nou ja
dit komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen
ik vind zuid oost azie niet zo mega interessant, heb me altijd geconcentreerd op de reis tot aan nepal en daarna… ik zou het wel zien
en nu zie ik het en denk ik… wat doe ik hier??
er zijn nog zat leukere bestemmingen in mijn hoofd, andere plannen, dingen te doen waarvoor ik het geld meer dan goed kan gebruiken…
doorgaan? naar huis gaan? elders heen gaan?
loop al een week of 2 te dubben…
ik weet het niet
misschien krijg is spijt als ik naar huis ga, of als ik blijf…
we hebben al zoveel gezien en gedaan en meegemaakt… zo veel…
Moeilijk meissie, wanneer maak je de juiste beslissing? Jammer natuurlijk van het geld als zuid-oost Azie je niet zo trekt. Je kan het dan idd beter gebruiken voor bestemmingen/plannen die je leuker vind. Morgen maar eens eerst even relaxen aan het strand, zand tussen je tenen en nog een breezertje erbij … de boel even rustig overdenken. Succes!!!
absoluut
ikke ga ook geen beslissingen nemen tot de batterij weer is opgeladen
ben echt leeg… kan niet eens normaal voor me uit kijken
sinds nov 2006 loop ik al te vliegen en te rennen en te werken en te sjouwen…
rust…hummmmmmmm…
absoluut
anyway
ikke ben weer weg
tis hier al half 12 en na een verschrikkelijke slapeloze nacht afgelopen nacht, wel toe aan wat quality sleep
en morgen vroeg op… ontbijten en ff op zoek naar een andere bungelow en dan…awhhhh…strand!!
duss.s…
dikke kussen en jullie horen het allemaal wel weer
:dag:
Hallo allemaal, weer een berichtje van mij. Na 3 weken uit huis te zijn is vandaag de beslissing gevallen: Mijn hubs en ik gaan scheiden. Triest maar waar, ik zie nu ook eindelijk in dat het nooit meer goed kan komen. We gaan een hele moeilijke tijd tegemoet, maar ik denk dat het voor ons alletwee uiteindelijk beter is. Vreemd genoeg zijn we nadat we eindelijk de beslissing genomen hadden nog samen met de honden naar de duinen geweest, en hebben zelfs nog een hele tijd hand in hand gelopen. We willen proberen alles op een goede manier te regelen, en zeker zonder ruzie. Dat hebben we al genoeg gehad. En, eigenlijk heb ik er wel vrede mee, ik denk dat ik me prima zal redden alleen. Ben nog nooit alleen geweest in m’n leven. Zal goed voor me zijn.
** Het spijt me dat ik niet meer zo actief meedoe met jullie, maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen. Als het lukt kom ik de 18e ook naar Utrecht, maar dat horen jullie nog wel. Heel veel liefs van een verdrietige, maar ook opgeluchte Mar.
Heb eerder vandaag beloofd een verslag te schrijven, komt later vanavond of uiterlijk morgenvroeg heb al sinds gister last van mijn keel begint nu steeds zeerder te doen, soms wat benauwder en vermoeidheid speelt natuurlijk ook een rol
@Miere
Och meissie toch, heb er even geen woorden voor, had zo gehoopt dat jullie eruit konden komen samen. Denk aan je en wens je heeeeeeeeel veel sterkte toe de komende tijd. Knuffel :kus:
@viva: ja gaat wel goed hoor met me, echt ziek nog niet geweest de laatste tijd, nu keel enz, of hoofdpijn vaak net er tegen aan maar echt ziek allang niet meer geweest gelukkig
Hier ben ik dan weer. Lekker moe van het slenteren en de reis. Hoefde maar 3 x over te stappen, totaal dus 6 x, maar dat mocht de pret niet drukken.
Heb nog wel een paar leuke dingen gescoord daar. O.a. 2 draagzakken voor de tweeling, zoals ik dacht Bep, ze ooit noemde a € 1,50, dus zit alles weer keurig bij mij in de bloes.:biggrin: Nog wat leuk kanten ondergoed à €1,00 per stuk enzo, nog een tasje voor een fototoestel, oplaadbatterijen en weet ik wat nog meer. Het was in ieder geval weer de moeite waard. Leuk dagje weg met z’n zessen.
@Miere: Och jee meid toch. Daar werd ik ook even stil van, maarja als het niet anders is, beter zo dan. Liever zo en dan vrienden blijven, dan als kat en hond blijven ruzien en elkaars leven zuur maken. Maar ik vind het toch een hele stap hoor en wens jou en je gezin ook heel veel wijsheid en sterkte toe. :kus:
Oke dames. Ik zie dat iedereen nog in, of al in diepe winterslaap is, dus ga ik er ook maar eens een keer op tijd mee nokken. Ben ook best wel moe van al dat geslenter en denk dat ik nog maar even boven tv ga kijken.
Weltrusten allemaal. Iedereen werkse weer deze week en tot morgen.
Ik laat het kleine :idea: nog maar even aan voor het geval dàt. Missschien voor Toos nog wel even, na het crocken? :vak02:
Zoals Roanna al zei kom nog even langs na mn crockdag/avond. Je bent trouwens goed geslaagd voor de “tweeling”, keurig opgepushed?? Wat lingerie heeft manneke ook nog wat om te bekijken. Is goed voor het bijbabbelen;) @Linda: Ook weer terug en niet zo lekker @Bloem: Denk goed na voor je weer wat anders gaat doen, ga eerst lekker genieten van je breezer, zon en strand. Misschien is Aussieland wat??
@ Miere: Toch wel opgelucht nu de kogel door de kerk is? Is misschien beter voor jullie allebei. Het zal niet makkelijk zijn om je leven weer op te pakken, maar zal vast wel goedkomen:kus:
Ben trouwens vrijdag begonnen aan inmiddels mn derde kuur, weer keelontsteking. huisarts zei dat ik op de toppen van mijn emotie’s loop en zolang dat goed gaat blijven er lichamelijke klachten komen.