Gister de verjaardag van mn nichtje, en toen we thuis kwamen liep de zus van onze puber voor de deur rond, duidelijk een praatje en een btje aandacht nodig!
Ff bijgelezen…eigenlijk niets wat ik al wist of wat ik al verwachte!
@Bloem: Je weet wat ik denk, en wat ik vind…En ik hoop dat je de kracht-wijsheid- en helderheid vind om VOOR JOU het beste te beslissen!!!
@Mierre: Veel kracht de komende tijd…alleen zijn…DE echte Mierre ontmoeten en ontdekken… Ik denk aan je :kus:
@Toos
Is de keel je weer aan het klieren? Word voor jou hoog tijd dat de rust bij jullie weer terug keert. Je hebt teveel voor je kiezen gekregen het laatste jaar. Pas goed op jezelf he meissie en neem je rust!
@Beps
Nog druk aan het mailen? Hopelijk een lekker plekje voor jou vandaag, kan je lekker vaak langs komen.
Zo meiden, ikke zit in de kleur… Luchtjes en anti-luchtjes ook weer op zn plek!
Komkommertje en meloentje in de bakjes en de broodjes en drinkje in het tasje…Mailtje aan vriendinnetje verzonden(incl de foto’s van de hondjes…) Ik ben er klaar voor…(denk ik :lol: )
Tot straks hoop ik!!!
:dag:
Ben op school en heb geen moraal om te beginnen. Hang nog te veel in afgelopen week, dat Faik hier was.
Het was heerlijk dat hij er was en het klikte goed met m’n dochter. M’n zoon is meer sceptisch.
Leuke dingen gedaan, zoals dagje Amsterdam. Natuurlijk ook even naar een coffeeshop geweest, dat was voor Faik onwaarschijnlijk, dat dat hier in Holland zo maar kan.
Nu zit hij weer in Parijs en moet ook weer aan het werk. Ook hij mist Turkije heel erg. Met Kerst willen we dus naar Istanbul.
Dochter is nog erg moe na de longembolie en moet 2x per week bloed prikken bij de trombose dienst. Na aanleiding daarvan moet ze het medicijngebruik aanpassen.
Gaat dus nog niet aan het werk. Eerst maar veel rusten.
@beppie…ik wil ook wel ff langskomen voor een lunchpakketje op te halen!!
@fransijn…leuk weekend gehad dus…super:D fijn ook dat het klinkt met je dochter!! hoelang moet ze nog bloed blijven prikken?
@alle…bedankt voor de succes wensen…moet ook vanalles ingeleverd worden…gister een smsje van een vriendin dat zij een opdracht die we samen moesten maken niet meer afkreeg, vanmorgen dus maar om 7 opgestaan, zo niks voor mij, om alles af te maken.
nu snel aankleden en dan naar school…
vannacht ingebroken in de werkbus van mn broer…je vraagt je af of mensen niet gewoon met hun handen van andersmans spullen kunnen afblijven…!!
Dag dames, ik weer op het werk en dus ook weer internet.
Sorry heb het druk met mijn laatste weekje, dus heb geen tijd om bij te lezen, nog wat gemist??
Zo ga weer op
@Beps
Jij komt de dag wel door met al dat lekkers … nu het goede plekje nog.
@Fransijn
Top zeg dat jullie het zo fijn hebben gehad de afgelopen week. En dan nu aftellen voor Istanbul!
@coffeeshop
Heb ik ook nog een verhaal over. We waren de laatste avond nog een keer Fethiye in geweest. Op een gegeven moment krijgen we een stortbui over ons heen, rennen dus naar het eerste de beste cafe voordat we drijfnat zouden worden. Komen daar binnen vallen, drinken besteld, zitten er tegenover ons 3 engelse meisjes en 2 turkse jongens van de kroeg aan de waterpijp. De meisjes keken me een partij glazig uit hun ogen, overduidelijk zo stoned als een garnaal. Ik weet ook niet waar we nu beland zijn, zeg ik tegen hub. Kijk weer naar het groepje en zitten 2 meiden daar echt stevig met elkaar te vrijen. Het andere meisje was bezig met een van de turkse jongens. Drink maar snel je glas leeg, zeg ik tegen hubs, dit is geen vertoning voor J., gelukkig zat hij er met de rug naar toe en kreeg hij er niets van mee. Even later staat een van die meiden op en loopt naar een van de jongens toe en gaat daarmee staan vrijen, later naar de andere jongen. Toen richting de bar waar ze nummer 3 even ging bewerken. De andere 2 meiden gingen ook het rijtje af en toen zweefden ze naar buiten waar ze in de stromende regen voor de kroeg gingen dansen. Wist niet wat ik zag, was zo’n walgelijke vertoning.
@Filiz
Niet te snappen dat sommige mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Hoop dat ze de daders te pakken krijgen.
@Kaylo
Erg dat regenachtige weer, je zou echt willen dat je voor even de winterslaap in kon.
Filiz succes vandaag:chin:
Toos…wordt het niet tijd, dat je een weekje ofzo niet aan de crock gaat met die keel, straks krijg je nog de ziekte van pheiffer als je zodoor gaat meissie…kus…
Beps…problems???:retard:
Roanna…tweelingpetjes gekocht in Beverwijk…sexy lady.:redface:
Ik weer op kantoor…was al weer een mega klus aan de gang…pffff…
nog 8 weken dan hebben we weer vrij…jippie…
Hier even een berichtje uıt het zonovergoten kusadası.Het gaat allemaal god hıer,vanavond om half 10 vertrekken we naar ıstanbul.Dus nıet vergeten te duımen he allemaal dat we het vısum mogen krıjgen…Aşkım ıs nu de koffers naar het busstatıon brengen dus.Het ıs erg rustıg ın kusadası maar dat was te verwachten maar wel leuk om de bekenden terug te zıen.savonds om 9 uur zıjn alle wınkels al dıcht.maar we vermaken ons wel hoor;)
Bep,we hadden bıjna net zo,n uıtzıcht als jıj hebt gehad wıj zaten ın derecı hotel,ken je dıe
sorry dat ık nıet bıjgelezen heb.maar dat komt nog wel,ga nu de zon weer ın daaaaaaaaaaaag allemaal
Goeiemorgen ladies,
Vandaag een vrij dagje, vanmiddag met dochter kadootje kopen voor de oudste want die is vrijdag jarig. heb alleen nog geen idee wat:confused:. Even langs het reisbureau voor reisgidsen om ideeen op te doen voor een zonvakantie in januari/februari. Verder geen plannen.
Zou eigenlijk ook gas terug moeten nemen, was ook advies van de huisarts. Maar daar heb en gun ik mezelf nog even geen tijd voor. Nog 5 weken doorbijten, er moet nog zoveel gebeuren.
@Franslijn: Gelukkig dat je dochter weer opknapt, zal wel even tijd kosten om er boven op te komen. Leuke tijd met F gehad. @Marion: Wat een walgelijk verhaal, gelukkig dat J. er niks van mee heeft gekregen @Beps: Gaat het niet helemaal goed?? @Filiz: Succes met alles vandaag