Jaja, nog 1 weekje. Maar ja ga wel maar 2 weken, meer vrij heb ik niet…
Helaas Brenniej gemist… Jammer…maar goed te lezen dat ze geniet!! (al had ik dat al in haar dagboek gelezen…)
Nou goed, de boregi gerold, tomatensalade klaar… Köfte klaar om te bakken, nu ff wachten tot hubbie wakker is…
Lekker beppie, ik ben om 20.00 uur klaar kan ik ook even langs komen hihi
@Kimbo: Ik zat al te kijken, maar kerkrade is wat te ver voor de polder… helaas, want iedereen is hier welkom…net echt turks heb altijd teveel en genoeg voor de binnenvallende mens!
Zal het onthouden voor als ik eens die richting uit kom hihi
Wat een rust weer hier! Hallo! :dag:
En Bep, heeft het gesmaakt? Ik denk het wel he? :biggrin: Nu zeker zo lekker naar bed? Na het eten een dutje doen… ( ff bijbabbelen nog)… tot morgenochtend.
Ik heb even bij aankomsten gekeken en zag dat Marion op schema ligt en van trl. ook bij vertrek.
@Roanna: Niet ff bijbabbelen… hubbie nachtdienst, dus die gaat zo naar zn werk… ff wachten tot morgen zeg maar :unibrow: ! En het was weer HEERLIJK!!! Voorals de sigara’s jammieeee!!!
Nou ben benieuwd naar de verhalen van Marion!!
Goeieavond !
Terug van avondles ! Oef ! Was weer kwebbelen (of toch proberen:o) !
Zie dat ik nu 2 X op de eerste plaats in het lijstje sta ! :dope:Om te vertrekken èn voor mijn verjaardag !
Dames, bedankt voor de Belgische vlaggetjes trouwens :kus:
Ga subiet even bijlezen hoor (maar dàt had ik gezien !) hihihi !
@roanna
Ik denk dat beps languit ligt uit te buiken na al dat lekkere eten.
Was je blij je broer weer te zien?
@kaylo
Je hebt het weer overleefd, heb je 1x per week les?
ja, altijd op donderdagavond (3 uur). Mééééééér dan genoeg hoor ! Maar valt uiteindelijk heel erg mee. We hebben een heel toffe groep en er wordt heel wat afgelachen hoor ! :wacko:
Wou dat al jaren gaan doen, en heb mij vorig jaar eindelijk de laten inschrijven. Ben wel blij, het wordt in turkije wel geapprecieerd hoor, als je wat kunt “broebelen” in hun taal. :wub:
beps : aha ! köfte gesmaakt ! Idee komt zeker van het lezen van de recepten op de kookhoek ?
Niks meer over zeker ? Ik sterf van de honger !:hihi:
viva: bedankt voor de princessebonen en de spruiten ! Postduif heeft ze afgeleverd aan de voordeur ! :slywink:
Ja, maar wel alleen want hubs gaat zo werken. Ha, ha. ![]()
Ja zeker was ik blij mijn broer weer te zien. En niet in bed, maar gewoon op de bank. Het is dat ik het litteken heb gezien en ook wel zag dat hij nog wat pijn had, maar anders zou je niet geloven dat die man nog geen week geleden zo’n zware operatie had ondergaan. Gelukig maar zeg ik nu achteraf, is alles goed gegaan. De rest is nog even afwachten.
Hoe is het bij jou en met de kids? Druk, druk, druk zeker he?
waar zit cyn eigenlijk ? De lucht ingegaan met haar knieën ? ![]()
roanna : is waar ook ! Was het even vergeten van je broer. Sorry hoor ! Gelukkig dat hij zich nu al beter voelt. Was het nu nog wachten op de uitslag ? Dacht van wel hé ?
“bijbabbelen” is hier niet echt “bijpraten” hé ? Hadden ze mij al uitgelegd hier ! ![]()
@Kaylo: Dat maakt helemaal niet uit hoor. Je kan niet overal op letten wat hier geschreven wordt. Soms is het ook best veel, dus neem je niets kwalijk hoor!
Ja, jij heeft longkanker en daar is hij nu aan geopereerd. Het een en ander is weggehaald en wordt dan verder onderzocht. Zo, ben je weer op de hoogte.
:dag:
Ja bijbabbelen, dat is eigenlijk wat anders… ja. :p:unibrow:
ik ga me lekker in mijn zetelke nestelen nu ! Morgen vrij !!! En dan een lang weekend !!! :zon02:
Glaasje wijn erbij, en de avond kan niet meer stuk !
Meisjes, tot morgen, na een lange, verkwikkende nachtrust ! (kom voor 9u mijn bed niet uit !!!). :finger:
:dag: + :kus: +:slapen: