TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

TRL: Op naam klikken en dan vind alle posts… En dan de nieuwste staan bovenaan!! :hihi:

Roanna: haha stiekem veranderen he!! :dag:

He roanna…de boel aan het uitruimen voor je nieuwe kast???..en ook al weer van de partij…jij vandaag vrij of moet je nog werken???

cyn…behalve in het bericht van Roanna wat jij gequote hebt…daar staat nog juni hihihihi:teeth:

haha ja dat ging ik net kijken ja!!! :biggrin:

ach kijk nou, mijn werkbijtje is net geland, van de week had
toos haar even geleend…(vrijdag he…grrrr)

http://users.telenet.be/FransNijs/Beelden/Natuur/Bloemetjes%20en%20bijtjes/Maya%20de%20bij.png

Viva,weer druk aan de poets dus.

Cyn,oww ach ik neem niet eens de moeite om op die naam te drukken:tongue:

Ik ben altijd wel benieuwd wat er voor onzin uit die kwaker komt!

@Roanna: Ja echt… Moet mn studie echt gaan oppakken. Hier de laatste tijd ook teveel laten liggen( strijkgoed, vouwen van was ed…) dus kom er steeds niet door… nu dus wel!

Op msn met Cyn en een vriend…kom nog nergens aan toe!!!
Hoor net dat we ook weer een logeerpuber hebben dit weekend(geen last van, komt en slaapt eigenlijk alleen bij ons!)

Nou nog niet Tlr…moet wel, maar vandaag maar alles met de franse slag denk ik:nod:, ik heb echt geen zin.:hihi:…zit nog helemaal met een slaaphoofd :slapen:hier op de bank…straks me even een uurtje druk maken en dan kom ik het weekend wel door hoor…:lol:

hihihi :slight_smile:

Trouwens ik ben de hele week vrij…dus dan kan ik wel het een en ander goed aanpakken…vandaag dus niet.

Beps moet jij mijn bijtje ook even lenen…het is echt een aardig beessie

Nee hoor, ik betaal jouw kaartje van het K**tvt wel, en dan kom JIJ maar hierheen, jij hebt toch een week vrij!!!

hihihi…jij wil te graag:king:

zo ik ga op meeleesmodus…en schop mezelf naar boven om wat te gaan doen…

Al je niet opschiet schop ik Viva ahahahahaha

@Cynthia: Je hebt gelijk. Ik had het veranderd. Hoezo dement? :slapen:

@Viva: Heb ook net de badkamer (ook vrijdag he) even gesopt met de spaanse slag. Nee, ik heb geen vrij. Ga tussen de middag gewoon even werken. Ik denk dat ik straks wel vrij ga vragen voor tussen kerst en nieuwjaar.

Gaan dit weekend effe het oude buffetkastje uitpakken en tijdelijk in dozen doen en de rest (troep) weggooien. Bah, k*twerk! :finger: Maarja, het gaat niet vanzelf he!

Oh Bep, zo ja. Dan heb je het best druk. :slight_smile:

Roanna: was het die witte kast bij de Trend?? Die is namelijk echt mooi!!!

Mams belde net of ik morgen naar Beverwijk wil… Ja hoor :stuck_out_tongue: Weer een beetje TR stemming!

beverwijk…??? mini-meeting???

haha… :hihi: Wij zijn echt altijd heel snel klaar in Beverwijk… echt max 2 uurtjes ofzo :lol:

weer ff snel tussendoor, die meelopers schiet echt niet op, hebben geen duidelijkheid van school meegekregen wat ze nu moeten doen en kan ze niet bij me echte werk meelaten kijken(ivm persoonlijke gegevens). dus geef ze straks 2 uur lunschpauze anders komen we de dag echt niet door.
En net ook een telefoontje van askim gemist door hun:crybaby:

@ viva - je eerste dag vakantie! en lekker geslapen dus, je zal het idd wel nodig gehad hebben! heb net netjes een boterham gegeten;) en dextro gehaald! met jer gaat alles goed niks aan de val overgehouden gelukkig, poetse!

@ trl - jer. gisterennacht nog 4 x wakker gemaakt ging allemaal soepeltjes en is nu weer de oude. Met mijn arm en been gaat het wel, heb alleen inmense spierpijn door de val:( en dank je wel, ga er vanavond een gezellige avond met hem van maken!

@ cyn- hopelijk trekt de buikpijn snel weg, beterschap ermee

@ beppie - logeerpuber alleen voor het weekend of langer? lekker pas om 13 uur beginnen:)