@Toos: Kan er hier slecht naar kijken. Heb een verzoek gedaan eerder naar huis te mogen. Kunnen hubbie en ik lekker saampjes ff shoppen ed…
Ikke heb GEEN ZIN MEER…maar dus mss tot 13 uur…(DUIMEN!!!)
@Toos: Kan er hier slecht naar kijken. Heb een verzoek gedaan eerder naar huis te mogen. Kunnen hubbie en ik lekker saampjes ff shoppen ed…
Ikke heb GEEN ZIN MEER…maar dus mss tot 13 uur…(DUIMEN!!!)
Beps: Ik duim voor je hoor ![]()
Filiz: lekker hoor vakantie!!! Lekker van genieten!
Zal voor je duimen Beps
Ga even wat doen, straks een afdelingsoverleg:disgust:
duim duim
was ff verhuisd van internetgelegenheid
kon telkens maar halve berichten plaatsen enzo
dus ikke ben er weer
@ cyn, ja wel daar in de buurt geloof ik, een eilandje…hoe heette het ookalweer
kan ook zo wat anders worden, maar leek me wel ok, ivm afstand tot bangkok enzo…
Ko Chang? kan dat? wat is er mis mee dan??
@ beps, ikke duim voor je!!
Kho Chang zou kunnen ja!! Maar Pattaya zelf is heel erg kinder-prostitutie enzo… Lijkt me vreselijk om dat te zien daar!! Maar verder kun je overal lekker genieten hoor!!!
Pff ben jaloers op je!!! Zou ook wel ff met mijn kont aan het strand willen liggen…mis het nu alweer!!!
ja prostitutie (kinder of ‘gewoon’) en travestie… volgens mij is thailand er vol van.,… ik weet het niet, maar de dingen die ik tot nu toe heb gezien…
vraag me af of ik zo snel nog ergens van sta te kijken…
maar verlang wel naar het strand!!
heb ff zitten kijken…30 graden en bewiolkt in bangkok maar aan zee zonnig…
Ohhhhh Ikke zou ook wel willen!!! Bloemmie…Ikke kan helaas niet!!
Krijg ik dus niet te horen of ik vroeger wegkan he,…
Moet ik maar op mn rooster zien! Ohhh ik vind deze TM niet leuk, hij is off ook weg, maar zn vervanger is er vandaag niet, dus doet hij het!
O Bloemmie ik ben jaloers op je, lekker aan het strand liggen en uitrusten van alle indrukken…
Beps…ik zal duimen voor je dat je eerder naar huis kan…
Toos in overleg…fijn altijd dat soort dingen…grrr
Cyn verveling al over???
Ikke eerste etappe gehad…zo beneden nog ff recht trekken, en dan weer met mijn kont op de bank…laatste dvd kijken…(oef…het leven is zwaar zo in huis)…ihihihi
Viva: mwah… ga straks lekker op de bank denk ik!!! Komt wel goed!! ![]()
@ viva, je geniet igg wel lekker van je weekje vrij!!
@ beps, adem in, adem uit… biebbieb… tuuuuttuuuuttt ingesprek… jammer nou!!
@ cyn, ja luxe allemaal he? hahahaa
@Bloem: die had ik gister al gedaan, kan vandaag niet weer he! Had een heeeeeeeeerlijk toestel… En elke keer als ik de aan-knop indrukte hing ik ook meteen op…Giga goed voor mn AH!! haha
@ beps, jajajaa… en gewoon blijven zitten he?? hahaha lekker rustig dagje he?
zucht… zal het niet zeggen maar… :paranoid: verveel me een beetje… :redface:
Hihi, snap ik, want als je alles daar gezien hebt dan is erniets meer te doen, en dan slaat de verveling toe
ja een beetje wel…
boekje lezen, beetje internetten…
pfff… ikke verlang altijd naar datgene dat niet voor het grijpen ligt ofzo?? ik weet het allemaal niet meer
te veel keuzes
Bloemmie,nog 1 dagje en dan mag je eindelijk naar het zonnige Thailand lekker op een bedje aan het strand liggen…
Als je het hebt is het niet leuk meer…(zo kijk ik vaak tegen dingen aan) Heb ik bereikt wat ik wil, dan wil ik weer iets anders… Is voor mij dus niets vreemds…
nee idd…
maar ja… wanneer ben je tevreden met wat je hebt? waarom kan ik niet gewoon ‘in het moment’ leven… zucht…
ja das moeilijk dan,… Maar schattepatatje,…morgen komen de nieuwe indrukken…
EN IKKE MAG OM 13 UUR NAAR HUIS!!!
hubbie is thuis, dus ik ga lekker met hem shoppen(camera) enzo :wub: hihi
Is er nog iemand???