Ttt 59..!!

Beps…hihihi, en dan morgenochtend om 4 uur weer klaar wakker…is niet zo gek hoor, jij hebt je voorgerechtje al gehad.

Goede avond meiden!
Ben ik ook nog even, jullie zijn goed bezig geweest vandaag, zit weer bijna een bevalling aan te komen.
En wat heb ik gedaan vandaag? Ben lekker met vriendin op pad geweest, moest er ff uit dus een beetje geshopt en daarna lekker thee geleut, en toen was de dag al weer om en kon ik achter de pannen, de boel opruimen en tussendoor nog naar het voetbalveld.
De dokter … nog niet geweest, de bloeduitstortingen zijn bijna weg en voelt een beetje soepeler aan nu dus kijk het nog heel even aan.

Twee poezen op èèn stoel en wat doen ze? :slapen: Dat ja! :lol:

meisjes ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen ben ik weer van de partij…heb nog een inhaal slag te geen (Toos en Roanna hihihi)…voor iedereen een fijne avond en voor vannacht welterusten…lekker slapen…doei doei…

@Beps
Lig jij er ff lekker bij!!!

@Marion: Ja he, wilde jullie deze foto niet onthouden. Dit zijn van die relax-stoelen, gewoon lekker zitten en met een klein zetje op de leuningen ga je naar lig stand… Zalig… 2 Naast elkaar heerlijk voor de tv. Alleen als bij mij het licht langzaam uitgaat omdat ik om 5 uur op was(zoals vandaag) dan krijg je dit! maar het was een zallllligggg dutje!

@viva
slaap lekker

Ik ga een verdieping hoger…
Tot morgen
:dag:

@beps
Jij ook welterusten.

@Beps
Ligt idd heel wat lekkerder dan in standje moeilijk op een 2.5 zitter. En zelfs dan gaan bij mij de luiken niet meer open als ze eenmaal dicht zijn.

Uhhhhhh Beps het is nog geen 10 uur!!
Viva::kus:

Ga ook nog even wat anders doen, neus in de reisgidsen:vak02:
:dag::dag:

Truste Viva :dag:
Truste Beps :dag:

OOOOOOOOOO lekker Toos, even wegdromen naar de Caraibische stranden :zon02:?

:vak01: Iedeeen weg? Daaaaaggggggggggggg :biggrin:

Weltrusten alvast voor iedereen.

Toos… succes met uitzoeken he! Het aanbod hier, is ook nog geldig hoor Hi, hi. :stuck_out_tongue:

By the way… heb nog steeds geen Ned. 1. :retard:

@marion
En jij kan het weten, jij brengt wel eens een nachtje op de bank door.

@toos
De voorpret van het uitzoeken is al leuk.

@MK
Moet het afkloppen maar is toch weer een hele poos geleden. Ga de laatste tijd uit voorzorg maar vast in bed liggen ;).

@marion
je bent natuurlijk gebroken na zo’n nacht

Valt meestal wel mee hoor, kan best tegen een nachtje met wat minder slaap.

@Bep: Nu ik de foto nog eens van dichtbij bekijk… je ligt er ook nog wel sexy bij zo. :wub: