Ttt 59..!!

goedemiddag!

Ben blij dat de vrijdag voorbij is, was erg moeilijk en liep niet helemaal zoals gepland, maar goed het is voorbij, nu maar tot rust komen.

Beppie- alles gelukt met verven, veel plezier met de hondjes!

cyn- knietjes alweer een beetje normaal? werkse!

Marion- gefeliciteerd met je moeder, fijne verjaardag

bloem- balen dat nu jij eindelijk naar het strand kan het bewolkt is:(

sorry de rest alweer kwijt, fijn weekend allemaal!

hey seray…
moest gisteren nog aan je denken…
zal wel erg moeilijk zijn nu :kus:

en

en cyn aan het werken :dag:

@Bloem
Echt een superfoto met de tijger!!!
Jammer dat het bewolkt is nu je eindelijk aan het strand kan liggen. Gelukkig is de temperatuur wel ok.

@Seray
Wens je heel veel sterkte meissie … denk aan je :kus:
En wil je je ei kwijt, je weet dat we er voor je zijn.

hey marion
weer thuis…
hoe gaat het nu met pols en oog?
de kleine man wel super vakantie gehad met die glijbanen??

Trouwens … zag op Schiphol iemand die sprekend leek op de lama, kwam een stel brengen dat ook naar Turkije ging. Ze leek er niet alleen op maar stond aan een stuk door erg dom te kwaken.

wat zei je marion?? hoi lama…

Ja ben weer thuis :crybaby:
Oog gaat goed, je ziet er niet heel veel meer van. Pols gaat nog niet zo, kan nog steeds geen kracht zetten.
J. heeft genoten, had meteen in de bus naar het hotel toe al een vriendje. Later kwam er nog eentje bij. Hebben heel veel opgetrokken met elkaar, gezwommen, gesnookerd, midgetgolf etc. Geen kind aan gehad dus.

Haha die Marion!!

Sorry meiden hier best wel druk!! Heerlijk!! Mensen die nu al gidsen komen halen voor Turkije… :biggrin: Kom maar op!!!

Bloem, wat jammer dat de weersvoorspellingen niet zo goed zijn!! :disgust:

Hahahahaha … nee heb maar niets gezegd, zo zielig als je lama genoemd wordt en je bent het niet. Heb haar wel intensief staan te bekijken geloof ik.

Ik moest vorige week ook zo lachen… En mijn moeder snapte er niets van!!! We reden op de fiets langs de kinderboerderij… En wat staan daar opeens?? 2 lama’s!!! Naaaa die stonden er eerst nooit… :hihi:

hahahaa…
das het kenmerk van lama’s he?
die duiken zomaar op… als je het niet verwacht…

@ marion, en ach… als de kleine man een super vakantie heeft gehad, danscheelt dat al de helft natuurlijk he? maar weet precies hoe je je voelt… je wilt gewoon 30 graden en zonnig!! tis hier wel 30 graden… maar nie zonnig :smiley: hahaha…

en @ cyn, beter toch, dat ze nu al de gidsen komen halen

:D:D Cyn das grappig, een dom dier die lama, maar hebben er stiekem toch al veel lol om gehad.

ja joh!

honger…
ga maar es wat eten ofzo…
dus tot laterzzzzz
:dag:

Ja te dom!!!

Bloem: ja is zeker beter!! Dan raken de oude gidsen tenminste ook al op!!! Heb nog 50 Oad turkije gidsen liggen :paranoid: Enne eet smakelijk!!

Eet smakelijk Bloem!! En zie ik je straks niet meer … blijven genieten he :kus:!!!