Ttt 59..!!

Weltrusten Kaylo en geniet nog van je avond met of zonder “bijbabbelen”.

roanna : vind ik heel erg van je broer hoor. Is niet niks natuurlijk. Hopelijk komt alles goed, ik duim in elk geval. Sterkte voor hem en gans de familie.

zal zonder “bijbabbelen” zijn ! :finger: Tenzij ik tegen mezelf “babbel” ? :redface:

Ventje moet werken deze avond, komt pas laat thuis. We zullen morgen wel bijbabbelen ! Zal wat afgekletst worden denk ik :wink:

En nu in mijn zetelke ! Slaapwellekes voor iedereen !!! Zorg voor jezelf en voor elkaar en een héél goede nachtrust !:kus:

@Kaylo: Geniet van je wijntje en slaap lekker voor straks

He Toos, ook weer in da house??

Nou goed, House afgelopen, Close to Home ook, hubbie over 1 uurtje weg, en ikke morgenochtend ook vrij!!! Hopelijk slaap ik dan wat uit!

Tot morgen, nu ff een ‘tukje’ doen samen :unibrow: (al zal hij als hij zn kleren heeft gepakt wel weer naar beneden gaan hihi)

goooood evening ladies…!!

ik heb bijgelezen…maar er is niet zo veel blijven hangen
alleen het eten van beps eigenlijk…lekkerrrr!!!

ikke heerlijk geshopt en goed geslaagd…2 broeken, een lekkere dikke trui en een dunner truitje…2 leggings en 2 oogpotloodjes…me is weer helemaal happy:D

daarna gaan trainen…en wilde eigenlijk ook nog op stap…maar dat leek me achter af toch niet zo een goed idee aangezien van het weekend kermis is…

@kaylo…geniet morgen lkkr van je vrije dag!!

@lle…slaap lkkr en tot morgen…xx

@Filiz: Goed geslaagd dus met shoppen
@Beps: Uitgebuikt?? Tukkie doen?? in een uurtje kun je wel bijbabbelen toch

Lekker vrij morgen, ik ook. Gaan morgenavond naar night of the proms in antwerpen. Schoonzoon kreeg gratis kaarten via zijn werk

@Filiz: Zo, lekker geshopt dus. En niet zo’n klein beetje ook! Nou, gelijk heb je. Shoppen is zo fun. :biggrin:

@Bep: Laat hubs nu even met rust. Hij moet nog gaan werken en anders loopt hij straks “opgewonden” op zijn werk. :stuck_out_tongue: Kan nooit goed gaan!

@Toos: Ook back in town? Alles onder controle? :wink:

@Toos: Ben geen konijn!!! hihi,… geen idee. Heb meestal geen horloge om! :lol:

@toos…veel plezier morgen bij the night of the proms…lijkt me nu echt eens leuk om naar toe te gaan…

Trouwens meiden, ik krijg een pretlip(koortslip) Dus ik had van die lippleisters in huis, en het werkt dus echt!! In 2 dagen maar 2 blaasjes… en het jeukt niet meer, en is nog helemaal heel!! Niet goedkoop(15 pleisters, 10 euro, en je doet er maar 1 kuur mee, 1 aanval) maar ach, zo’n tubetje is ook duur!!

die waar nu reclame van op tv is…? goed spul dan…

niet dat ik ooit een koortslip heb…krijg meestal zo iets aan mn neus…ziet er echt niet uit!! loop compleet voor lul!! maar ff afkloppen…heb er dit jaar nog geen last van gehad :wink:

Alles onder controle hier, Roanna, bij jou ook.
Pretlippleisters, is weer eens wat anders. Vorm van hygienisch zoenen

Ben ook wel benieuwd naar night of the proms, nooit naar toe geweest.
@Filiz: Misschien kun je zo’n pleister ook op je neus plakken??

Vind die tubetjes trouwens voor geen meter helpen. Heb heel af en toe een pretlip, doe er echineaforcedruppels op, is het ook zo weg

Ja hier ook alles oke.

Ik heb daar ook eerlijk gezegd nog niet van gehoord, maarja ik heb ook nog nooit een KL gehad eerlijk gezegd. Afkloppen.

Nou, geweldig dat het dan al zo snel helpt Bep. Dan is het voor de 18e vast al wel weg. :vak02:

De 18de?? Wat is er de 18de dan??

Moet je ff in het lijstje kijken. Dan gaan er een paar weg en daar staat Bep ook bij. Verder weet ik het ook niet zo goed. :paranoid: