Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray WW: 18 november - MEETING!!
Roanna,Toos: 18 november -Utrecht
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Mān dochter knapt al wat op en mag waarschijnlijk maandag naar huis. Dan is het thuis aansterken en uitrusten.
Mān zoon gaat ietsjes vooruit. Heeft weer gevoel in zān tenen. Kan nog niet zonder krukken lopen, maar hij is optimistisch. Maakt plannen met vrienden voor wintersport. Hij denkt dat hij in het voorjaar gewoon kan skieĆ«n.
Dit weekend komt Faik.:wub: Tenminste, als de treinstaking in Frankrijk niet te lang duurt. Ook weer zoiets.
Ik hoop er het beste van. Alles zal wel anders verlopen, omdat mān dochter nu ziek is. Maar ja, het komt wel goed.
Allemaal fijn weekend.
Voor degenen die op vakantie gaan Hele fijne vakantie en geniet met volle teugen.
ik heb vandaag 2 meelopers van een school bij me zitten dus zal niet veel aanwezig kunnen zijn:(
@ trl- mocht ik je niet meer spreken, heel fijn weekend en veel plezier! werkse nog ff deze ochtend
@ fransijn - fijn dat het met je dochter iets beter gaat en met je zoon ook. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allemaal. Hoop voor je dat de treinstaking niet lang aanhoudt en veel plezier met F.
@ roanna- fijn dat de operatie goed is gegaan, hopelijk zal zijn herstel voorspoedig zijn!
O ja TRL, het was jij he die vandaag wegggaat voor een weekendje? Nou inderdaad, maak er wat van. We zullen aan je denken. :unibrow:
Klinkt wel exotisch, waar Marion nu zit. Ga straks nog wel even een keer kijken, hoe het ook alweer eruit ziet.
Het was zeker weer gezellig kletsen met Toos gisteravond. Enneh⦠in het eggie hadden wel elkaar al 2x gezien, weet je nog? Maarja, toen waren wel onze mannen erbij en moesten we ons wel een beetje goed gedragen. :unibrow:
Meisje die aan het werk zijn, werkse en alle andere die vrij zijn (toch Viva?) geniet ervan.
@TRL: Heel fijn weekendje weg en geniet ervan hoor! Tas al ingpakt?
@Fransijn: Dat zijn al wat betere berichten. Inderdaad, zal je weekje nu wat anders verlopen, maar als Faik dan toch kan komen, wordt het misschien toch ook nog wel gezellig met zān allen. Sterkte nogmaals en beterschap voor je kinderen en probeer te genieten met Faik. :dag: Beetje dubbel allemaal, maar hoop het beste voor julie.
Roanna,ojaaa helemaal vergeten dat jullie een meeting hadden in Turkije:redface: is ook al weer zo lang geleden.
Heb de tas nog niet ingepakt moet ik nog doenā¦Werk tot half 1 ongeveer en wordt om kwart voor 2 opgehaald,dus dat moet lukken tochā¦
Seray,stagelopers??Als ik je niet meer spreek fijne avond vanavond samen met Jer en de fotoās inplakken.Hoe is het nu met hem al van de schrik bekomen?Heb je hem nog wakker gemaakt gisteravond?En hoe gaat het met jouw arm en been?
@fransijn
Het zit niet echt mee met de gezondheid van de kinderen.
Je dochter eerst haar hart en nu weer haar longen, ze valt wel in de prijzen zeg.
Goed om te horen dat het nu weer beter met haar gaat.
Ik hoop dat het met de treinen een beetje meezit en dat jullie straks samen zijn, hoe lang blijft F?
@Roanna: ja jullie hebben elkaar gezien in Juni toch?? haha
@fransijn: mooi dat het wat beter gaat met je dochter+zoon! Hoop dat de treinen niet meer staken en dat F. gewoon lekker naar je toekomt!! Geniet ervan!!
Meiden verder heb ik niks bijgelezen!! Sinds gistermiddag enorme buikpijn⦠Ben ook gistermiddag mijn bedje ingedoken⦠Nu weer aan het werk, zakt wel wat af⦠maar het zit er nog steeds!!
Goedemorgen meisjesā¦
Ik kom net mijn bed uitrollen,ā¦pfffā¦zit hier helemaal verdwaasd op de bankā¦nou ja ik zal het nodig hebben gehad.
Toos, vandaag moet het toch wel gaan lukken he die 5000
Tlrā¦wens je toch een leuk en gezellig weekend toe, meestal als je er tegenop ziet, valt het allemaal reuze mee.
Roannaā¦gelukkig, je broer heeft dit maar alvast gehad, nu weer aansterken en opknappen, en de uitslag dat is ook nog even spannend, maar je moet maar zo denken. Wat er ook zat het is er nu uitā¦dikke knuffel voor jouā¦voor alle spanning
Fransijnā¦goed te horen dat het wat beter gaat met je dochterā¦en je zoon, goed dat hij optimistisch blijftā¦is alleen maar goed.
Serayā¦jammer dat je vandaag niet zoveel langs kan komen door de stagiereāsā¦met Jer alles goedā¦enne eten he meisā¦
Bepsā¦nieuwe badkraan voor een appel en een eiā¦mazzelaarā¦dat heb ik nu nooit, ik betaald altijd de hoofdprijs als er iets kapot is.
Mkā¦zo dan, jij weet nog precies hoe het hotel van Marion heetā¦goed geheugen hoor.
voor de rest ben ik alles vergetenā¦maar ik ben ook nog niet zo goed wakkerā¦
Zo meiden, goedemiddag( :hihi: )
Hubbie net de deur uit, moet een rare dienst draaien, ikke vrij tot 13 uur⦠haha⦠lijkt wel zaterdagā¦
Er is hier niets aan de hand, voor degenen die denken dat Beps een btje stil is, Beps heeft het gewoon druk, studie, hubbie, en zit op het werk vaak naast een gezellige collega, dus giga aan de klets en dan āvergeetā ik op WW te kijken en reagerenā¦
Vandaag dus van 1 tot 5, hubbie tot 10 wel afwezig,⦠dus ik kom vanaaf vaker dan jullie lief is!!
@Update Bloemmie: Zojuist een sms: ZE WAS IN BAD MET OLIFANTEN!!! Helemaal spacen⦠Met zn allen in een rivier op de rug van zo een gigant en dan maar spetteren⦠(Ben nog benieuwder naar de fotoās dan andersā¦)
Zo weer aan de studie en ik kom nog wel ffies langsā¦
Gaaf zegā¦in bad met olifantenā¦hihihi echt iets voor bloemā¦daar hebben ze geen nieuwe badkranen nodig Bepsā¦de douchekop zit daar aan de voorkantā¦
@Cynthia: Nee hoor, dat was echt in September. Staat er ook! :unibrow:
@Bep: Oh, gelukkig al onze zorgen voor niets. Je bent gewoon ff te druk momenteel. En ja echt? Bloem in bad bij de olifanten? Oh, ik zie het voor me. :wereld: