Nee, nog steeds niet aan de 5000. Het schiet maar niet op vandaag:tssk:
Herbeginnen :
Iedereen : proficiat met de bevalling !
Seray : was je eerste hé ?
En probeer toch maar wat te eten hoor, je moet jezelf niet ziek maken. Maar begrijp het ergens wel :wub:
Fransijn : sterkte nog met je dochter, blij te lezen dat het al beter gaat met haar.
toos : lamasong werkt beetje verslavend ! Zit ganse tijd al in mij hoofd ! Is de vr**tbui van gisteren over ? Succes nog met de makelaar ! ![]()
Roanna : proficiat met je 5000 ! En sterkte met je broer !
Cyn : leuk voor oma dat er geen terrasjes zijn :dope:
Als ik iemand vergeten ben, sorry !!! :o
Haha!!
Toos: kun je die krant naar me sturen?? Dat zou DE uitkomst zijn :king: haha!!
Roanna: ze zit in Salauris Palace… weet niet of je dat kent… Maar ze moet gewoon niet zo zeiken!! Ben zelf heel vroeger in Salou geweest… en alleen die boulevard vond ik prachtig!!!
Nou ze zoekt het maar uit!!
Viva: :p:redface:
En ohhhh die lama song… haha werd er gister gek van!! Did you ever see a lama, fuzzy lama blablabla
Moet la ma ook mee. Heb nog wel een leuk muziekje. http://www.youtube.com/watch?v=HbPDKHXWlLQ
Is mee !!!
@Kaylo: Had ik een vr**tbui gister?? Is nu in ieder geval over, nou ja, zit aan de dropballen zooooooo lekker
Als oma moe is kan ze achterop springen
toos : lekker knabbelen kan deugd doen hè ? Heb ook soms van die momenten, alles wat passeert vliegt in mijn mond ! :paranoid: Nu ja !!!
Cyn hou die lama song bij de hand, als oma je ooit belt…gelijk afspelen…dan zeg je erbij…op speciaal verzoek…hihihi
toos…vreetbui, dropballen…de tijd van de maand zullen we maar zeggen niet waar.
altijd een goed excus niet waar…
@Cynthia: Dat ken ik ja. Oh, en dat is daar zo mooi in… Juni. ![]()
Wat je zegt, ze heeft het toch zelf uitgekozen, neem ik aan? La ma gaan hoor! :finger: Je hoort het vanzelf wel weer als ze terug is. Nog een week rust voor jullie.
@Toos: We zulen je wel even helpen naar de 5000 toe.
@Seray: Ja, vervelend he, om die meelopers in te werken. Hebben wij af en toe ook op het werk en daar word je nog moeier van, als dat je het zelf zou doen. Maarja, zo moeten ze het wel leren he?
@Kaylo: Ook weer aan het fotograveren geweest? Hi, hi. :teeth:
@Mk116: Ook druk zeker? Lukt het verder allemaal nog een beetje?
Dat zou niet best zijn, eet de hele maand drop (ballen),
toos : nog 14 ! Klets nou toch !!!
Nog 12 te gaan
Ben druk bezig
nog 10
Zo dus !!! : hihi !!!
dat weet jij en nu wij maar de rest toch zeker niet hihihi
Heb ik geen last van. :unibrow: :unibrow: Of bedoel je volle maan Viva? :unibrow: