Ik ga ook mn mandje opzoeken. Zal het :idea: uitdoen en voor de laatkomers nog een spaarlampje. Wil niet op mn geweten hebben dat je weer valt Marion, en nog een blauw oog oploopt.
Slaap lekker:slapen::slapen:
:dag::dag:
Verjaardag zit er ook weer op, hubs even afgeleverd bij de volgende verjaardag en ik kruip lekker mijn mandje in.
@Beps
Ook voordelig geshopt vandaag!
@Viva
Had foto’s gezien en vond dus echt dat ze er op leek.
@Roanna
Zou het toch aan het nieuwe geheugenkaartje liggen ;)? Veel plezier morgen in Beverwijk.
@Chrissy
Je hebt een te gekke vakantie gehad dus … super!!
En maandag voor het eerst naar de nieuwe baas, altijd ff spannend. Hoop dat het je goed gaat bevallen.
@Toos
Een leuke avond gehad gisteren! Hoe is Jean Marie in het echie?
:idea:
Welkom in de wintertijd… Brrr ziet er koud uit buiten enzo…
Vandaag dus mn nichtje jarig!! Eerst straks naar de kerk, dan naar de verjaardag, en dan is het weekend al weer om :crybaby: !
@Roanna: Veel plezier op de Bazaar!! Niet teveel kopen, en ik kan de döners bij Marmaris op het pleintje aanbevelen(Bij de koepelhallen, tegenover hal 25 en 26!!!
En verder geen idee meer…hihi
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ???
http://www.hotelplan.nl/overig/hopl/img2/64071hp_web.jpg
Ko Chang
Goeiemorgen,
@Beps: Gefeliciteerd met je nichtje en veel plezier op de verjaardag
@Marion: Jean Marie is leuk in het eggie, kan goed alles aan elkaar kleppen
Zag trouwens daar dat Celine Dion weer concerten geeft, zou daar ook graag naar toe willen. Voor de liefhebbers 2 juni in amsterdam
Goede morgen!!!
Nog rustig hier vandaag. Is iedereen aan het uitslapen vandaag?
@Roanna
Veel plezier in Beverwijk.
@Beps
Een fijne verjaardag bij je nichtje.
ook goedemorgen meisjes…
Ik ook weer van de partij, voor vandaag geen echte plannen, morgen weer aan het werk, zal tegenvallen na een week niets doen…blehh…
Zal wel een beetje rommelen zijn wat voor vandaag op het programma staat.
Rustig ook hier, valt weinig bij te lezen.
Voor iedereen een fijne dag, voor degenen die wat leuks gaan doen, have fun.
doei…
goedemorgen,
Ik kwam weer eventjes om het hoekje kijken.
Hopelijk gaat alles goed met iedereen!!
Verder geen nieuws te vermelden!!!
Zag wel dat er veel meegingen naar de meeting! Erg leuk!!!
Iedereen een fijne zondag!
@Roanna: Veel plezier in beverwijk vandaag.
Moet vanmiddag weer rondcrocken. Iedereen een fijne zondag!!
tjonge je kan hier een kanon afschieten…waar is iedereen…
Denk dat iedereen al half in de winterslaap is ![]()
Vanmiddag typ ik een kort verslag van de afgelopen week
Rustig hier, typisch voor de zondag
hoihoi,
Zo weer eventjes geshopt en enkel een joggingbroek gekocht goed he.
Moest me wel inhouden want ik zag teveel leuke dingen.
Maar goed idd rustig ik kijk namelijk af en toe van de zijlijn mee, om te proberen enigsinds een beetje erbij te blijven.
Wens iedereen een fijne zondag!
hey dames…
ff een snel berichtje van mij…
niet bijgelezen maar hoop dat het met iedereen goed gaat!!
ikke gister druk geweest…'s avonds kermis gehad…was super gezellig, super laat ook…vanmorgen toch om half 9 op om te voetballen…uiteraard verloren…nu ff uurtje slapen en dan op naar het cafe ![]()
sorry voor t egootje…
iedereen een fijne zondag avond…
ook een kort berichtje van mij
wat een tour zeg… je zou zeggen dat zodra je van de boot komt er allemaal mannetjes staan te zwermen om je naar een hotel/ resort te brengen, maar nee hoor… zoek het maar uit
we hebben nu een super leuke, luxe bungelow, maar te ver boven budget, morgen gaan we verder kijken naar iets anders
ts rustig hier, seizoen moet nog beginnen en na een tropische regenbui zwem ik weg in mn eigen zweet zo’n beetje… maar lekker genieten!! pppfff…
morgen strand, zee, zand tussen je tenen en nixxxxxx!!
heb mn eerste breezer al achter de kiezen en moet zeggen… smaakt naar meer…
en is een mooie afsluiter van een super reis (:paranoid: still not sure…wanneer was de meeting ookalweer??)
jean marie IS leuk!! in het echt, op tv, live of opgenomen… maakt nix uit!! lachen!! hahahaa…
anyway…
iedereen lekker een uurtje extra geslapen?? ikke vannacht geen oog dicht gedaan… pfffppfff… warm!! muziek!! hopelijk lukt het hier beter…mmmhhh
en is een mooie afsluiter van een super reis (:paranoid: still not sure…wanneer was de meeting ookalweer??)
Snap hem ff niet zo goed geloof ik, je wil me toch niet zeggen dat je richting huis gaat komen?
:paranoid: dont know… huis of elders…
wel met tussenstop in NL i guess… dont know dont know
:eek: ben helemaal verbaasd!! Hoe dat zo? Spelen je darmen teveel op of vind je het genoeg geweest?