TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

jippie!!
ons duimen heeft geholpen!! jahoooeee
camera shoppen?? vertel|???

ja, maar :ninja:
Heel goed dat je kunt gaan. Heerlijk shoppen met je hubbie

ikke ben er… as usual zou ik haast zeggen…

Beps: Super :thumbsup: Lekker shoppen met hubs!!! Ik heb net maar even een tosti gegeten… En ga even gehaktballetjes draaien nu… ga een noodle gerecht maken voor vanavond… :wub:

geld uitgeven!! whoehoeeee!!

cyn de keukenprinses

Haha nou dat valt wel mee hoor!! Maar vind het wel leuk ja!!!

Kom je eten dan :wink:

@Bloemmie: Onze camera is stuk…dooie pixel in het midden FEL ROOD!!! Helaas… ben eigenlijk bijna verdrietig… dat we een andere moeten

mmmm gehaktballetjes… kofte… mmmmmm

Aah dat is echt te ***… vooral dan als het maar 1 pixel is!! Hadden jullie hem lang?

Ja maar ik maak geen kofte… Maar als je dat wil… kan ik dat ook wel maken hoor :wub:

een dooie pixel…hihihihi
ikke krijg rare ideeen

koop je toch gewoon dezelfde? heb ik toen ook gedaan… hoef je de handleiding ook niet nog een x te lezen…

valt dat niet onder garantie??

Kijk dat is een slim idee!!

Meiden met turkse vriend: Hebben jullie ook moeite met iemand bereiken?? Ik probeer al de hele tijd mijn askim te bereiken, maar mijn oproep wordt steeds afgebroken… :finger:

Beps,lekker om 13 uur naar huis en lekker shoppen met je hubbie,veel plezier.

Cyn,dus je vindt het wel leuk om in de keuken te staan.Volgende meeting na deze bij jouw kan je voor ons koken;)

TRL: Haha denk niet dat mijn ouders dat echt zien zitten… Maar als ik ooit een eigen huisje heb dan zijn jullie welkom hoor!!

Cyn,bij mij gaat de telefoon gewoon over

mmz vaag… Of mijn vriend zit weer verstopt in een of andere grot… Haha… nee serieus… hij heeft geen bereik denk ik… En als hij over gaat, dan is het heel kort… maar goed… Wacht het wel af

Heb Seray ook nog niet gezien vandaag,zal toch wel goed gaan?