nee naar texel zijn ook geen terrasjes!
hihihi…Beps…misschien is schiermonnikoog iets voor Cyn haar oma…lekker rustig
Wat dachten jullie van Valkenburg… geen terrasjes en genoeg grotten om dicht te metselen… :evil:
oehooooeee Beps…ik dacht dat ik al erg was…
kunnen ze mijn schoonmoeder er gelijk bij in doen…hihihi
rustig Beps…of weer zo druk, met zeurende, scheldende, en domme mensen…???
Druk, maar lekker zeg maar… en ik zeur gewoon meteen tegen hen, hebben ze niet vanterug haha
haha jullie zijn geweldig!!! Mijn oma neemt van niks meer van mij aan… Ik had ook Salou aangeraden… Ze wilde naar Benidorm… Alsof daar echt veel terrasjes zijn!!
Heb net de toeristiek uitgedraaid: Moet je kijken wat er staat:
Uitgaan
**Bars: ca. 125, **vnl. Nederlandse bars en Engelse pubs. Ligging: vnl. in het toeristische centrum. **Het merendeel van de bars heeft een terras.
Discotheken: **diverse discotheken, verder diverse discobars en diverse dancings. Ligging: vnl. in het toeristische centrum.
**Eetgelegenheden: ca. 150, **vnl. cafetaria’s en enkele Nederlandse eetcafé´s. Ligging: vnl. in de centra. In het oude centrum zijn enkele Spaanse bar/restaurants. Het merendeel van de gelegenheden heeft een terras. Het merendeel van de gelegenheden heeft tevens een barfunctie.
**Overig: **amusementshal, bingo, internetgelegenheid, nachtclub.
Stop die van mij er ook maar bij, kunnen ze elkaar gezelschap houden;)
Ik lees net in de krant dat er een negatief reisverbod is naar nederland, is speciaal uitgegeven voor vervoer vanuit spanje met Slmr t*urs
Goeiemiddag ! Wat kunnen die Nederlanders toch kletsen ! :teeth:
Ben al bijna een half uur aan het bijlezen !
PROFICIAT MET DE BEVALLING GISTEREN !
Seray : voor jou de eerste ?
hihihi…we richten in valkenburg…de grot in met klagende zeurende vervelende en drammerige wijven…hihihihi…
Oei : verkeerde toets ingedrukt ! Sorry !
Oma kan zich toch prima vermaken daar, bingo, nachtclub, discotheek. wat wil ze nou nog meer. Misschien kan ze daar nog een ouwe spaanse scharrel aan de haak slaan
ha Kaylo ook weer van de partij…en wij kwebbelen valt reuze mee toch…
Zo, de werkweek weer om.
@Cynthia: Weet je oma wel zeker dat ze haar in Salou hebben gedropt? Straks denkt ze dat ze daar zit, zat ze in Platje de Aro of zoiets. Nou, ze kan vinden van Salou wat ze wil, maar gezellig is het daar zeker weten wel en genoeg terrasjes. Tja, wat ik al zei, het is er nu een beetje rollater gehalte en daar moet ze zich een beetje bij aanpassen toch? :lol: Ze doen nu alleen de engelse wals, i.p.v. rock en roll en jumpen.
@Bep: Ik ben wel blij dat mijn manneke nog niet dement is. Zal toch maar zo zijn, met een vrouw als mij?
Nee, gelukkig is hij nog aardig bij de tijd. Moet ook wel, anders komt er niks meer van ons tercht. :biggrin: Wel oud, maar…liefffffffff!!!
@Toos: Nog steeds niet aan de 5000?
inclusief ragebol…hihihihi
Beetje XTC en gaan met die banaan. Oma heeft de tijd van dr leven
roanna ook weer terug, dus jou weekend is ook begonnen…iedereen land hier weer zo’n beetje…
Beps fusie kost 1500 banen daar bij jou…mag jij nog wel blijven??/
Inderdaad Toos. La ma gaan. Gooi de haren los!