Marion komt vandaag weer thuis.
Trl vertrekt zo naar Turkije.
Viva heeft wind:biggrin:lichtjes gekocht.
Bloem is nog op de thee geweest vanuit Thailand.
Toos gaat zuurkool eten en Bep iets op z’n Turks.
Verder weet ik het even niet meer.
Ok, niks bijzonders dus…
Ik heb ook niks bijzonders meer gedaan, gisteravond pedicureklanten en vandaag overdag slecht plekje op het werk dus kon ik niet komen en nu avondspreekuur…bleh weer een lange dag.
Moet tot 20.00 uur, dan snel naar Prax*s verf halen voor de klusjesman, gaat vanaf morgen de deuren verven.
Dat is wel een lange dag dan Kimbo. Maar zo te zien, heb je het niet zo druk toch? Jij bent ook nog aan het klussen thuis? Nouja, je laat het doen dan. Moet er nog veel gebeuren thuis?
@Roanna: Truussen… Niet eens een electrische truus… Wij hebben bijna alles electrisch :unibrow: !!!
Nou hubbie ff aan het bijslapen, dan rond 8 uur eten(ja turks eet je op turkse tijden…)…
Alles staat klaar. Zo alleen nog ff de sla, en de rolletjes rollen!!
Nee Bep, die hebben wij niet! Wij truussen nog met de hand. Voor de rest hebben wij ook alles bijna op elektrisch. Tot aan de tandenborstel toe… enzo…:biggrin:
Bep, inderdaad echt wel op z’n Turks. Heerlijk …doen jullie net… als of. Een beetje de vakantiestemming erin houden zo.:vak02:
Nee niet te druk gelukkig.
Verder heb ik wel een druk leven hoor, ben het gewend om overdag te werken en alle avonden bezet te zijn met klanten, avondspreekuur of voetbaltraining.
Ja heb eind juni huisje gekocht zijn nu klaar met de grote dingen en woon er ook al maar nu nog wat kleine dingetjes, zoals lamellen ophangen, verven deuren, 2 lampies ophangen en nog 1 plafond afwerken en nog wat verwarmingsbuizen verven.
@ Roanna: Jaaaaa het gaat heel goed!..het kan me maar niet teveeel zijn!
Zo fijn om samen te zijn voor een langere tijd dan 2 weekjes…leert elkaar toch veel beter kennen!..geen gewerk van askım!..gewoon lekker samen!!! heerlijk!!!
Werkt in bazaar 48 aan de haven kant, tapijtenwinkel. Maar hij gaat morgen of overmorgen weer naar Akasaray naar zijn ouders.
Mocht je hem nog zien, doe hem de groeten en een dikke kus van mij.
Hoe is het weer de laatste dagen??
Ohhh dat zou wel leuk zijn ja, heel erg bedankt. Bel toch met hem vanavond dus kijken of hij er wat van zegt.
Ik moet nog 1 weekje wachten en dan mag ik ook weer voor 2 weken naar hem toe :wub: