Ttt 59..!!

enneuhm…, je wordt niet gek
je BENT gek… dat heet: conformeren aan je omgeving
:wink:

Heb gidsen gehaald van de nederlandse antillen, curacao en aruba, mexico en israel, eilat. Voel het meeste voor aruba of mexico

@Bloem: Hoop dat dat niet te sterk is die mening in de mailtjess… Want ik wil alleen dat jij doet wat voor jou goed is!! (En ik wil je ook beslist wel weer zien eigenlijk!! HAHA)

Nou ik ga wat doen, meld me asap!

@ beps nee hoor… tis alleen zo vreemd om het tegenovergestelde van die mening te voelen… voor het eerst dat ik het niet met jouw mening eens ben!! hahahaa

@ toos, voor wanneer dan>?? deze winter??

@Bloem: De bedoeling is eind januari, begin februari

Nee hoor mop, doe wat goed is, en als je terugkomt, ik ben hier, en als je doorreist, ik ben hier nog steeds…(gnagna!) Wat jij kiest…!

@ toos, owh lekkerrrrrr juist als het in NL op z’n rotst is (al is het nu ook wel behoorlijk rottig… heb ik begrepen!! ;))

@ beps, i know, i know…!!

ikke ga ff verhuizen naar een ander internetcafe want ikke word hier helemaal gekkkk!!!
gisteren was het zoooo snel, maar nu zitten ze allemaal online te gamen en dan is het net stroop… zo traag die pc!
dus… foto 's komen zo en ikke ben zo weer terug…

Bloem, ok dat is begrijpelijk!!! Ik denk echt dat je naar je gevoel moet luisteren!! Doe wat voor jou het beste is!!! :kus:

Toos: wat leuk!!! Mexico en Aruba… Super!! Weet niet hoelang je wilt gaan, maar ik zou Mexico aanraden… Cultuur+Strand!

Maar goed weet natuurlijk niet hoelang en wat jullie willen :tongue:

i know
maar ja… jullie weten het he?
mn gevoelens verschillen nogal veel en vaak en vertrouw mezelf niet zo goed… hihih…
maar denk dat ik het al wel weet, moet het alleen nog ff met mezelf eens worden, dat ik er ook voor de volle 100% achter sta zeg maar… kost ff tijd…

Pfff wat een dag… En dan vanaaf nog boodschapjes doen… Dus niet voor 18.30 thuis vanaaf…MAAR dan eet ik Chappati!!!(Bloem EET JE HART ERUIT!!!)

ikke zou ook voor mexico gaan!! maar ja… heb nix met de nederlandse eilanden… dus tja…

mmmggg chappati!!
heb veel indian in nepal en bangkok op het menu gezien, maar dat helaas niet! jammie jammie

ikke heb vandaag lekker spaghetti op
maar ja… dat uit eten gaan komt me echt de neus uit… blegh
okey niet koken en niet afwassen is heerlijk, maar elke keer weer hetzelfde soort eten, en vooral hetzelfde soort drinken!! heb nog nooit zoveel frisdrank op!! hahahaa

Bloem, hoop dat je er uit kunt komen… maar neem geen overhaaste beslissing!!! Maar goed, je kunt altijd nog beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt!!!

Succes :thumbsup:

Er is genoeg!!! Ff het vliegtuig pakken!!! hahahahaha

onze voorkeur is ook mexico. Willen 2 weken. Alhoewel, aruba ziet er ook lekker uit.

En ik dan :paranoid::crybaby:

Ja maar voor 2 weken aruba… Dat zou echt zonde zijn!!! Dan is misschien een combi Aruba+Curacao leuker… Maar weet natuurlijk ook niet wat jullie budget is…

Bloem: Je moet er gewoon goed over denken, niks overhaast beslissen. Hoe denkt *** er trouwens over?

@Cyn: jij wat???