een vriend erbij!! jajajaja… ikke ben voor
mag ik ze dan ff eerst uittesten en dan goed cq afkeuren??
ikke help wel een handje hoor!! zou niet willen dat iemand zich verveelt…
een vriend erbij!! jajajaja… ikke ben voor
mag ik ze dan ff eerst uittesten en dan goed cq afkeuren??
ikke help wel een handje hoor!! zou niet willen dat iemand zich verveelt…
Goedemorgen meisjes…ben ik ook weer even
o ik ben zoooooo lui…vreselijk gewoon, als ik verdomme 32 uur per week werk, ben ik actiever als nu de hele dag thuis…er komt niets uit mijn handen en voor half 10 kom ik mijn bedje niet uit,…ja ik weet het ik schaam mij diep…maar buiten is het zooo koud.
Moet nog 1 dvd kijken van een heel seizoen mclouds daughters en dan heb ik niets meer te kijken. snik. snik…
Heb alles bijgelezen hierzo.
Beps…lekker plekkie, toch niet in je geboorte kostuum, o nee je had een te dunne t shirt aan.
Tlr…stapel met werk
Cyn. vervelen…en op je knieen vallen.
Toos…egypte…en gumbet…nou weer wat leuks in het verschiet,als alles achter de rug is.
Roanna…goede berichten van je broer zeg, wie had dat nou kunnen denken zo snel al weer naar huis…ja tegenwoordig houden ze geen kostgangers in het ziekenhuis, maar soms heb ik het idee dat ze iedereen toch net even te snel naar huis sturen, maar aan de andere kant een ziekenhuisbacterie oplopen is helemaal niet wat…
voor de rest ben ik het kwijt…hersencellen werken nog niet op volle toeren.
He Bloemmie, hoe gaat het meis…al weer wat beter in je velletje…
haha Bloem jij mag wel ff testen hoor!!! Wieee bijna naar Bangkok!!!
Oh krijg net te horen dat mijn reis naar Maleisie voor 99% zeker op 8 april gaat zijn… Dus zal de lijst eens ff aanpassen…
Tering kan bijna niet meer lopen hahahaha…
Morgen Bloem. :dag: Gezellig ook weer op de koffie. Alles naar wens daar?
@Cynthia: Poe hee, inderdaad een luxe probleem om te zien hoe je de tijd door kan komen. Misschien even de ramen alvast wassen aan de binnen en buitenkant? Hoeft mams dat voorlopig niet meer doen. :lol: Ik zeg maar wat hoor! Er zijn thuis toch ook genoeg klusjes die je kunt doen? Maarja, ik begrijp je wel, je moet er ook maar zin in/aan hebben. ![]()
O ja, mijn buffetkastje kan tussen de middag opgehaald worden ( ikke werken), dus heb ik ook weer wat te doen.
hey vivaatje
lekker van genieten, alleen ff het huisje rechtrekken, koken en verder lekker helemaal nix doen!!
hiero ook koude voeten, maar ik vertik het om sokken en schoenen aan te doen en al helemaal niet mn fleecejas… die wordt alleen nog als kussen gebruikt!! hahaha
alles goed met iedereen??
behalve diegene die zich verveelt dan… die gaat er gewoon languit bij liggen!! hahahaa
Bloemmie, morgen ga je naar het zonnetje, dus vandaag dan maar koude voetjes nietwaar… hoe laat ga je morgen naar Bangkok
Cyn leg ijsblokjes op je knieen…misschien dan het dan beter gaat, ja is niet echt lekker maar beter als een paar dikke klutsknieen…
Viva: ja dat ga ik maar doen… Heb het toch al koud… tot zo!
Goeiemorgen ladies,
@Roanna: Wat goed dat je broer nu al naar huis mag. Vaak kom je met meer thuis uit een ziekenfabriek als waarmee je erin ging en ze houden ook geen kostgangers. Vandaag ook buffetkast ophalen, leuk!!
@Chris: Naar Dublin is weer eens wat anders.
@Cyn: Zijn al eens in Eilat geweest. Vriendelijke mensen daar hoor. Heb je wel eens een groep turken op vakantie meegemaakt, is nog erger dan russen. Is bij de israeli’s ook zo denk ik. En wat het vervelen betreft, maak je nuttig. Er is in huis altijd wat te doen, is mams ook weer blij
@Beps: PB
hey roanna
bakkie thee, mag dat ook?
pff ikke zou het wel weten met te veel tijd hoor… of meer werken of geld uitgeven met onzinnige dingen… lekker winkelen, boeken kopen en daarna stuk lezen, heerlijk cocoonen!!
Meiden ik ga op meeleesstand…ga even wat doen hierzo…tot straks…
Mogguhhh Viva: Uitgeslapen?? Wat ga je doen, laatste dvd kijken?![]()
@Bloemmie: Ook weer in town?? Hoe is het met je buik?
Toos: ja dat is waar… Turken op vakantie zijn ook erg!!!
Bloem: lezen vind ik ook super!! Heb de vliegeraar gekocht (op aanrader van jou) dus misschien ga ik vanmiddag wel lekker op de bank liggen… en dat boek lezen!!
Brrr zit nu met ijsklont-zakjes op mijn knieen… haha erg lekker!
ja viva, we vertrekken morgen
geloof dat we om kwart voor 2 hiero vliegen met thai airways
allemaal goed en wel
in bangkok is het 30 graden maar bewolkt enzo
maar denk dat we het wel een beetje gehad hebben met de stad, we zijn kathmandu een beetje beu dus denk dat we niet te lang in bangkok zullen blijven (NU) en vrij snel naar een strand gaan
we hebben al wel wat uitgezocht, maar ben de naam ff kwijt
afhankelijk hoe dat bevalt gaan we verdere plannen maken…
ik verklap nog nix, maar ja… alles kan natuurlijk!!
@Bloem: Ja hoor! Thee hebben we ook. Nog voorkeur voor een smaakje?
Iedereen verder nog een fijne dag en Cynthia sterkte met je knietjes en de rest werkse nog. Viva, niet te druk maken hoor, je hebt vakantie!!! :vak02:
Ik ga even werken. Doeggggggg :dag::kus:
Ohhh waar ga je heen Bloem?? STRANDDDD ZONNNNN NIETSENNNN LEZENNNN (mooie mannen!)
Roanna: werkse!!!
Bloem: ga ja vlakbij Bangkok aan het strand?? Hoop niet dat jullie Pataya hebben uitgezocht…
goede morgen dames!!
pff ik zit al helemaal in het vakantie ritme.lang opblijven vervolgens 's morgens niet je bed uitkomen…dus ook weer laat naar bed…bahbah…aanpassen!!
@roanna&toos…genoeg winterplannen haha
@cyn…je moet ook niet vallen meis!!
@beppie…goed plekje kunnen krijgen…das fijn ![]()
@bloem…klinkt weer allemaal super…!!
@de rest…sorry alweer vergeten, maar ik wens iedereen een fijne dag…