Zo ikke ben er weer ffies, voor ik, nadat ik de kattenbak verschoond heb, naar mn bedje ga :lol:
De hele avond niets gedaan. Opgenomen films gekeken, en onderuit gehangen… Zitten smullen van de vette foto’s van Bloemmie(ikke wil ook met die tijgerssss!!!)
Goed nog niet bijgelezen, zal ik nog ffies doen en dan onderuit in de volgende stage!!
Tot morgen
:dag: :kus: :slapen:
Goede morgen meiden!
Ook van mijn kant niet veel te melden, druk met de was gisteren en zo nu en dan komt er iemand binnnen vallen voor een bakkie. En dan … de Turkijeblues he!
@Marion: Ja herkenbaar die buesss!! Zo van en eergister, en toen en toen…
En die markt is iets erg toeristisch heb ik dus begrepen… maar die tijgersss :wub:
Nou ff ontbijten met hubsje en dan mn haartjes weer in een kleurtje verstoppen!! Hihi!!
Ikke zo meteen ff de douche in en dan maar eens een keer boodschappen doen. Is niet veel meer in huis op het moment.
Nog een kadootje kopen voor mams want zij is jarig vandaag.
Ik meld me ook maar even , maar heb eigenlijk ook niks te melden.
Iedereen zal op haar manier wel weer ergens druk mee zijn…dus…!
Toos zal nog wel in bed liggen. Die heeft waarschijnlijk nog de hele nacht in bed liggen swingen na de N.O.P. Laat thuis enzo.
@Marion: Gefeliciteerd met je moeder en maak er weer een leuk verjaardag van met z’n allen.
@Cynthia: Werkse nog en hopenlijk komen er wat members hier online of krijg je het nog druk met boekingen. Deze tijd en de maand november is wel een stille tijd he, wat betrefd boekingen? Dat weet ik nog van R. bij Q. Bij hun toen ook. Iedereen is nu al geweest en zo rond kerst gaan de mensen pas weer naar nieuwe reizen kijken.
Nou, ik ga de hut hier een beetje poetsen en dan weer boodschappen doen.
@Bep: Oh, jij zit dus nu met de krulspelden in met een kleurtje erbij? Foto?.. met je nieuwe toestel? :unibrow: Jij ook heel veel plezier bij de hondjes.
Ja zeker is dat handig zo’n hub in de huishouding. Heb ik ook wel hoor, maar nog nèt niet alles, weet je wel!
Roanna, ja is vrij rustig… maar we zijn bezig met jaarafsluiting… dus vermaak me wel hoor!! Veel administratie… af en toe een boeking… Woensdag ook nog bij Q… Vind het nog steeds jammer dat R. weg is… Vind die mensen die er nu werken echt niet leuk :finger:
@Beps
Mijn moeder wordt 70 vandaag. Zit nog een beetje te bedenken wat ik haar zal geven. Denk dat ik maar een fotoboek ga maken van alle kleinkinderen, heeft ze wel niet meteen dan maar foto’s vind ze altijd erg leuk.
met mij wel okey
lekker uitgeslapen
ontbijtje gehad
nu lekker een beetje aan het msn-en
heb 3 nieuwe (flut) boeken gekocht, dus die ga ik lekker op het strand lezen
tis alleen wel de komende 2 weken slecht weer… in azie… alle stranden… bewolkt…regen… wel 30 graden, maa jaa…