TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@ beppie- dus goed plekje kunnen veroveren:D werkse

Viva,hij was rond de 30 ongeveer.

Nou dames ik ben er vandoor.Iedereen een fijn weekend en misschien kom ik nog wel langs als me vriendin de laptop meeneemt en anders tot zondag:dag:

En dat was mijn 3500ste :king:

Tlr…veel plezier…en sterkte (jeetje wat jong)…

Beps…toch nog een lekker plekkie kunnen bemachtigen.

Ikke klaar, ga zo lekker badderen…

@ trl - heel veel plezier daar!

@ viva- badderse!

@trl
Ik schrik altijd van dat soort berichten en dan nog zo jong, vreselijk hoor.

@viva
Het is 's morgens even uitproberen wat het handigst is, wie doet wat en in welke volgorde. Vanmorgen ging het goed. Toen ik het parkeerterrein bij het kdv opreed vanmorgen kwam ik erachter dat ik de melk vergeten was mee te nemen.
Ik moest dus nog een keer heen en weer.

TRL: Fijn weekend!!!

x

@TRL: GENIET!!!(ondanks alles!)

@MK: Wie zn hoofd niet gebruikt moet zn auto gebruiken :lol:

@Cyn: EN???

@trl…jeetje wat een slecht nieuws!! sterkte ermee…(K)

@beps…een goed plekje kunnen bemachtigen :wink:

Goh er leeft ook nog iemand… Heb ik eindelijk een goed plekje is er niemand :crybaby:

ahh garm beps…(K)…
zeg het maar…waar wil je het over hebben?

Beps wat en? Ik weet nog niks hoor :biggrin:

x

uwv en cwi op het nieuws fusie???

Ja dat wist ik al!! Van die fusie bedoel ik!

Mama belde net weer… Oma vind Salou helemaal niks!! Ze zegt dat er geen terrasjes zijn… hahahahahaha wat een &***))@#)# Weet je hoeveel terrasjes daar zijn?!?!?!

x

hihihi Cyn…oma haar bril vergeten ofzo…

of ze zit in de heinekenhoek…hihihi…allemaal jongelui…maar Salou vind ik niks.

trouwens Cyn, heeft oma wel lekker weer daarzo, zag van de week op de tv…dat Spanje bijna was overstroomt.

geen idee… Maakt me ook niet uit… En het mooie is ook: Ze kan niet zwemmen :finger:

En qua jongelui zal het in oktober wel meevallen!! Mijn oma vind een boulevard mooi om een terrasje te zitten of op een bankje mensen kijken!! Nou als je ergens een super mooie boulevard hebt dan is het wel Salou…

Ze had gezegd dat ze niet kan wachten tot volgende week zaterdag… Volgend jaar maar naar Egmond ofzo…

hihihi gerechtigheid Cyn…oma krijgt wat ze verdient of ben ik nu heel gemeen:slywink: