaast beslis omdat *** al besloten heeft…min of meer…
ikke beslis wanneer de tijd er rijp voor is, en das nu nog niet…
HAHAHA toch ikke weer hihuihihi
@ beps… er zal hoe dan ook een keuze gemaakt moeten worden… doorgaan of een andere weg kiezen…
maar goed…
de foto’s staan online
ga mezelf trakteren op een ijskoffie met baileys… is dat slim>??? nee he? kan ik weer niet slapen… :tssk:
ga ik het desalniettemin doen?? :paranoid: jajajaaa
@ toos, 2 weken lijkt me ideaal voor mexico…
allicht een beetje lang om zover te vliegen voor een strandvakantie naar aruba…
dan zou ik dichterbij kiezen, egypte, maar dan is er weer zoveel te zien en te doen…
Ik denk dat Beps wel gelijk heeft, niks overhaast beslissen. Je moet de keuze maken waar jijzelf achter kan staan. En misschien dat je later spijt krijgt over wat je beslist hebt . Maar dat zie je dan wel weer toch
ja allicht
of niet…
anyway
ikke ben nu echt weg
tot de volgende keer weer :dag:
Nee Egypte trekt me niet, heeft met de mensen daar te maken een beetje dezelfde mentaliteit als tunesie. Zou 9 dagen genoeg vinden voor aruba. Lekker trouwens koffie met bailey’s
Doei doei Bloemmie:dag::dag:
Nou meiden dan weten jullie meteen waarom ik een btje stil was/ben, ik zit met Bloemmie in mn maag!! Zij melde mij dit al eerder, en ik vind dat ze rustig doorgaan moet, en niet zomaar afhaken…eigenlijk! Of gewoon terugkomen en volgend jaar haar ding doen… Maar NU heeft ze deze kans en ik zou het jammer vinden als ze “zomaar” afhaakt!
Ik nog 10 min!!
Goedemiddag.
@Toos: Nou, ik vind anders dat aanbod van je vriendin ook nog steeds aardig hoor. Lekker 10 dagen in de Ardennen in een huis op wielen en een mooie survival erbij ofzo. Wie weet ligt er daar in Februari wel sneeuw, kun je je slee meenemen. :vak02:
Verder moet ik nog even bijlezen, wat ik nu even ga doen.
Ik ga naar huis, tot vanaaf!!!
:dag:
@Roanna: Is wel een stuk goedkoper dan mexico:unibrow:. Is het nog vrij in februari??
Tot Vanaaf Beps:dag:
@Beps: Kan me voorstellen dat je daarmee zit. Ik zou dezelfde mening hebben gegeven als jij
@Toos: Voor jou en je familie doe ik niet kinderachtig. Jullie mogen er een hele maand in, voor de prijs van 1 week. Nou, da’s mooi toch! :crybaby: :unibrow:
@Bep. Ik ben ook dezelfde mening toegedaan, wat betrefd Bloem.
@Roanna: Mooie aanbieding, ik ga er over denken:D Heb je er trouwens een brochure van??
Zo, heb weer een bietje bijgelezen. Wel veel bezoek weer gehad he vandaag! Fransijn, Trl en natuurlijk onze Bloem weer ff. Leuk hoor!
@Viva: Go for it girl. Nog een paar en dan zit je ook aan een nieuwe ster. :biggrin:
Verder weet ik het al niet meer.
Mag ook wel een keer een geheugenkaartje voor mezelf kopen. :biggrin: