Hallo meiden, ben ik ook weer even…
eigenlijk niets te melden…
Marion…toch die arm nog maar eens na laten kijken, misschien toch gebroken…
Beps…hoe was de pup???
Bloemmie…gaaf hoor die tijgers…geniet lekker van het warme weer, met of zonder zon
Seray…sterkte meis…
Linda…leuk te horen dat je het zo fijn hebt gehad in ermelo
Cyn…ja turkije gids van oad heb ik ook nog liggen, wil weer de nieuwe maar die komt pas tegen kerst…
Toos…hoe was night off the proms???
Roanna…jij nog wat nieuws te kleppen, hoe gaat het met je broer??
ikke verder niets te melden…lekker wezen shoppen met hubs en dochter, niets gekocht o ja wel een pandor* armband, had al een gouden pandorabedel, en die zat om mijn ketting, dus zit deze nu aan de armband. Ga er zelf niet een kopen, wacht wel tot ik ze krijg.
ben op meeleesstand…
@Viva
Ga maandag ook weer terug, vertrouw het zelf ook niet helemaal. Denk niet dat er iets is gebroken maar misschien wel gescheurd of zo.
Lekker geshopt dus!!! En die bedels … dochter leest mee of niet? Weet ze meteen wat ze je moet geven als ze je iets kado wil doen. Hoe gaat het trouwens met haar? Heeft ze nog iets gehoord van de ekl?
En nu achter de pannen, valt weer tegen om zelf te moeten koken. Heb altijd zo’n opstartproblemen na de vakantie. Maak daarom kip tandoori, lekker en gemakkelijk.
dochter kreeg gister een mail van de *ikel…dat haar oplaadstation voor de tandenborstel nog bij hem was…na 2 maanden, hij stopt hem maar in zijn r**t… en haar oude rijlaarzen…nou hij breek zijn enkels er maar in…hihihihi…ja ze leest mee…
enne ze geeft geen reactie…negeert het volkomen…(ik wacht af).
Ja weer zelf achter de pannen…bleh…na 2 dagen ben je het al weer zat.
Kwam gister een oude buurvrouw tegen, die liep al 5 maanden met een gebroken pols…3 verschillende ziekenhuizen, 3 verschillende artsen, en nu sinds eergisteren kwamen ze er achter dat hij toch gebroken was, dus nu in het gips.
@Viva: Voor zover ik weet, gaat het redelijk goed met mijn broer. Volgende week krijgt hij al wat uitslagen, dus afwachten even nog. Wel spannend hoor!
Wat een eik** ja , die ex van je dochter, maar hoe jij dat zegd!!! :unibrow: Ik zou trouwens hetzelfde als jou gezegd hebben. :finger:
@Marion: Opstartproblemen? :unibrow: Maak het nog maar even lekker makkelijk hoor!
Zo, we zijn even lekker vanmiddag met z’n beidjes naar de stad geweest. Heb nog een paar laarzen à € 10 gescoord. Oke, wel neppers, maar ik vond ze leuk dus… Was zo’n tijdelijke winkel en was er vandaag voor het laatst, dus alles…nouja… moest weg.
Ook nog ff een geheugenkaartje ( nee, niet om in mijzelf te doen) voor manneke’s nieuwe digiding en meteen maar effies een tasje erbij. Is hij voorlopig ook weer klaar en krijgt hij niks meer met zijn verjaardag volgende maand.
Toen nog ff saampjes koffiie gedronken bij de He*a en nu net gegeten en ook al getruusd.
O ja, vannacht de klok een uur terug zetten he. Niet vergeten luitjes. :zon:
Zo meiden ikke weer thuis… GENOTEN!! Heerlijk manneke die pup. Eigenwijsssss!!!
Leuke foto’s gemaakt, stuk met ze gewandeld door de biesbosch! Onderweg een hamburgertje bij de grote gele M, en nu lekker thuis nietsen…
He bah ja Bep, wat akelig voor je dat ze het tasje voor een tientje aansloegen. :unibrow: Dat is nog eens mazzel.
Wij hadden ook niet zo’n dure hoor. Gewoon eentje van de Kijksh**, waar ik ook dat kaartje heb gekocht.
Dus jij hebt weer lekker genoten met de hondjes. Is jou dag weer goed.
Van welke la… ma…la…ma… krijg jij dan mail? Ik werd van de week wel door een of ander iemand gevraagd om te Spacen, wat dat ook moge zijn. Was trouwens een man/jongensnaam. Ik heb geweigerd.
@Marion: Ja, goed van mij he! Denk ik ook eens ergens aan en help nu een keertje jullie onthouden.
