TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

ga nu zo de kamer nog even door en het weekend kan dan beginnen…

Toos,geen probleem hoor dat wil ik best wel doen…

@ viva - zo jij bent al aardig actief geweest zeg! en gelukkig dat askim nog aan me denkt:D deze week is ie zo lief :smiley:

@ cyn- jij hebt dus een leuk weekend voor de deur, gezellig

Ik ga ff pauze houden, iedereen eet smakelijk en tot straks,want de meelopers hebben pauze tot half 2:unibrow::slight_smile:

@ trl - tel de hele week al de uren af, we zitten nu nml al een paar dagen elke avond op msn, zal straks wel afkicken zijn als dat niet meer elke dag is:)

@viva
Wat grappig maja de bij!
Mijn strijkgoed gaat ook op de plank, maar blijft daar meestal wel een tijdje liggen :smiley:

@beps
Gelukkig dat het ECHT goed met je gaat, pffffff weer een zorg minder :smiley:

@toos
Spannende dag!!!

Tlr…ik had ook al gekeken naar een plaatje, maar het enige wat ik tegen kwam, was inderdaad een landkaart, of een meertje met waterlelie’s…ach jullie gaan gewoon daar de boel op stelten zetten…

@TRL: T was ff zoeken, had genoeg kerken, boerderijen ed… maar vond dit ‘kaartje’ leuker, weet iedereen ook waar het is! En ja, als Marion er niet is, dan moet IEMAND die taak overnemen :lol:

@Seray: Gelukkig dat askim zo lief is… Ben ik iig blij mee!!

@Viva: Die types gewoon “ontlopen” als je geen riem om je enkels hebt :hihi: En dan ist er best leuk. En ook voor de kleding…!

Beps…in mijn verbeelding hebben ze daar alleen kleding in maatje 30/32 niet voor mij:frown: daar pas ik net met mijn teen in…

Seray eetse meis…lekker pauze houden

Mk…hoe gaat het meis…al een beetje in je ritme met de kids.

Seray,lekker hoor bijna elke dag op msn met askim en dat hij zo lief voor je is.Waarom kan hij straks niet meer elke dag op msn komen dan??

Hoor net dat er een kennis van me nichtje overleden is,vriendin van mij kent hem ook al 13 jaar…Verdronken denken ze,niet zulk leuk nieuws dus.Zal straks wel meer horen van me vriendin.

O wat erg Tlr…sterkte ermee…maar verdronken???

Viva,ja verdronken ze hebben hem met zijn hoofd voorover in een sloot gevonden,misschien is er wel wat anders gebeurt,maar dat weten ze dus nog niet.Tis in een andere plaats gebeurt…

Jeetje… wat erg!! Sterkte!!!

x

TRL: Sterkte daarmee! Gaat die vriendin ook mee het weekend???

Ikke ga naar mn werk… Raar hoor, zo midden op de dag haha!!!
Tot straks(als ik een goed plekje vind) en anders vanaaf weer
:dag:

Beps: Werkse!! En ik sms je! :kus:

Beps,ja die vriendin gaat ook mee,dus zal straks wel horen of zij meer weet.

Beps…werkse meis…zoek een goed plekkie op…kan je lekker meelezen…

Tlr…hoe oud was, hij??? Misschien een hartaanval gehad ofzo…

@ beppie -werkse!

@ trl- wat erg zeg! sterkte ermee, en askim kan straks niet elke dag online komen omdat hij naar zijn ouders gaat dus dan is ie een paar dagen onderweg en daar.

@Trl: Sterkte hiermee. Is niet niks zo’n bericht.
@Beps: Werk ze vanmiddag, als ze op je plekkie zitten, sla ze neer:D

Zo jullie zijn rustig als ik er ff niet ben… PFFF

Zit dus op een GIGA lekker plekje, niet naast de kletsende collega!!!
Tot straks!!