TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

haha precies;) Heb echt geen idee wat ik kan gaan doen…

Vriendinnetje komt vandaag ook weer thuis na 1 week met haar askim… Ben benieuwd… Ze wilde ermee stoppen… echt serieus… maar heb het idee dat ze nog steeds samen zijn…

x

Cyn,kan je bij je eigen werkgever niet meer uren gaan draaien dan?
Oww spannend dan of ze gestopt is met askim of niet??

Op mijn werk is het gewoon rustig… en meer uren is financieel nog niet echt mogelijk…

En ik weet bijna voor 100% zeker dat ze nog samen zijn…

@TRL: Dat snap ik, maar ik zie onze Cyn niet folders vouwen tegen 1 ct voor 250 folders… Dat is je de Pl****s werken, en niets vergoed krijgen. Kan ze beter een spelletje doen, of naar het bejaardenthuis gaan om met die oudjes lekker naar buiten te gaan… Het is F-ing hard en veel werken, hoge druk en geen betaling…

Haha zie je mij wel met een opa in een rolstoel lopen dan?? nee denk het niet… Vind het mooi dat mensen dat doen, maar is niks voor mij!!!

Dus ik weet het niet… Spelletje gaat ook vervelen…

Haha ben gewoon verwend!!

Cyn,dat zal het zijn dat hahahaha.Of je moet op jezelf gaan wonen kan je het huishouden gaan doen…

Als je zich verveelt kan je ook bij mij komen poetsen hihi.
Anders ga een cursus doen, iets van pedicure of nagelstyliste, verdien je lekker wat bij en kan je zelf inplannen

TRL: haha ja dat kan ook… Maar ik zit wel lekker thuis…

Kimbo: is ook een optie… maar ik kan mijn eigen nagels niet eens onderhouden :wink:

Ik ga vanmiddag wel lekker koken voor mijn ouders ofzo… En verder weet ik het niet!

Ja Cyn,je hebt nog niet zo lang een nieuwe auto,ga een dagje weg ofzo andere stad…Of een cursus Turks:D

Cyn,jij hebt het even makkelijk he;)

Cursus Turks heb ik wel… maar met dat heb ik geen stok achter de deur… Dus doe ik er bijna niks mee…

Ik weet het ik zeur!! Donderdag ben ik ook weer vrij, maar dan is mams ook vrij… dus gaan naar de Makro…

Luxe probleem Cyn, maar nogsteeds zie ik je geen folders vouwen, knijpers maken ed, tegen 1 ct voor 250 folders!!!
Vind een hobby, of ga naar school of wat ook, en idd ga ergens schoonmaken, is ook goed voor je toekomstige huisje, kan je zien hoe hard je moeder altijd moet werken, een baan EN het huis/boodschappen ed… Doe dat dan op je vrije dagen, help je ook!

Nou krijg me toch stapels werk binnen,hebben ze zeker allemaal opgespaard,pffff dus ik ben er ff vandoor.

Cyn,succes met niks doen hahahaha

ja Bedankt :wink:

Beps; heb me ook alweer van het thuiswerk afgezet… kom volgens mij echt te verwend over zo… maar kan er ook niks aan doen!

Ja Cyn een luxe probleem jij hebt het echt makkelijk hoor.Thuis wonen,vakanties die betaald worden,weinig te doen.Trek erop uit zou ik zeggen

@Cyn: je BENT verwend, maar dat wist je al. Echt de meeste ouders hadden je al het huis uit geschopt :wink: Maar zoek een leuke hobby ofzo…ga je ont-vervelen…(neem een hond, of een vriend erbij :wink: )

een hond mag niet… En een vriend erbij… daar kan aan gewerkt worden :stuck_out_tongue: hahahahaha

Ja Cyn stap eens in het echte leven:slywink:.

De tering… Gaat de telefoon net… ga ik toch op me smoel… Meteen alle 2 mijn knieën gigantisch dik… haha echt zooo dom!! Nou ja… Lag echt languit in de kamer… Ben blij dat er geen camera is hier:tongue:

cyn : :ninja:

Je kon anders op youtube ! :evil: