TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

ja wij ook, dus ergens een bakkie(das toch een mini-meeting!)

Seray: dat is echt vervelend als je niet weet wat ze precies moeten doen!! En dat je dan ook nog een telefoontje van je askim mist is dan helemaal ***!! Succes vandaag!!

x

@Seray: Deze komt altijd alleen voor het weekend… Dus zondag na de middag weer naar zn eigen huis… RUSTTTT

@Cynthia: Ja die kast, die is in het echt ook heel mooi. Vinden wij tenminste.

Belt een ander schoonzusje net, of we a.s. zondag zin hebben om naar Beverwijk ( goh, ook toevallig) te gaan. Nou, ikke wel! Hun en mijn manneke hebben gratis reizen met de trein ( ouwel*llenkaart) en ik dan 40 % korting.

Oke, ik ga even werken. Snackdag vandaag. :stuck_out_tongue:

Latersssssssssssss. :dag: Trl: Veel plezier! :wink:

@ cyn - thnx, gelukkig heeft ie ook een smsje gestuurd dat we vanavond weer op de gebruikelijke tijd msnen, dus spreek hem dan weer:wub:

@ beppie - ok, dus ff bij jullie bijkomen in het weekend.

@ roanna - werkse

Goeiemorgen ladies,
Vandaag spannende dag, belt de makelaar of niet. Heb er vannacht slecht van geslapen.
@Beps: gelukkig alleen maar druk, maakte me al zorgen om je
@Seray: Meelopers vandaag, kost altijd veel energie vind ik. Succes! Jer gelukkig in orde enne jij niet vergeten te eten vandaag he
@Roanna: Was weer gezellie he.
@Cyn: Je ruikt volgens mij wanneer het lalalama tijd is

TRL, Een heel fijn weekend, maak er wat leuks van!!!

@Franslijn: Wat een zorg om je kinderen. Gelukkkig knappen ze weer een beetje op
@Viva: Werkbij je al geprikt. Zo lief vind ik hem niet hoor, die bij van jou

@ toos - vervelend dat je slecht geslapen hebt,http://tbn0.google.com/images?q=tbn:F_cEFQvntDqvPM:http://image.kaartenhuis.nl/kaarten/post_image/thumbnail/duimen.jpg voor je dat je snel wat van de makelaar hoort. en kost idd meer energie meelopers omdat ik me normale werkritme nu niet heb, enne heb al netjes gegeten :smiley:

Meiden… Ik ben toch zooo blij met jullie(en onze nieuwe aanwinst!!!) ik kreeg nl al een pb-tje of alles ECHT goed was… Ik realiseerde me toen pas dat jullie me miste…:crybaby: … Voelde goed… En daarom ook mn melding dat het ECHT goed is hier… Alleen druk en moe…

@Roanna: Dement en een Oude L*llen hubbie… ja dat klopt bij elkaar :lol:

Ik wilde morgen iets ontspannends doen, Beverwijk is voor mij ontspannen, dus ja,…leek me een strak plan! En dan mss ff bakkie doen met Cyn en mams… (heb mams al 1,5 jr niet gezien!) gezelli!!! Maar we zien wel…

Zo oh nee, nog een uur… :hihi: zo lekker ontspannen, voelt bijna als een vrije dag :lol:

Toos mijn werkbijtje is voor mij heel lief hoor, zolder en 1e verdieping, incl. badkamer en de strijk al gedaan…Je moet hem ook lief behandelen, mij prik ie altijd waar het geen pijn doet, als je gaat slaan naar haar dan wordt je geprikt, en heb je een dikke bult (buik) hihihi…:smiley:

Toos, ga heel er voor je:thumbsup::thumbsup::thumbsup: dat de makelaar met goed nieuws belt.

Seray…gelukkig toch nog een sms van askim…hij denkt wel aan je…:wub:

Roanna…uitpakken die hap, en ach dan heb je dat ook maar weer uitgezocht…alles straks spik en span in je nieuwe kast.:wink:

Cyn…buikpijn weer weg???:beef:

Beps…heb hem ontvangen hoor die schop :unibrow:

@Viva: Alweer gestreken?? Jij strijkt wat af. Ben je door een turbobij gestoken vandaag? Ik was trouwens heel lief voor hem hoor.

ach Beps…gelukkig gaat het dus goed met je, maar idd je was erg stil, maar ook weer logisch…werken, leren, met hubs op pad en moe…dan komt ww er niet zo van nietwaar…maar zo te zien ben je weer helemaal terug.
Morgen lekker dus naar Beverwijk, ik vind het altijd een takke eind rijden daarnaar toe…ben er dus ook niet zo vaak…en de ene keer dat we er waren, kregen we dus echt ruzie, hubs was zo kwaad die wou een vent te lijf…die liep dus met toendertijd een pittbull tegen de mensen massa in en die hond liep aan een dikke ketting, het gevolg was dat hij links liep en de hond rechts en die ketting dus dubbel kwam te zitten om mijn benen, en ik dus half en half een kraam in viel…woest was hubs toen…:tssk:

Dus Beverwijk is niet echt mijn ding.

En ook iets voor TRL,

Maak er een leuk weekend van!!!

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/TRL.jpg

:beef:

Roanna: wat grappig!! Ook al naar Beverwijk!!!

Zondag ga ik uit eten vanwege mijn pa’s verjaardag… Lekker onbeperkt eten bij van der Valk :stuck_out_tongue:

Viva: ja buik gaat wel weer!!! En Beverwijk is voor mij maar 20 minuten… :smiley: Kom er dan ook te vaak!

ik heb een gruwelijke hekel aan strijken:puke:, maar doe het dus elke dag…als de was droog is gaat hij gelijk de plank op…is het een fluitje van een cent, maar als ik bijv. de hele week alles op spaar, sta ik 2 uur te strijken, en dat komt mijn humeur dan niet ten goede…

ja. turbobijen soms is dat wel lekker…gewoon overal even een natte zeem overheen, goed stofzuigen en dan de deur weer dicht…opgeruimd ben ik altijd dus dat hoef ik dan niet meer te doen…

goede morgen allemaal…

@toos…hopen dat de makelaar belt!!

@roanna…goed om te horen dat de operatie goed verlopen is

@fransijn…gelukkig dat het beter gaat met je zoon en dat je dochter maandag naar huis mag…hopelijk krijg je een super weekend met F

@viva…jij vakantie is begonnen!! geniet ervan

@trl…hopelijk krijg je een leuk weekend ondanks dat je er niet zo veel zin in had

@seray…schiet niet echt op dus op het werk vandaag…en ook nog een telefoontje van askim gemist…balen!! miss belt ie nog terug

@cyn…buikpijn…das zo vervelend…gaat het alweer wat beter…

@ll…fijne dag

gister lkkr getraind…waren met alle teams samen dus was drukke boel, maar toch leuk…feestje was ook gezellig!! teveel taart gegeten…:frowning:
nu nog zoo moe!! maar heb maar 2 uurtjes school straks…en dan begint ook mijn vakantie:D:D

@TRL: Zie op het kaartje van Beps dat je vlakbij de plaats waar mijn vader woonde gaat, kun je niet even de plantjes water geven??

Beps,je hebt het kunnen vinden het gehucht hahaha

Seray,oow vanavond lekker met je askim op msn,de tijd kan nu niet snel genoeg gaan voor jouw…