Beps jij hebt nog wel eens vaker een mazzeltje…badkraan voor 28 euro…nu weer tasje. Hoe doe je dat toch…ik betaal altijd de hoofdprijs…zal aan mijn meisjes naam liggen denk ik.:so:
Marion…tja gescheurd is ook gebroken hoor…zou toch willen dat er een foto van gemaakt werd.:retard:
Roanna…hihi…zo ben ik nu eenmaal zeg wat ik denk, is altijd niet zo slim hoor, dat krijg ik ook nog wel eens terug hoor:teeth:
@Viva: Nee IK kreeg geen mailtje van een mannelijke lalalammmaaaaa maar jouw dochter… haha de SUKKEL!!!
En ja na jaren zelf de hoofdprijs te hebben betaald voor alles zijn wij eens aan de beurt voor de mazzeltjes…
Nu lekker onderuit bij de tv… Kijken naar Cold Case, en Idols opnemen hahahahahah!!!
Haha, jullie halen me nog in,… Maar dat is niet erg, als er maar iemand opstaat die BLOEM inhaald!!! Hahaha!!!
Fff ikke is moe… En er is niemand(of bijna niemand…zie Crissy en Besmile)
Nog ff, en een extra uurtje slapen vanacht… dat gaat vast goed komen(als ik doorslapen kan dan!!)
Hey dames even een update van mij.
Turkije was fantastisch en okan is geweldig veel gepraat en overal antwoord opgehad. We doen rustig aan want het is toch moeilijk een relatie op afstand. Me baan is niks geworden, omdat me vlucht is samengevoegd en ik dus later terug was dan gepland en daar had me nieuwe baas geen begrip voor. Maar maandag begin ik via Vedior bij de gemeentelijke belastingdienst, dus dat is inmiddels ook opgelost. Ik woon nu ook op mezelf sinds 2 avonden, me hondje sinds 1 avond is erg wennen maarja.
@Crissy: nee niet mijn puppy! De fokker heeft er een puppy bij, een reutje. Heerlijk ventje… Maar als het meezit is de mama-hond zwanger…dubbel duimen dus, 1 dat ze zwanger is en 2 dat er voor ons een rood teefje inzit… Goed te lezen dat het een verduidelijkende vakantie was… En nu op naar maandag!
Oke ik duim voor je beps. Ja ben ook helemaal in de zevende hemel, en wil het liefst morgen terug maar ja moeten eerst sparen. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van alles. Ook op werkgebied natuurlijk ben erg benieuwd maandag want ik haat het om ergens te beginnen, je weet niks en moet over al op afwachten ben altijd blij als de eerste week voor bij is dan weet je zoveel meer. En heb je al een naam verzonnen voor je teefje??
@Crissy: Ja wel al een btje… Moet met een A beginnen, willen een japanse naam(tenslotte is het een japans ras, de Shiba Inu) dusss… Iets van Akane Yuuki(Deep Red Happyness), maar het kan nog veranderen. Mama heet Deiji, en met de A is er Aiji wat lieveling betekend… moeilijk dus, maar we hebben nog 7 weken minimaal hihi.
Zo de klokken terug gezet, daar heb ik om 3 uur geen zin in nl! :lol:
Tot morgen!
:slapen: :dag: :kus:
@Chrissy: Welkom thuis. Inmiddels op jezelf, goed gesprek gehad met askim:wub: en weer een andere baan. Hele verandering hoor @Beps: Zal voor je duimen dat mama hond zwanger is. @Marion: Gefeliciteerd met moeders, kan nog net. Zou ook even naar je pols laten kijken. Al met al toch een leuke vakantie gehad ondanks dat het weer niet mee zat en je je oog mishandelt hebt. @Roanna: Laarzen voor €10,- is niet verkeerd toch?? @Bloem: Heb je weer gemist, wow wat gaaf die tijgers. Geniet van het strand ook al is het bewolkt:kus: @Seray::kus:
Waren vannacht om een uur of 1 thuis. Om een uur of 4 vertrokken. Eerst gegeten bij een van de V*lk net onder Antwerpen, was zooooo ranzig. Had iets wat ooit zalm was geweest, leek wel rotte vis. Maag gevuld met aardappelkroketjes en frieten. Daarna naar Night of the Proms. Het geheel werd door Jean Marie Pfaff aan elkaar gepraat. Combinatie klassiek en vooral soulmuziek was leuk om een keer mee te maken. Gaan wel meer naar concerten en artiesten hebben het altijd over de sfeer in holland, geloof dat ze wel gelijk hebben, want de artiesten kregen de zaal niet echt in beweging. Is bij ons wel anders. Al met al een leuke avond gehad.